Cache side?
Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 07-02-07 23:22

Hej Alle.
Jeg har lavet en Splash side "forside der vises et antal sekunder inden der
skiftes til det egentlige indhold) Siden hedder naturligvis nok index.htm og
siden der senere vises hedder index2.htm
Mit spøørgsmål er nu; kna jeg i index.htm tvinge siden index2.htm til at
blive indlæst medens index.htm vises?
Altså en form for cache læsning af siden index2.htm?
Eksempel på min hjemmeside: www.senius.dk

John
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1071

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-02-07 00:35

John Senius-Jørgensen skrev:

> Mit spøørgsmål er nu; kan jeg i index.htm tvinge siden
> index2.htm til at blive indlæst medens index.htm vises?

Du kan da hente billederne hjem, se:

http://html-faq.dk/2004.asp

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 09-02-07 01:33

John Senius-Jørgensen wrote:
> Hej Alle.
> Jeg har lavet en Splash side "forside der vises et antal sekunder
> inden der skiftes til det egentlige indhold

Og det mener du, dine brugere synes er en god ide? Hvorfor ikke bare lade
den egentlige side blive indlæst med det samme og spare dine brugere for at
skulle hente en side, de ikke er interesseret i?

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 09-02-07 07:57

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammeplease.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> skulle hente en side, de ikke er interesseret i?

Enig.
Almindelige brugere er bedøvende ligeglade med splash sider, selv om
udvikleren sikkert synes de er så pokkers interessante.
Næh, de almindelige brugere irriteres bare.

Jørgen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-02-07 14:47

On Feb 9, 7:56 am, "Jørgen Sørensen" <j...@jososoft.dk> wrote:

> Almindelige brugere er bedøvende ligeglade med splash sider, selv om
> udvikleren sikkert synes de er så pokkers interessante.

Udskift udvikleren med grafikeren så passer det bedre ;)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-02-07 14:50

On Feb 7, 11:21 pm, John Senius-Jørgensen
<sletaltfoerdette...@senius.dk> wrote:
> Mit spøørgsmål er nu; kna jeg i index.htm tvinge siden index2.htm til at
> blive indlæst medens index.htm vises?

Hvis jeg skulle lave det ville jeg istedet lave en popup lign. ting i
et <div> med splash tingen i og så fjerne den fra en onload event vha
javascript. Problemet ved det er så at brugere med javascript slået
fra får et problem...