Robbies koncert på Roskilde
Fra : Thomas Petersen

Dato : 01-07-01 10:37

Da jeg selv var forhindret i at se koncerten, var det jo en STOR fornøjelse
at høre Robbies koncert live fra orange scene i går aftes på P3....

Igen må man sige, at han gjorde det rigtig godt for ikke at bruge udtrykket
sublimt, men han forstår sq at sætte gang i en fest!!!!!

I øvrigt er hen jo heller ikke ligefrem kendt for at være ringe til at
"entertaine"

............andre der hørte koncerten......?

Thomas

Fra : Lasse Bjørn Jensen

Dato : 01-07-01 12:50

"Thomas Petersen" <Thomas_Petersen@mail.tele.dk> wrote:
> Da jeg selv var forhindret i at se koncerten, var det jo en STOR fornøjelse
> at høre Robbies koncert live fra orange scene i går aftes på P3....

Jeg var ikke så heldig at du ell. en anden optog den?

--
mvh.
Lasse Bjørn Jensen

Fra : Thomas Petersen

Dato : 01-07-01 14:01

"Lasse Bjørn Jensen" <nospam@nstuff.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg var ikke så heldig at du ell. en anden optog den?

Det gjorde jeg faktisk Men kun på alm. kasettebånd...........

Thomas

Fra : Lasse Bjørn Jensen

Dato : 01-07-01 14:16

> Det gjorde jeg faktisk Men kun på alm. kasettebånd...........

Er det ordentlig kvali? Måske vi kan finde ud af noget med
en digitalisering?

--
mvh.
Lasse Bjørn Jensen

Fra : Thomas Petersen

Dato : 01-07-01 17:02

"Lasse Bjørn Jensen" <nospam@nstuff.dk> skrev i en meddelelse
news:FoF%6.1021> Er det

ordentlig kvali? Måske vi kan finde ud af noget med
en digitalisering?

Det er okay kvalitet - jeg har desværre ikke udstyr, der kan bruges til
digitalisering

Fra : Hans Pedersen

Dato : 01-07-01 13:34

On Sun, 1 Jul 2001 11:36:45 +0200, "Thomas Petersen"
<Thomas_Petersen@mail.tele.dk> wrote:

>...........andre der hørte koncerten......?

Ja! Wish I was there! Det var virkeligt sublimt. Masser af fed humor.

--
Hans Pedersen
ICQ# 9178476

Fra : Jesper Stampe

Dato : 02-07-01 01:00

> ...........andre der hørte koncerten......?

Hørte (og så) den live i øsende regnvejr og nød hvert et sekund. Hans små
hentydninger til hans tvivlsomme fortid er hyldende morsomme og hans valg af
covernumre noget aparte men det forhøjer underholdningsværdien.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 02-07-01 12:59

Jesper Stampe wrote:

> Hørte (og så) den live i øsende regnvejr og nød hvert et sekund. Hans små
> hentydninger til hans tvivlsomme fortid er hyldende morsomme og hans valg af
> covernumre noget aparte men det forhøjer underholdningsværdien.

Ja for satan da!!!
At høre den koncert i radioen (eller på bånd) må være som at se marathon for
etbenede dværge.
Rent personligt synes jeg hans sange stinker, er ligegyldige og kedelige. Men i
øsende regnvejr på en mudret plæne i en kold cowboyjakke og en blære der er ved
at briste var det
absolut en af de fedeste koncerter på Roskilde!

I Want You Back For Good udsat for seriøs tråd.... 60.000 mennesker der skråler
med på Love Supreme... hans egen præsentation af - ENDNU - en kærlighedsballade
"Please don't go the bathroom"... og så første ekstranummer: Limp Bizkit's
Rollin'.
DET VAR FOR FEDT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg kan kun ærgre mig over jeg ikke var der allerede fra starten af.
Den mand er måske ikke jordens største musiker men han er fandme en entertainer
af format der virkelig fik rykket op i folk. Hvilket var ret tiltrængt efter
Dylan.
Eneste minus var We Are The Champions... nummeret er fedt nok men efterhånden
lidt for slidt.

Fra : Kristian K. Jakobsen

Dato : 04-07-01 01:19

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kærlighedsballade
> "Please don't go the bathroom"... og så første ekstranummer: Limp

DET VAR DET NEMLIG

Dyb respekt for en gut, der spiller både Take that's "I want you back for
good" (hårdt !!!) og Limp Bizkit's "rollin".... (ikke ligeså hårdt som Limp
selv, men tæt nok :). Desuden kan han som ingen andre ændre sine numre, så
de får publikum til at gå amok både på disko og på festival.

Det var anden gang jeg havde fornøjelsen af at se Robbie fyre den af på
roskilde. Han kan regere både fra grøn og orange scene.....

Hvis der er nogen, der ligger inde med en optagelse af "rollin" fra
ovennævnte koncert, så skriv en opfølgning.

mvh. Kristian Jakobsen
--------------------------------------
Roskilde is alive after all - thank god !

Fra : Syrene Theresia Bend~

Dato : 06-07-01 22:19

>...........andre der hørte koncerten......?
>
>Thomas

Jeg hørte et par nummer, hvorefter jeg fik kvalme og forlod koncerten.
Det siger lidt om min mening. Jeg tog på Roskilde for at høre musik,
ikke for at se en narcissitisk mand springe rundt på en scene og være
for doven til at udstråle andet end arrogance.

--
Gather ye rosebuds while ye may, old time is still
a flying, and this same flower that smiles today