Spejl 85x65
Fra : Thomas Laursen

Dato : 21-02-07 12:18

Hejsa

Jeg har søgt nettet tykt og tyndt, men det er ikke lykkedes mig at finde
nogen steder hvor man kan købe et spejl med dimensionerne H 65 x L 85. der
skal ikke være nogen udsmykning på, bare et helt almindeligt spejl.

Jeg ved man kan på til en glarmester og få ham til at skære det, men det
bliver sikkert rimelig dyrt.

Er der nogen som har en ide om, hvor man kan købe et spejl med de nævnte
dimensioner?

MVH
Thomas

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 21-02-07 13:00

On Wed, 21 Feb 2007 12:18:09 +0100, "Thomas Laursen"
<thomaslaursen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>bliver sikkert rimelig dyrt.
>
>Er der nogen som har en ide om, hvor man kan købe et spejl med de nævnte

Jeg gav 320 kr for 50x125 cm hos glarmester
mvh Ebbe

Fra : Kim2000

Dato : 21-02-07 14:17

"Thomas Laursen" <thomaslaursen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bliver sikkert rimelig dyrt.
>
> Er der nogen som har en ide om, hvor man kan købe et spejl med de nævnte

Google: spejl 85x65

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=DVXE,DVXE:2005-44,DVXE:en&q=Spejl+85x65

skimmede hurtigt at prisen et sted lå på små 450 kroner.

mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : Thomas Laursen

Dato : 21-02-07 15:07

Hej Kim

Tak for hjælpen, men jeg har forsøgt mig med dit link, og jeg kan ingen
steder finde det, til den pris du hentyder til.

Thomas

Fra : Kim2000

Dato : 21-02-07 19:36

> [...]
>
> Tak for hjælpen, men jeg har forsøgt mig med dit link, og jeg kan ingen
> steder finde det, til den pris du hentyder til.

Jeg kan se jeg var lidt for hurtig ude (skimmede hen over googles ord på
siderne, det var et maleri til den pris. sorry.

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 21-02-07 21:16

Du kan roligt få det skåret hos en glarmester det er først
hvis det skal bruges i badeværelse at det bliver lidt dyrere da det er et
dobbelt spejl, men den størrelse du har behov for kan ikke koste en
herregård

Fra : Aksel

Dato : 22-02-07 14:54

> [...]
> bliver sikkert rimelig dyrt.
>
> Er der nogen som har en ide om, hvor man kan købe et spejl med de nævnte

Har du spurgt en glarmester??