Hvorfor ikke dette gasblus indendørs ?
Fra : PS SUNSITE

Dato : 14-02-07 19:24

Er der nogen der helt præcis og med sikkerhed kan sige hvorfor man ikke må
bruge dette gasblus indendørs ?
Det står der i hvert fald med store bogstaver uden på pakken.

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2868&n=30100&KundeID=

Ideen var at bruge det i en kollegielejlighed (en gang i mellem) idet min
bedre ½-del er en stor kunstner i et køkken og derfor foretrækker at lave
mad på gas.

Rigtig flaskegas til madlavning synes at være et for stort projekt og
sikkert heller ikke tilladt af boligforeningen....

Mh.

/P.

Fra : Mads

Dato : 14-02-07 21:41

On Wed, 14 Feb 2007 19:23:58 +0100, "PS SUNSITE"
<ingenspamtilmig@tiscali.dk> wrote:

>Er der nogen der helt præcis og med sikkerhed kan sige hvorfor man ikke må
>bruge dette gasblus indendørs ?

Ser man på samme gasblus hos en svensk butik
http://loofs.jetshop.se/default.aspx?main=ShowProduct.aspx&ProdID=146
står der at det er fordi der ingen tændsikring er.

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 15-02-07 15:53

"PS SUNSITE" <ingenspamtilmig@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bedre ½-del er en stor kunstner i et køkken og derfor foretrækker at lave

Det sker der heller ikke noget ved. Jeg tror bare ikke det har nok effekt
til at det batter noget som gasblus. Gå efter et woksæt, det må sikkert
heller ikke bruges indendørs men sådan er der så meget pjat.

Steen.

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 19-02-07 00:57

> Det sker der heller ikke noget ved. Jeg tror bare ikke det har nok effekt
> til at det batter noget som gasblus. Gå efter et woksæt, det må sikkert
> heller ikke bruges indendørs men sådan er der så meget pjat.

Jeg har i lang tid været ude efter et "wok sæt" eller lign. gasblus.

Er der nogen der har en idé til hvor jeg kan finde det? Jeg kan huske at
Bilka og en eller anden kæde havde det på hylderne. Men ikke mere?

Mvh

Jasper

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 19-02-07 16:08

"Jasper Norman Ahrensbach" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har i lang tid været ude efter et "wok sæt" eller lign. gasblus.
>
> Er der nogen der har en idé til hvor jeg kan finde det? Jeg kan huske at
> Bilka og en eller anden kæde havde det på hylderne. Men ikke mere?

Jeg tror du skal prøve Imerco eller en af de andre pandepushere.

Steen.

Fra : Jens-Henrik Thrane

Dato : 20-02-07 18:03

Du kan finde en forhandler på www.hotwok.dk
Evt. skrive til dem. Jeg er mega godt tilfreds med min.

Dog kan det svine lidt med olie når man fyrer op for gryden på alle 3 ringe.

Jens