Spisesteder i København, lørdag aften
Fra : Lars

Dato : 11-01-07 23:52

Hej!

Hvor går 6-8 mennesker ud og spiser lørdag aften i København? Helst ikke alt
for langt fra hovedbanen.

Prismæssigt ikke vild topklasse. Gerne indisk, kinesisk eller noget
lignende.

Kan i anbefale noget?

m.v.h Lars
- som med det samme tilstår at jeg ikke har været i København siden engang i
forrige årtusinde :)

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 12-01-07 00:26

"Lars" <a.b.c@a.c.b> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Hvor går 6-8 mennesker ud og spiser lørdag aften i København? Helst ikke
> alt
> for langt fra hovedbanen.
>
> Prismæssigt ikke vild topklasse.

Sidst jeg var i Kbh, spiste jeg på www.olearys.dk og det var på rigtig
rigtig godt. Og så deler de adresse med Hovedbanegården.

Og man bliver MÆT!!!

VH Pernille

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-07 09:55

> [...]
>
> m.v.h Lars
> - som med det samme tilstår at jeg ikke har været i København siden engang

For snart mange år siden var jeg på en Balisisk restuarant. Ved kongens
nytorv. Så kan i gå en tur gennem strøget og samle appetit og en lille gåtur
tilbage, for at få fornemmelse af forspisthed til at fortage sig.
Jeg husker det som værende rimelig billigt og det er ristaffel med spis hvad
du lyster...

Mvh Tommy

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 12-01-07 10:56

Lars wrote:

> Hvor går 6-8 mennesker ud og spiser lørdag aften i København? Helst ikke alt
> for langt fra hovedbanen.

Gå ud ad hovedbanegårdens bagindgang og tag en spadseretur nedad
farverige Istedgade med sidegade. Dér ligger et væld af rigtig gode
indiske, thailandske og kinesiske steder i kvarteret. Alt sammen godt og
billigt.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-07 16:34

Kevin Borbye Edelvang wrote:

> [...]
> farverige Istedgade med sidegade. Dér ligger et væld af rigtig gode
> indiske, thailandske og kinesiske steder i kvarteret. Alt sammen godt og

Den kina ting der ligger lige på hjørnet ved kirken er _rigtig_ god.

Fra : Lars Holst

Dato : 12-01-07 11:13

"Lars" <a.b.c@a.c.b> said in

> [...]
>
> Kan i anbefale noget?
>
> m.v.h Lars
> - som med det samme tilstår at jeg ikke har været i København siden

Et super sted p.t. er "Le Le" på hjørnet af Vesterbrogade og
Teaterpassagen.
Det er et såkaldt vietnamesisk streetkitchen. Maden serveres hurtigt og der
er både sofaarrangementer til at gæste op til ca. 10-12 personer ad gangen
og borde til 2 personer.

Maden og drikkevarerne er velsmagende og sammensætningen er nyskabende.

Hvis man husker Basecamp er der et sammenligningsgrundlag for indemiljøet.

Men jeg må tilskynde at man bestiller bord i god tid på en lørdag.
Der er run på.

--
Lars Holst