Forbindelse af Mixer
Fra : Lenette Bech Elvang

Dato : 30-01-07 22:18

Hejsa.
Jeg er lidt ny her i gruppen så ved ikke lige om det er den rigtige jeg er
havnet i!!!

Nå men er der mon noger her der kan fortælle mig hvordan man lige tilslutter
sådan en gammeldags mixer til et hifi anlæg ( pladespiller, cd osv)
Jeg har søgt lidt på nettet uden held og kan sgu ikke huske det selv da det
efterhånden er 25 år siden jeg roede lidt med sådan noget.....

Mvh Jesper

Fra : hnz vincent

Dato : 31-01-07 00:14

Der er sikket en master out på mixeren.
Så forbinder du den med aux ind eller anden indgang på din forstærker (bare
ikke Phono ind pga riaa forstærkeren der).

Resten brude give sig selv.

Hvilken mixer har du og hvilken forstærker ?

dbh
Hnz

Fra : Anton

Dato : 31-01-07 10:35

Prøv d.medier.radio
De mennesker der skriver i den NG, er nok de bedste til rådgivning.

Peter

Fra : Claus Smith

Dato : 31-01-07 15:14

alternativt så prøv dk.kultur.musik.produktion eller dk.teknik.lyd

Bruger selv begge grupper og der sidder ganske kompetente brugere.

Claus Smith

www.claussmith.com

Fra : Lenette Bech Elvang

Dato : 01-02-07 00:04

Tak for det, det vil jeg prøve.

det er en gammel Monacor 4100 mixer, forstærkern er en Yamaha.

Mvh Jesper