sure sandaler :(
Fra : ronny

Dato : 29-06-01 19:55

Hejsa, jeg fulgte med stor interesse tråden der omhandlede lugtende fødder.
Jeg er den lykkelige ejer af verdens bedste sandaler af mærket Caterpillar.
Dog gør de min kæreste "ulykkelig" med deres evige absobering af mit
fodsved. Det skal lige næves at sålen er af den slags der suger dårlig lugt
til sig som en støvsuger. Hvad kan jeg dog gøre ?? Ekspedienten i Matas
sagde at hvis jeg vaskede dem med eddike så forsvandt lugten. Men det gør
den ikke, så nu lugter de af sur eddike og sure tæer :(. Jeg bruger matas
stripede fod-deo-spray, og NÆGTER at bruge sokker i mine sandaler. Er her en
venlig sjæl der kan hjælpe med et råd så lugten fjernes ?

Venlig hilsen
Ronny

Fra : Mari

Dato : 29-06-01 23:12

Ekspedienten i Matas
> sagde at hvis jeg vaskede dem med eddike så forsvandt lugten.

her 3er et produkt, som jeg dok ikke selv har prøvet.
http://www.shangri-lakosmetik.dk/page15.html

Jeg ved at nogle anvender Ceolit (stavning?) til at fjerne svedlugt i fodtøj.
Har du set/mærket om du skulle have fået dig en fodsvamp. Det kan
være årsagen til dine lugte-fødder.

--

Venlig hilsen
M a r i a n n e H a n s e n

Fra : Zarh

Dato : 01-07-01 06:08

Mærkeligt der ikke er nogen der nævner noget som hedder; savety five, også
fra MATAS i øvrigt, så må jeg hellere, måske fordi andre ikke synes det
virker, men jeg synes virkelig det er godt mod sure tæer, også mod armsved.
Det skal sprøjtes på om aftenen før du går i seng og må så først bruges fem
dage efter igen, det er heller ikke nødvendigt at bruge det før........synes
jeg.