Beskæring af potentil
Fra : jytte

Dato : 12-02-07 13:06

Hvornår kan jeg bedst beskære mine potentiller? (håber det staves
sådan).
Og hvor langt ned kan jeg beskære dem? Jeg er klar over at de nok ikke
kommer til at blomstre i år

Mvh Jytte M

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 12-02-07 14:24

"jytte" <mollie-mor@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Ifølge "vores" planteskole, så skal de beskæres i februar og ca. 20 cm. over
jorden. Det gøres lettest med en motorsav.
Hilsen Matthias

Fra : jytte

Dato : 12-02-07 16:37

On 12 Feb., 14:24, "Matthias H Matthiessen"
<matthiessenS...@dioder.dk> wrote:
> [...]
>
> Ifølge "vores" planteskole, så skal de beskæres i februar og ca. 20 cm. over
> jorden. Det gøres lettest med en motorsav.

Tak Matthias, så kan jeg godt komme i gang. Det var nu også min
fornemmelse, men det er jo rart at få det bekræftiget.

Hilsen Jytte M