rødbeder i ovn - hvordan?
Fra : Erik Nielsen

Dato : 17-02-07 22:59

Hej
Hvordan laver man møre rødbeder i ovnen.
Af og til laver jeg grøntsager/rodfrugter i ovnen, men mine rødbeder (skåret i ca. 2
cm tykke skiver) bliver aldrig gode efter ca. 1 time.
Jeg har prøvet at forkoge dem 15 min. de bliver stadig enten hårde eller lidt seje.

--
Erik Reinert Nielsen
www.nogn.dk

Fra : Peter Westh

Dato : 18-02-07 12:16

"Erik Nielsen" <fox44FJERN-DETTE@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (skåret i ca. 2 cm tykke skiver) bliver aldrig gode efter ca. 1 time.
> Jeg har prøvet at forkoge dem 15 min. de bliver stadig enten hårde eller

Længere tid eller mindre/tyndere stykker.

/P