Efter blot to uger på nettet blev den udråbt til at være den mest
virale film på nettet af webmagasinet 'Contagious'.
Viral markedsføring betyder, at brugerne selv sender filmen videre til
vennerne, hvorefter den spredes lynhurtigt.
http://politiken.dk/indland/article241273.ece
Svenskerne er rystede over kampagnen, hvor topløse piger flagrer med
trafikskilte for at få trafikanterne til at overholde
hastighedsgrænserne.
»Man kan vel sige, at der blev vældigt stille i lokalet«, siger Helena
Sederström fra det svenske Vej- og Trafikforskningsinstitut til
Aftonbladet. Instituttet har nu klaget til Rådet for Større
Færdselssikkerhed, fordi man ikke var blevet orienteret på forhånd om
kampagnens karakter:
»At øge trafiksikkerheden ved hjælp af nøgne bryster er ikke noget, vi
støtter.
http://www.speedbandit.dk/
Jeg vil sige, Ok. Det er netop en af pointerne. De skal ikke støttes
sådan nogen, de må tilgengæld gerne strutte -