Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forhandlerkode Japan Photo
Fra : Søren

Dato : 17-02-07 15:25

Hej

Har netop købt en Nikon SB600 Flash hos Japan Photo. Med i pakken hørte der
et Nikon Dschool Advanced kursus.

Jeg har fået en værdikupon med tilhørende webkode af forhandleren. Når man
skal registrerer sig på Nikons hjemmeside skal man desuden også bruge en
forhandlerkode.

Er der nogen der ved hvad Japan Photos forhandlerkode er ?

Jeg tror det er en standard forhandlerkode, muligvis afhængig af hvilken
afdeling der er tale om. I mit tilfælde er det Kolding.

Jeg kunne selvfølgelige bare ringe til dem, men butikkerne har lukket nu, og
jeg vil gerne lave tilmeldingen her i weekenden.

Søren

Fra : Søren

Dato : 20-02-07 06:25

"Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forhandlerkode.
>
> Er der nogen der ved hvad Japan Photos forhandlerkode er ?

Har fundet en løsning nu. Japan Photo var ved en fejl ikke oprettet i Nikons
database. Det betød at når man prøvede at tilmelde sig fik man en fejl på
hjemmesiden. Bliver rettet i løbet af ugen.

Søren