| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | I aften kl. 20:50 - Basta - En af Danmarks~ Fra : Sune | 
  Dato :  22-02-07 16:38 |  
  |   
            
 Nogen som ved hvilken udbyder det er ?
 
 Cybercity?
 
 Mvh
 Sune
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Sune (22-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Sune | 
  Dato :  22-02-07 16:41 |  
  |   
            On Thu, 22 Feb 2007 16:37:31 +0100, Sune <april2005@tdcadsly.dk> wrote:
 
 >Nogen som ved hvilken udbyder det er ?
 >
 >Cybercity?
 
 Eller er det mon Tele2 og deres regningsrod?
 
 Mvh
 Sune
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Frank R. (22-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Frank R. | 
  Dato :  22-02-07 16:51 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
            Knud (22-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Knud | 
  Dato :  22-02-07 20:12 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
             Claus Krogsgaard (22-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Claus Krogsgaard | 
  Dato :  22-02-07 21:13 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
              MN (22-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MN | 
  Dato :  22-02-07 21:17 |  
  |   
            
"Claus Krogsgaard" <claus@krogsgaard.dk> skrev i meddelelsen 
 news:45ddf952$0$52170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > Knud skrev:
 >> Cybercitys kundeservice er Danmarks bedste      LOL
 >>
 >>  http://www.cybercity.dk/om_cybercity/kort_om_cybercity/information/index.aspx
>>
 >>
 >>
 >>
 >>
 >>
 >>
 >
 > FUCK Hvor er det pinligt... Det er da det værste SKOD selskab der findes!
 >
 Det er ikke en skid dårlige end alle de andre LORTE selskaber.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               The CassMan (22-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : The CassMan | 
  Dato :  22-02-07 21:32 |  
  |  
 
            "MN" <duer@ikke> skrev i en meddelelse 
 news:45ddfa55$0$181$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 >
 > "Claus Krogsgaard" <claus@krogsgaard.dk> skrev i meddelelsen 
 > news:45ddf952$0$52170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 >> Knud skrev:
 >>> Cybercitys kundeservice er Danmarks bedste      LOL
 >>>
 >>>  http://www.cybercity.dk/om_cybercity/kort_om_cybercity/information/index.aspx
>>>
 >>>
 >>>
 >>>
 >>>
 >>>
 >>>
 >>
 >> FUCK Hvor er det pinligt... Det er da det værste SKOD selskab der findes!
 >>
 > Det er ikke en skid dårlige end alle de andre LORTE selskaber.
 >
 Jeg synes nu han gjorde det godt, ham der var ind at tale for CC. Han var 
 hudløst ærlig omkring tingene, og at det var for dårligt. Det er SÅ pinligt 
 når folk prøver at tale udenom.
 Thumbs up til CC for præstationen på TV. Alle folk har dårlige oplevelser 
 med udbydere, og CC er bare en i mængden.
 Faktum er at de nu med deres Solo tilbud er langt billigere end andre.
 Cassman 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                Lars (22-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lars | 
  Dato :  22-02-07 22:36 |  
  |   
            The CassMan skrev:
 
 >>
 > 
 > Jeg synes nu han gjorde det godt, ham der var ind at tale for CC. Han var 
 > hudløst ærlig omkring tingene, og at det var for dårligt. Det er SÅ pinligt 
 > når folk prøver at tale udenom.
 
 Enhver virksomhed med bare lidt funktion mellem ørerne ved, at man gør 
 sig bedst ved at indrømme sine fejl - især på TV. Så bliver seerne 
 forblændet af en ærlig mand, der vil gøre noget ved problemet - og 
 firmaet fremstår dermed positivt. Derefter kan firmaet fortsætte for 
 alle andre end den stakkels forbruger, der kom på TV.
 
 
 > Thumbs up til CC for præstationen på TV. Alle folk har dårlige oplevelser 
 > med udbydere, og CC er bare en i mængden.
 
 Men kunden hos CC var ikke én i mængden, han var en del af en større 
 mængde.
 
 > Faktum er at de nu med deres Solo tilbud er langt billigere end andre.
 
 Faktum - min bare...
 
 5 Mbit hos Fullrate koster det samme som CCs storby 5 Mbit, og 10 Mbit 
 hos Fullrate koster det samme som CCs 8 Mbit. Kun på 20 Mbit er "prisen" 
 lidt bedre, pga dobbelt så hurtig upload (1024 mod 512 Kbit) hos CC. 
 Begge koster 399 kr.
 
 Så dit udtryk "langt billigere end andre" skal man vist være ansat i CCs 
   såkaldte kundeservice for at kunne bruge.
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 Bjarke Andersen (23-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bjarke Andersen | 
  Dato :  23-02-07 11:35 |  
  |   
            Lars <jubija@yahoo.dk> crashed Echelon writing 
 news:45de0ca0$0$90273$14726298@news.sunsite.dk:
 
 > 5 Mbit hos Fullrate koster det samme som CCs storby 5 Mbit, og 10 Mbit 
 > hos Fullrate koster det samme som CCs 8 Mbit. Kun på 20 Mbit er "prisen" 
 > lidt bedre, pga dobbelt så hurtig upload (1024 mod 512 Kbit) hos CC. 
 > Begge koster 399 kr.
 > 
 > Så dit udtryk "langt billigere end andre" skal man vist være ansat i CCs 
 >   såkaldte kundeservice for at kunne bruge.
 
 Fullrate kræver dankort/kreditkort for betaliner. CC tilbyder fremsendelse 
 af faktura/girokort.
 
 -- 
 Bjarke Andersen
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                  JJ (23-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : JJ | 
  Dato :  23-02-07 15:15 |  
  |   
            
 "Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> wrote in message 
 news:Xns98E075DC5171Ebjoegdk@130.225.247.90...
 > Lars <jubija@yahoo.dk> crashed Echelon writing
 > news:45de0ca0$0$90273$14726298@news.sunsite.dk:
 >
 >> 5 Mbit hos Fullrate koster det samme som CCs storby 5 Mbit, og 10 Mbit
 >> hos Fullrate koster det samme som CCs 8 Mbit. Kun på 20 Mbit er "prisen"
 >> lidt bedre, pga dobbelt så hurtig upload (1024 mod 512 Kbit) hos CC.
 >> Begge koster 399 kr.
 >>
 >> Så dit udtryk "langt billigere end andre" skal man vist være ansat i CCs
 >>   såkaldte kundeservice for at kunne bruge.
 >
 > Fullrate kræver dankort/kreditkort for betaliner.
 
 Hvilket næsten alle har idag.
 
 
 > CC tilbyder fremsendelse
 > af faktura/girokort.
 
 Hvilker er oldnordisk
 
 JJ
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                   MN (23-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MN | 
  Dato :  23-02-07 15:18 |  
  |   
            
 "JJ" <jj@get.kd> skrev i meddelelsen 
 news:45def6d3$0$48427$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 >
 > "Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> wrote in message 
 > news:Xns98E075DC5171Ebjoegdk@130.225.247.90...
 >> Lars <jubija@yahoo.dk> crashed Echelon writing
 >> news:45de0ca0$0$90273$14726298@news.sunsite.dk:
 >>
 >>> 5 Mbit hos Fullrate koster det samme som CCs storby 5 Mbit, og 10 Mbit
 >>> hos Fullrate koster det samme som CCs 8 Mbit. Kun på 20 Mbit er "prisen"
 >>> lidt bedre, pga dobbelt så hurtig upload (1024 mod 512 Kbit) hos CC.
 >>> Begge koster 399 kr.
 >>>
 >>> Så dit udtryk "langt billigere end andre" skal man vist være ansat i CCs
 >>>   såkaldte kundeservice for at kunne bruge.
 >>
 >> Fullrate kræver dankort/kreditkort for betaliner.
 >
 > Hvilket næsten alle har idag.
 >
 >
 >> CC tilbyder fremsendelse
 >> af faktura/girokort.
 >
 > Hvilker er oldnordisk
 >
 Og.....
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                   Bjarke Andersen (23-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bjarke Andersen | 
  Dato :  23-02-07 15:26 |  
  |   
            "JJ" <jj@get.kd> crashed Echelon writing
 news:45def6d3$0$48427$edfadb0f@dread16.news.tele.dk: 
 
 >> Fullrate kræver dankort/kreditkort for betaliner.
 > 
 > Hvilket næsten alle har idag.
 
 Firma betalt internet?!!
 
 
 >> CC tilbyder fremsendelse
 >> af faktura/girokort.
 > 
 > Hvilker er oldnordisk
 
 Nogen folk vil stadig gerne manuelt lave en betaling, til trods for vi har 
 BS, og så lige det at der findes firmaer som kræver det for at betale 
 medarbejdernes internetlinjer.
 
 -- 
 Bjarke Andersen
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                    Jesper Nielsen (24-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jesper Nielsen | 
  Dato :  24-02-07 20:59 |  
  |   
            >>> Fullrate kræver dankort/kreditkort for betaliner.
 >> Hvilket næsten alle har idag.
 > 
 > Firma betalt internet?!!
 
 Fullrate tilbyder ikke medarbejderbredbånd (eller andre 
 erhvervsløsninger i det hele taget,) som det ser ud lige nu.
 
 Derfor er det da helt fint med et krav om betaling med betalingskort.
 
 
 -- 
 Mvh. Jesper
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                   JYH (23-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : JYH | 
  Dato :  23-02-07 16:20 |  
  |   
            JJ wrote:
 >
 >> CC tilbyder fremsendelse
 >> af faktura/girokort.
 >
 > Hvilker er oldnordisk
 >
 
 Der står at CC "tilbyder".
 Det er da ikke oldnordisk at tilbyde sine kunder valgmuligheder
 Fra en ikke-CC-kunde. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                  Lars (23-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lars | 
  Dato :  23-02-07 19:28 |  
  |   
            Bjarke Andersen skrev:
 > Lars <jubija@yahoo.dk> crashed Echelon writing 
 > news:45de0ca0$0$90273$14726298@news.sunsite.dk:
 > 
 >> 5 Mbit hos Fullrate koster det samme som CCs storby 5 Mbit, og 10 Mbit 
 >> hos Fullrate koster det samme som CCs 8 Mbit. Kun på 20 Mbit er "prisen" 
 >> lidt bedre, pga dobbelt så hurtig upload (1024 mod 512 Kbit) hos CC. 
 >> Begge koster 399 kr.
 >>
 >> Så dit udtryk "langt billigere end andre" skal man vist være ansat i CCs 
 >>   såkaldte kundeservice for at kunne bruge.
 > 
 > Fullrate kræver dankort/kreditkort for betaliner. CC tilbyder fremsendelse 
 > af faktura/girokort.
 > 
 
 Og? Det gør det jo ikke "langt billigere"....
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 Carsten \(H\) (24-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carsten \(H\) | 
  Dato :  24-02-07 14:16 |  
  |   
            
"Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse 
 news:45de0ca0$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
 >
 > Faktum - min bare...
 >
 > 5 Mbit hos Fullrate koster det samme som CCs storby 5 Mbit, og 10 Mbit hos 
 > Fullrate koster det samme som CCs 8 Mbit. Kun på 20 Mbit er "prisen" lidt 
 > bedre, pga dobbelt så hurtig upload (1024 mod 512 Kbit) hos CC. Begge 
 > koster 399 kr.
 >
 > Så dit udtryk "langt billigere end andre" skal man vist være ansat i CCs 
 > såkaldte kundeservice for at kunne bruge.
 Fullrate - min bare....
 Så heller blive hos Cybercity
 http://ekstrabladet.dk/forbrug/forbrug_nyheder/article272658.ece 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                  Allan Willems Joerge~ (24-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Allan Willems Joerge~ | 
  Dato :  24-02-07 14:20 |  
  |   
            Carsten (H) <no@mail.thanks> wrote:
 
 > Så heller blive hos Cybercity
 
 Hvad er dit forhold til Cybercity?
 
 -- 
 Med venlig hilsen / Best regards
 Allan Willems Joergensen
 
 "You want everyone to be as miserable as YOU are."--Quark to Odo
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                   Carsten \(H\) (24-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carsten \(H\) | 
  Dato :  24-02-07 14:28 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
                    Allan Willems Joerge~ (24-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Allan Willems Joerge~ | 
  Dato :  24-02-07 14:30 |  
  |   
            Carsten (H) <no@mail.thanks> wrote:
 
 >> Hvad er dit forhold til Cybercity?
 > Skattefrit Bredbånd
 
 Pudsigt. Sådan som du forsvarer og reklamerer skulle man tro du var mere
 end bare en almindelig kunde.
 
 -- 
 Med venlig hilsen / Best regards
 Allan Willems Joergensen
 
 "How many lights are there?"--Madred  "What lights?"--Picard
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                     Lars (24-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lars | 
  Dato :  24-02-07 14:39 |  
  |  
 
            Allan Willems Joergensen skrev:
 > Carsten (H) <no@mail.thanks> wrote:
 > 
 >>> Hvad er dit forhold til Cybercity?
 >> Skattefrit Bredbånd
 > 
 > Pudsigt. Sådan som du forsvarer og reklamerer skulle man tro du var mere
 > end bare en almindelig kunde.
 > 
 Man kan sikkert også få skattefrit bredbånd som ansat i Cybercity - 
 sikkert med lidt ekstra medarbejderrabat for at pushe positive 
 holdninger i div. nyhedsgrupper   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                      Carsten \(H\) (24-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carsten \(H\) | 
  Dato :  24-02-07 18:11 |  
  |   
            
"Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse 
 news:45e03ff4$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
 > Allan Willems Joergensen skrev:
 >> Carsten (H) <no@mail.thanks> wrote:
 >>
 >>>> Hvad er dit forhold til Cybercity?
 >>> Skattefrit Bredbånd
 >>
 >> Pudsigt. Sådan som du forsvarer og reklamerer skulle man tro du var mere
 >> end bare en almindelig kunde.
 >>
 >
 > Man kan sikkert også få skattefrit bredbånd som ansat i Cybercity - 
 > sikkert med lidt ekstra medarbejderrabat for at pushe positive holdninger 
 > i div. nyhedsgrupper   
For grupper er jo ikke til at komme med positive ting om en udbyder om, de 
 skal sables ned og helst gøre en fjer til 5 høns og ingen begår jo fejl, det 
 er total bevist handling fra deres side når de begår sådan her kritiske ting 
 over for deres kunder!
 I det store hele så går det jo godt for Cybercity og langt største parten af 
 deres kunder er tilfreds, men den slags skal man jo helst ikke have med, så 
 er det ikke sjovt.
 Jeg synes det har været en positiv måde de har håndteret kritikken af dem 
 på, de har brugt den til at se på nogen ting hvordan det stiller kunderne 
 bedre i fremtiden, det kunne helt sikkert andre lære af. 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                     Carsten \(H\) (24-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carsten \(H\) | 
  Dato :  24-02-07 18:31 |  
  |   
            
 "Allan Willems Joergensen" <allan@nowhere.dk> skrev i en meddelelse 
 news:slrneu0ffd.epl.allan@coredump.nowhere.dk...
 > Carsten (H) <no@mail.thanks> wrote:
 >
 >>> Hvad er dit forhold til Cybercity?
 >> Skattefrit Bredbånd
 >
 > Pudsigt. Sådan som du forsvarer og reklamerer skulle man tro du var mere
 > end bare en almindelig kunde.
 
 Ja klart, for den her slags gruppe er jo KUN til for at man skal svine 
 firmaer og udbyder til!!!
 De er jo bare ude på at snyde og bedrage, det er jo den slags firmaer 
 overlever i længden på.
 
 Jeg arbejder ikke for Cybercity, men har med dem at gøre, via mit job og 
 derfor ved jeg også at den kritik der har været, bliver taget seriøst, fra 
 en del intern kommunikation og ved at der er blevet lavet tiltag og det er 
 positivt.
 
 Desuden har jeg selv af flere omgange været kunde hos Cybercity, de sidste 
 11 - 12 år og ellers været godt tilfreds og er også tilfreds kunde nu igen i 
 dag og det er også den opfattelse jeg møder i dagligdagen fra andre af deres 
 kunder, som jeg har med at gøre.
 
 Har været spændt på hvilken reaktionen jeg vil møde i forbindelse med de her 
 TV programmer og der har faktisk ikke været andet end en enkelt sarkastisk 
 bemærkning, så jeg føler ikke at der vil give nogen nævneværdige problemer i 
 mit fremtidig samarbejdes med Cybercity. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                      Allan Willems Joerge~ (24-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Allan Willems Joerge~ | 
  Dato :  24-02-07 18:48 |  
  |   
            Carsten (H) <no@mail.thanks> wrote:
 
 > Ja klart, for den her slags gruppe er jo KUN til for at man skal svine 
 > firmaer og udbyder til!!!
 
 Nej, men det virker nu engang bedst at komme med egen erfaring i stedet
 for bare at kaste om sig med linke til pressemeddelelser.
 
 -- 
 Med venlig hilsen / Best regards
 Allan Willems Joergensen
 
 "Sorry, I didn't mean to interupt your fun." Hercules
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                       Carsten \(H\) (24-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carsten \(H\) | 
  Dato :  24-02-07 20:12 |  
  |   
            
 "Allan Willems Joergensen" <allan@nowhere.dk> skrev i en meddelelse 
 news:slrneu0ui8.vm9.allan@coredump.nowhere.dk...
 > Carsten (H) <no@mail.thanks> wrote:
 >
 >> Ja klart, for den her slags gruppe er jo KUN til for at man skal svine
 >> firmaer og udbyder til!!!
 >
 > Nej, men det virker nu engang bedst at komme med egen erfaring i stedet
 > for bare at kaste om sig med linke til pressemeddelelser.
 
 Hvad er der galt med det!
 Den anden side af sagen skal da også fremlyses frem for at høre kun den ene 
 part.
 
 Desuden så har jeg stor erfaring med selskabet, både privat og 
 professionelt. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                        Asbjorn Hojmark (24-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Asbjorn Hojmark | 
  Dato :  24-02-07 22:45 |  
  |   
            On Sat, 24 Feb 2007 20:11:55 +0100, "Carsten \(H\)" <no@mail.thanks>
 wrote:
 
 > Desuden så har jeg stor erfaring med selskabet, både privat og 
 > professionelt. 
 
 Det er altid en god idé at nævne sit eget forhold til et firma, når
 man giver det sine anprisninger eller kritik... Og det gælder især,
 hvis det er et professionelt forhold.
 
 -A
 -- 
 Hvis du bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert
 eneste indlæg, ser jeg ikke dine indlæg. Jeg filtrerer dem bort.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                         Carsten \(H\) (25-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carsten \(H\) | 
  Dato :  25-02-07 01:02 |  
  |   
            
 "Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> skrev i en meddelelse 
 news:pac1u25ple36t5q5ehabtumart1orj9dg2@hojmark.net...
 > On Sat, 24 Feb 2007 20:11:55 +0100, "Carsten \(H\)" <no@mail.thanks>
 > wrote:
 >
 >> Desuden så har jeg stor erfaring med selskabet, både privat og
 >> professionelt.
 >
 > Det er altid en god idé at nævne sit eget forhold til et firma, når
 > man giver det sine anprisninger eller kritik... Og det gælder især,
 > hvis det er et professionelt forhold.
 
 Hvis jeg ikke kunne stå inden for produktet, så vil jeg heller ikke anbefale 
 det professionelt. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Lars C (22-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lars C | 
  Dato :  22-02-07 22:19 |  
  |  
 
            Knud skrev:
 >Cybercitys kundeservice er Danmarks bedste      LOL
 >
 > http://www.cybercity.dk/om_cybercity/kort_om_cybercity/information/index.aspx
>
 Dengang Tiscali eksisterde sagde de også om dem selv at de havde
 Danmarks bedste kundeservice. Det var også Teleperformance A/S der gav
 dem den titel :)
 Det siger mere om Teleperformance  A/S end om Tiscali og Cybercity.
 De har vidst også udnævnt Tele2 til en virksomhed med god kundeservice
 :)
 -- 
 Lars C
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Carsten \(H\) (24-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carsten \(H\) | 
  Dato :  24-02-07 14:03 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
              Claus Krogsgaard (26-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Claus Krogsgaard | 
  Dato :  26-02-07 09:44 |  
  |  
 
            Carsten (H) skrev:
 > "Knud" <knud@yahoo.dk> skrev i en meddelelse 
 > news:45ddeaf6$0$181$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 >> Cybercitys kundeservice er Danmarks bedste      LOL
 >>
 >>  http://www.cybercity.dk/om_cybercity/kort_om_cybercity/information/index.aspx
> 
 > Ja det siger jo bare hvor meget de andre selskaber så stinker, hvis de 
 > tilfælde vi har set på TV om Cybercity er så slemme!
 > 
 > 
 > 
 Du kan jo lave en tilfældig rundringning til kundeservice.
 TDC kommer man typisk igennem på under fem. min. CC skal man vente i 30 
 - 45... Og så skal man samtidig betale for det. Når man kommer igennem 
 hos CC, så er medarbejderen jo typisk kun gearet til lette 
 supportopgaver og kan endnu mindre svare på spørgsmål omkring teknik 
 eller regninger... De er så inkompetente at det gør helt ondt.
 /Claus
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Mads (26-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mads | 
  Dato :  26-02-07 10:22 |  
  |   
            On Mon, 26 Feb 2007 09:44:06 +0100, Claus Krogsgaard
 <claus@krogsgaard.dk> wrote:
 
 >TDC kommer man typisk igennem på under fem. min. CC skal man vente i 30 
 >- 45... Og så skal man samtidig betale for det. Når man kommer igennem 
 >hos CC, så er medarbejderen jo typisk kun gearet til lette 
 >supportopgaver og kan endnu mindre svare på spørgsmål omkring teknik 
 >eller regninger... De er så inkompetente at det gør helt ondt.
 >
 >/Claus
 
 Sjovt nok, så havde jeg præcis den modsatte oplevelse med CC
 for nylig. Kom igennem på 5 minutter og fik fat i en venlig og
 kompetent support medarbejder.
 
 Til gengæld har TDC trukket min gamle mor rundt i manegen
 i flere måneder nu. Hun ville opsige sit internet abb. og istedet 
 lukkede de både internet og telefon hvorpå de brugte uger 
 på at få åbnet telefonen igen. Ikke smart når der er tale om
 en ældre invalid person som har et nødkald koblet til telefonen
 i tilfælde af at der sker noget.
 
 mvh Mads
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               MN (26-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : MN | 
  Dato :  26-02-07 18:39 |  
  |   
            
"Claus Krogsgaard" <claus@krogsgaard.dk> skrev i meddelelsen 
 news:q5xEh.15$Lr5.3@news.get2net.dk...
 > Carsten (H) skrev:
 >> "Knud" <knud@yahoo.dk> skrev i en meddelelse 
 >> news:45ddeaf6$0$181$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 >>> Cybercitys kundeservice er Danmarks bedste      LOL
 >>>
 >>>  http://www.cybercity.dk/om_cybercity/kort_om_cybercity/information/index.aspx
>>
 >> Ja det siger jo bare hvor meget de andre selskaber så stinker, hvis de 
 >> tilfælde vi har set på TV om Cybercity er så slemme!
 >>
 >>
 >>
 > Du kan jo lave en tilfældig rundringning til kundeservice.
 >
 > TDC kommer man typisk igennem på under fem. min. CC skal man vente i 30 - 
 > 45... Og så skal man samtidig betale for det. Når man kommer igennem hos 
 > CC, så er medarbejderen jo typisk kun gearet til lette supportopgaver og 
 > kan endnu mindre svare på spørgsmål omkring teknik eller regninger... De 
 > er så inkompetente at det gør helt ondt.
 >
 Alle de gange jeg har haft brug for kundeservice eller support, har jeg max. 
 ventet 10 min. Og har medarbejderen ikke kunne hjælpe mig, er jeg blevet 
 ringet op inden for den første time af en mere kompetent medarbejder.
 Mogens 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Carsten \(H\) (04-03-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carsten \(H\) | 
  Dato :  04-03-07 09:40 |  
  |   
            
"Claus Krogsgaard" <claus@krogsgaard.dk> skrev i en meddelelse 
 news:q5xEh.15$Lr5.3@news.get2net.dk...
 > Carsten (H) skrev:
 >> "Knud" <knud@yahoo.dk> skrev i en meddelelse 
 >> news:45ddeaf6$0$181$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 >>> Cybercitys kundeservice er Danmarks bedste      LOL
 >>>
 >>>  http://www.cybercity.dk/om_cybercity/kort_om_cybercity/information/index.aspx
>>
 >> Ja det siger jo bare hvor meget de andre selskaber så stinker, hvis de 
 >> tilfælde vi har set på TV om Cybercity er så slemme!
 >>
 >>
 >>
 > Du kan jo lave en tilfældig rundringning til kundeservice.
 >
 > TDC kommer man typisk igennem på under fem. min. CC skal man vente i 30 - 
 > 45... Og så skal man samtidig betale for det. Når man kommer igennem hos 
 > CC, så er medarbejderen jo typisk kun gearet til lette supportopgaver og 
 > kan endnu mindre svare på spørgsmål omkring teknik eller regninger... De 
 > er så inkompetente at det gør helt ondt.
 >
 > /Claus
 Under 2 min og jeg er igennem til Cybercity, ringer tit på vegne af mine 
 kunder og har fået løst eller svar på mine ting, hver gang.
 Hos TDC oplevet jeg at der kunne gå flere dage før tingene blev løst og jeg 
 blev ringet tilbage.
 Tele2 var helt håbløst, fik bare en sluder for en slader.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           "Morten Bjergstrøm" (22-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : "Morten Bjergstrøm" | 
  Dato :  22-02-07 21:58 |  
  |  
 
            "The CassMan" <nogen@microsoft.com> skrev:
 > Jeg synes nu han gjorde det godt, ham der var ind at tale for CC.
 > Han var hudløst ærlig omkring tingene, og at det var for dårligt.
 > Det er SÅ pinligt når folk prøver at tale udenom.
 Tjo men det er et gammelkendt problem, at CyberCity er glimrende så 
 længe forbindelsen fungerer, men så snart der opstår problemer af den 
 ene eller anden slags så går det galt.
 -- 
 Morten                            http://miljokemi.dk
Chilidyrkning med debatforum      http://miljokemi.dk/chili
Fotogalleri                       http://miljokemi.dk/coppermine
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Lars C (22-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lars C | 
  Dato :  22-02-07 22:22 |  
  |   
            Morten Bjergstrøm skrev:
 
 >"The CassMan" <nogen@microsoft.com> skrev:
 >
 >> Jeg synes nu han gjorde det godt, ham der var ind at tale for CC.
 >> Han var hudløst ærlig omkring tingene, og at det var for dårligt.
 >> Det er SÅ pinligt når folk prøver at tale udenom.
 >
 >Tjo men det er et gammelkendt problem, at CyberCity er glimrende så 
 >længe forbindelsen fungerer, men så snart der opstår problemer af den 
 >ene eller anden slags så går det galt.
 
 Hvis du indsætter Tiscali de steder hvor der står Cybercity, lyder det
 ligesom dengang det firma eksisterede. Da jeg var kunde hos Tiscali
 havde jeg ingen problemer med dem, man skulle bare lade være med at
 kontakte deres kundeservice. Selve internetdelen fejlede absolut ingen
 ting :))
 
 
 -- 
 Lars C
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             jama (23-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : jama | 
  Dato :  23-02-07 11:24 |  
  |   
            
 
 Lars C wrote:
 > Morten Bjergstrøm skrev:
 >
 >> "The CassMan" <nogen@microsoft.com> skrev:
 >>
 >>> Jeg synes nu han gjorde det godt, ham der var ind at tale for CC.
 >>> Han var hudløst ærlig omkring tingene, og at det var for dårligt.
 >>> Det er SÅ pinligt når folk prøver at tale udenom.
 >>
 >> Tjo men det er et gammelkendt problem, at CyberCity er glimrende så
 >> længe forbindelsen fungerer, men så snart der opstår problemer af den
 >> ene eller anden slags så går det galt.
 >
 > Hvis du indsætter Tiscali de steder hvor der står Cybercity, lyder det
 > ligesom dengang det firma eksisterede. Da jeg var kunde hos Tiscali
 > havde jeg ingen problemer med dem, man skulle bare lade være med at
 > kontakte deres kundeservice. Selve internetdelen fejlede absolut ingen
 > ting :))
 
 Nu er det noget svært ikke at bruge suport afd. som i daglig omtale, hedder 
 Kundecenter med "service", den service, der ikke er der.
 Men det korte eller lange er. Du er jo nød til,  at bruge Kundeservice, hvis 
 du får regninger. Og særli, hvis du ikke har fået det, De vil ha betalling 
 for. Så hjælper det ikke rigtig noget, Deres Internet ellers køre fint for 
 Andre, men ikke gør for Dem, De får istedet med Regninger og Riber Trusler
 Sikke et selskab, men det var jo også en OsteHandler, med en Fortid, som 
 Svindler, der startede CyberCity. Og nu gider jeg ikke høre noget om, at hva 
 Fanden kender jeg til CyberCity. Ja det gør jeg, og Jeg var enda mellem de 
 1000 første, der fik Dem som Oberatør, for mange mange år siden. Har Dem 
 ikke mere, men kan gendkende det med Regninger, som man ikke havde fået 
 noget for, derfor er De IKKE min Operatør Mere.!
 Mv og Kammeratlig  Hilsen ( til CyberCity)
 Jama 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              The Cassman (23-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : The Cassman | 
  Dato :  23-02-07 15:56 |  
  |   
            "jama" <nonspam@mail.com> wrote in message 
 news:45dec12e$0$2099$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >
 >
 > Lars C wrote:
 >> Morten Bjergstrøm skrev:
 >>
 >>> "The CassMan" <nogen@microsoft.com> skrev:
 >>>
 >>>> Jeg synes nu han gjorde det godt, ham der var ind at tale for CC.
 >>>> Han var hudløst ærlig omkring tingene, og at det var for dårligt.
 >>>> Det er SÅ pinligt når folk prøver at tale udenom.
 >>>
 >>> Tjo men det er et gammelkendt problem, at CyberCity er glimrende så
 >>> længe forbindelsen fungerer, men så snart der opstår problemer af den
 >>> ene eller anden slags så går det galt.
 >>
 >> Hvis du indsætter Tiscali de steder hvor der står Cybercity, lyder det
 >> ligesom dengang det firma eksisterede. Da jeg var kunde hos Tiscali
 >> havde jeg ingen problemer med dem, man skulle bare lade være med at
 >> kontakte deres kundeservice. Selve internetdelen fejlede absolut ingen
 >> ting :))
 >
 > Nu er det noget svært ikke at bruge suport afd. som i daglig omtale, 
 > hedder Kundecenter med "service", den service, der ikke er der.
 > Men det korte eller lange er. Du er jo nød til,  at bruge Kundeservice, 
 > hvis du får regninger. Og særli, hvis du ikke har fået det, De vil ha 
 > betalling for. Så hjælper det ikke rigtig noget, Deres Internet ellers 
 > køre fint for Andre, men ikke gør for Dem, De får istedet med Regninger og 
 > Riber Trusler
 > Sikke et selskab, men det var jo også en OsteHandler, med en Fortid, som 
 > Svindler, der startede CyberCity. Og nu gider jeg ikke høre noget om, at 
 > hva Fanden kender jeg til CyberCity. Ja det gør jeg, og Jeg var enda 
 > mellem de 1000 første, der fik Dem som Oberatør, for mange mange år siden. 
 > Har Dem ikke mere, men kan gendkende det med Regninger, som man ikke havde 
 > fået noget for, derfor er De IKKE min Operatør Mere.!
 > Mv og Kammeratlig  Hilsen ( til CyberCity)
 > Jama
 Man bliver jo ør i hovedet af at læse dine indlæg med skiftevis store og små 
 bogstaver. Er det med vilje? 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Flemming Lynggaard (07-03-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Flemming Lynggaard | 
  Dato :  07-03-07 14:07 |  
  |   
            
 "jama" <nonspam@mail.com> wrote in message 
 news:45dec12e$0$2099$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >
 
 > noget for, derfor er De IKKE min Operatør Mere.!
 > Mv og Kammeratlig  Hilsen ( til CyberCity)
 > Jama
 >
 Husk pillen.. husk pillen..
 
 F 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Sune (22-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Sune | 
  Dato :  22-02-07 21:40 |  
  |   
            On Thu, 22 Feb 2007 16:37:31 +0100, Sune <april2005@tdcadsly.dk> wrote:
 
 >Nogen som ved hvilken udbyder det er ?
 >Cybercity?
 
 Dårligt program.
 
 Hos ethvert firma der har 200.000 kunder, _skal_ det gå fuldstændigt galt for nogle af kunderne.
 Intet mærkeligt i det.
 
 Mvh
 Sune
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Peter T. (23-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter T. | 
  Dato :  23-02-07 01:14 |  
  |   
            Sune udviste en rettidig omhu og skrev:
 
 > Hos ethvert firma der har 200.000 kunder, _skal_ det gå fuldstændigt
 > galt for nogle af kunderne. Intet mærkeligt i det.
 
 Jeg tænker det samme.  Men samtidig tænker jeg påom der virkelig *er* noget 
 om historien.  Jeg selv har ikke haft problemer hos CC.
 Men da jeg skulle hjælpe en anden med at få CC efter hun havde overtaget 
 min lejlighed, hvor jeg havde CC før, så var der kun en endeløs række af 
 problemer.  Det tog hende 5 måneder (hun var ihærdig) + regninger og 
 rykkere for ikke-eksisterende internetforbindelse overhovedet at få en 
 internetforbindelse.
 
 -- 
 "MUH!" sagde koen, hvorpå landmanden tænkte "Det var lige godt satans!".
 Han drejede på sin kasket, og mumlede "Sikke' et held, at den ikke
 snakker fransk.".  Da blev Lamborghinien startet og han kørte væk.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Kim Jørgensen (23-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Jørgensen | 
  Dato :  23-02-07 09:25 |  
  |   
            
 "Sune" <april2005@tdcadsly.dk> wrote in message 
 news:iovrt2tjnei7oklvf4tlof0okmdrfa7ajs@4ax.com...
 
 > Hos ethvert firma der har 200.000 kunder, _skal_ det gå fuldstændigt galt 
 > for nogle af kunderne.
 > Intet mærkeligt i det.
 
 Endelig manglede historien det tvist, at CC's underleverandør TDC er dem som 
 "måske" ikke kan finde vej ud til CC's kunder. Det var dog flot at CC tog 
 hele æren for balladen.
 
 // Kim 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            JJ (23-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : JJ | 
  Dato :  23-02-07 15:18 |  
  |   
            
 "Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> wrote in message 
 news:45dea512$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
 >
 > "Sune" <april2005@tdcadsly.dk> wrote in message 
 > news:iovrt2tjnei7oklvf4tlof0okmdrfa7ajs@4ax.com...
 >
 >> Hos ethvert firma der har 200.000 kunder, _skal_ det gå fuldstændigt galt 
 >> for nogle af kunderne.
 >> Intet mærkeligt i det.
 >
 > Endelig manglede historien det tvist, at CC's underleverandør TDC er dem 
 > som "måske" ikke kan finde vej ud til CC's kunder. Det var dog flot at CC 
 > tog hele æren for balladen.
 
 Nu blev det jo nævnt at CC havde registreret forkert adresse i deres system, 
 og så har de jo nok også giver forkert oplysninger til TDC.
 
 JJ 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Lars C (23-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lars C | 
  Dato :  23-02-07 15:44 |  
  |   
            JJ skrev:
 
 >
 >"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> wrote in message 
 >news:45dea512$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
 >>
 >> "Sune" <april2005@tdcadsly.dk> wrote in message 
 >> news:iovrt2tjnei7oklvf4tlof0okmdrfa7ajs@4ax.com...
 >>
 >>> Hos ethvert firma der har 200.000 kunder, _skal_ det gå fuldstændigt galt 
 >>> for nogle af kunderne.
 >>> Intet mærkeligt i det.
 >>
 >> Endelig manglede historien det tvist, at CC's underleverandør TDC er dem 
 >> som "måske" ikke kan finde vej ud til CC's kunder. Det var dog flot at CC 
 >> tog hele æren for balladen.
 >
 >Nu blev det jo nævnt at CC havde registreret forkert adresse i deres system, 
 >og så har de jo nok også giver forkert oplysninger til TDC.
 
 Bare underligt at regningerne fra CC kom det rigtige sted hen. 
 
 
 -- 
 Lars C
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Peter Brodersen (23-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter Brodersen | 
  Dato :  23-02-07 16:34 |  
  |   
            On Fri, 23 Feb 2007 15:43:56 +0100, Lars C <lars@c.invalid> wrote:
 
 >>Nu blev det jo nævnt at CC havde registreret forkert adresse i deres system, 
 >>og så har de jo nok også giver forkert oplysninger til TDC.
 >
 >Bare underligt at regningerne fra CC kom det rigtige sted hen. 
 
 Ikke nødvendigvis. Jeg oplevede selv en anden operatør pludselig ændre
 min adresse fra én sal til en anden. Da jeg efter flere mails og breve
 endelig fik adressen rettet (de ville ikke rette kontaktoplysninger
 pr. e-mail, selv om de selv havde oprettet fejlen i første omgang),
 blev fakturerings-adressen ændret, men installationsadressen forblev
 den samme fejlagtige.
 
 Ideelt er det også fint nok, at der kan være forskellige oplysninger
 for installations- og faktureringsadresse. I praksis vil der
 sandsynligvis være en lang række adresser, som flyder rundt i en lang
 række tekniske systemer og CRM-systemer med kun vilkårlige koblinger
 og uden mulighed for rent faktisk at kunne sikre overensstemmelse med
 at faktureringsadressen rent faktisk er lig med installationsadressen.
 I stedet bliver den samme adresse blot oprettet i forskellige
 systemer, uden informationer om, hvordan adressen blev oprettet i
 første omgang og under hvilke vilkår.
 
 -- 
 - Peter Brodersen
   Kendt fra Internet
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Kim Jørgensen (23-02-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Jørgensen | 
  Dato :  23-02-07 21:41 |  
  |   
            
 "JJ" <jj@get.kd> wrote in message 
 news:45def788$0$47916$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 >
 > Nu blev det jo nævnt at CC havde registreret forkert adresse i deres 
 > system, og så har de jo nok også giver forkert oplysninger til TDC.
 
 Ok, det spottede jeg så ikke lige, jeg så blot 2 vejnavne der mindede om 
 hinanden.
 
 // Kim 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |