den ny tuborg blå / hvid.... Fyda
Fra : jenny og søren

Dato : 18-02-07 21:02

Hej Ng

Nu har jeg lige prøvet de nye Tuborg Blå og Hvid og det var da så absolut
ikke noget hit her jeg drak ca. en halv af hver de er simpelthen udrikkelige
de smager som om de har heldt sprite og citron vand i en alm.øl og så givet
den en ny etikette...

men jeg glæder mig til at høre andres bedømmelse af dem...

mvh

Søren Brix

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-07 21:11

jenny og søren wrote:
> [...]
> den en ny etikette...
>
> men jeg glæder mig til at høre andres bedømmelse af dem...

Det lyder som en 'Mejetærsker' ! i de rigtige forhold kan det smage
ganske udemærket, og vise sig at være ganske effektivt hvis man bare
skal være fuld... med lidt øvelse er det endda muligt at camoflere et
shot vodka deri.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 18-02-07 21:36

jenny og søren frembragte:
> [...]
>
> mvh
>
> Søren Brix

> Den har indtil videre sparet mig for at få 0 spam-mails

Normalt svarer jeg ikke folk der reklamerer for Spamfighter, men her
vil jeg gøre en undtagelse.
Den blå smager som et fejlbryg af deres alm. tynde ølsjask hvor de har
tabt en buket blomster i.
Den hvide føler jeg ikke behov for at prøve at smage, holder mig til de
udenlandske øller
Kai

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 19-02-07 07:13

"jenny og s¯ren" <jennyogsoren@mail.dk> on søndag 18. februar 2007 at
21:02 +0100 wrote:
> [...]
>givet
>den en ny etikette...
>
>men jeg glæder mig til at høre andres bedømmelse af dem...

Det er en gang sjask, der ikke er værd at drikke. Smager sært kemisk og
med en eller anden eftersamg af koldt sæbevand. Bestetm ikke nogen rar
fornemmelse.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Søren

Dato : 19-02-07 18:34

"jenny og søren" <jennyogsoren@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alm.øl og så givet den en ny etikette...
>
> men jeg glæder mig til at høre andres bedømmelse af dem...

Enig!

Absolut intet værd - begge to.

Det er en om'er!

Søren

Fra : Broegger

Dato : 19-02-07 20:33

> [...]

> simpelthen udrikkelige de smager som om de har heldt sprite og citron
> vand i en alm.øl og så givet den en ny etikette...

Det lyder som det man i England kalder en "Shandi". Her er det ½ pilsner og
½ limonade. Ganske forfriskende om sommeren!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Max

Dato : 19-02-07 20:49

Hej Broegger

> Det lyder som det man i England kalder en "Shandi". Her er det ½
> pilsner og ½ limonade. Ganske forfriskende om sommeren!

Det lyder også som det tyskerne laver, hælder øl og hvidvin sammen,
det smager rædselsfuldt :)

--
Mvh Max

Fra : Christina S

Dato : 19-02-07 21:05

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Broegger

> Det lyder også som det tyskerne laver, hælder øl og hvidvin sammen,
> det smager rædselsfuldt :)

Tyskerne laver også sodavandsvariationen - med en citronsodavand bliver det
kaldt for "ein Radler" og med Cola for "ein Dreckiges", men det er nok
snarere 2/3 øl og 1/3 sodavand. Og med en rigtig tysk _bitter_ pilsner, er
det faktisk rigtig forfriskende om sommeren.

Og ellers er der også dem som blander øl og "Sekt"...

Christina

Fra : Kasper Egebo

Dato : 22-02-07 12:55

Fik smagt på begge tirsdag, og må indrømme at jeg hellere vil ha en grøn i
fremtiden.
Specielt den hvide synes jeg smagte underligt. Blomsteragtigt på en hel gal
måde.
Den blå kunne godt drikkes, men ikke nogen god øl heller.

Så hvis det skal være tuborg så holder jeg mig til den grønne, men ellers så
foretrækker jeg nu en Newcastle

Kasper Egebo

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 23-02-07 09:06

"Kasper Egebo" <kasper_egebo@FJERNhatomail.com> writes:
> [...]
>Den blå kunne godt drikkes, men ikke nogen god øl heller.
>
>Så hvis det skal være tuborg så holder jeg mig til den grønne, men ellers

Når vi nu snakker øl, så skal je da lige nævne en usædvanlg luksusøl fra
det lille bryggeri Bøgedal, der ligger i Jerlev, lidt uden for Vejle. Det
er topklasse(det er prise nu osse…), og absolut værd at bære hjem som
tilbehør til en god middag.
http://www.boegedal.com/

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 26-02-07 16:27

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det lille bryggeri Bøgedal, der ligger i Jerlev, lidt uden for Vejle. Det
> er topklasse(det er prise nu osse.), og absolut værd at bære hjem som

Hvorfor brygger i ikke selv jeres øl? Så kan i selv bestemme hvordan den
skal smage.

Steen.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 27-02-07 10:35

Steen Jakobsen wrote:

> Hvorfor brygger i ikke selv jeres øl? Så kan i selv bestemme hvordan
> den skal smage.

Jow, jow - men det er nu meget godt at få lidt inspiration en gang i mellem

Ebbe - der p.t. har både APA og IPA af egen avl.

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 27-02-07 16:06

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse

> Jow, jow - men det er nu meget godt at få lidt inspiration en gang i
mellem

> Ebbe - der p.t. har både APA og IPA af egen avl.

Sæføli, specielt hvis de er i nogen anvendelige flasker

Steen.