Reservedel til Hitachi-betonhammer
Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 15-02-07 17:19

Hej

Der skulle vel ikke være nogen her som kender en online-shop hvor man
kan købe reservedele til en Hitachi betonhammer.

Jeg var så heldig at låne en i går, da jeg har en del beton i staldne
som skal fjernes. Og så går den skide maskine i stykker efter et par
timers arbejde
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 15-02-07 22:13

> [...]
>
> Jeg var så heldig at låne en i går, da jeg har en del beton i staldne
> som skal fjernes. Og så går den skide maskine i stykker efter et par

Hvis det var min maskine du havde lånt, ville jeg foretrække at få den
tilbage som den er fremfor, at du begyndte at reparere på den. Det ville jeg
nok blive temmelig sur over. Til gengæld ville jeg ikke blive sur over at
den er gået i stykker. Det er jo hvad der sker.

Martin

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 16-02-07 09:46

On Thu, 15 Feb 2007 22:12:42 +0100, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

> [...]
>nok blive temmelig sur over. Til gengæld ville jeg ikke blive sur over at
>den er gået i stykker. Det er jo hvad der sker.

Det ender det nok også med - for jeg er ikke 100% sikker på det er en
hitachi. Den er gammel og der står ikke noget firmanavn på den. Men lidt
googling gav et link til en hitachi-maskine, som lignede. Og den
eksploderede tegning i kufferten med maskinen ligner på en prik
hitachi'en.

Det er en betonhammer, og det er en split som er knækket - den kan
skiftes af alle uden besvær og uden det kan ses. Fordelen for mig ved at
få den ordnet var at jeg kunne blive færdig med arbejdet i weekenden.

Selv vil jeg til hver en tid helst levere noget retur i samme stand som
da jeg modtog det. Selvfølgelig skal man kun begynde at reparere på det
hvis man er sikker på man forstår det.

For det ikke skal være løgn er det en maskine jeg har lånt af en som
selv har lånt den ......
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/