gummibitumen tætningsmasse
Fra : Jesper

Dato : 05-02-07 15:48

Hej

I forbindelse med at jeg skal igang med at brandsikre mit stråtag har jeg
fået oplyst at jeg skal bruge "gummibitumen" tætningsmasse ved spær.

Er der nogle som kender til hvilke produkt man kan købe som er gummibitumen
tætningsmasse ? for det ved de ikke hos min lokale trælast

Mvh

Jesper

Fra : Max

Dato : 05-02-07 17:30

Hej Jesper

> Er der nogle som kender til hvilke produkt man kan købe som er
> gummibitumen tætningsmasse ? for det ved de ikke hos min lokale
> trælast

Borups tag-tæt

http://www.borup-kemi.dk/

--
Mvh Max

Fra : jesper

Dato : 05-02-07 22:02

Tror du at det kan bruges til brandsikring ?

Mvh

Jesper

Fra : Max

Dato : 05-02-07 22:32

Hej jesper

> Tror du at det kan bruges til brandsikring ?

Det må jeg tilstå at jeg ikke ved, men både Borups Tag-kit
og tag-tæt er gummibitumen produkter.

--
Mvh Max

Fra : TT

Dato : 06-02-07 14:22

"Jesper" <jesper@slet.arenskov.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle som kender til hvilke produkt man kan købe som er
> gummibitumen tætningsmasse ? for det ved de ikke hos min lokale trælast

Det kan købes som fugepatroner hos Vanløse Trælast.

Mvh. TT

Fra : Jesper

Dato : 06-02-07 23:06

Hej

Ved du hvad produktet hedder ?

Mvh

Jesper

Fra : TT

Dato : 07-02-07 14:52

"Jesper" <et@eller.andet> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Ved du hvad produktet hedder ?
>
> Mvh
>
> Jesper

Mener at huske (købte det for en uge siden) at det hedder Bitumen fugemasse.

TT

Fra : J. E.

Dato : 06-02-07 20:04

> [...]
>
> Er der nogle som kender til hvilke produkt man kan købe som er
> gummibitumen tætningsmasse ? for det ved de ikke hos min lokale

Det lyder da som noget af en gør-det-selv butik.

Dana og stort set alle andre producenter af fugeprodukter har et
produkt der lever op til disse krav, selv Icopal. (hvilket jeg vil
formode
de fører eller Phønix, hvis det skulle være en tømmerhandel)

Du kan se et Dana-produkt her :
http://www.danalim.dk/conferences/offentlig/produktinformation/542-dk.pdf

Fra : Jesper

Dato : 06-02-07 23:09

Hej

Tak skal du have.

Trælasten er Bygma

Mvh

Jesper

Fra : J. E.

Dato : 08-02-07 00:37

> Hej
>
> Tak skal du have.
>
> Trælasten er Bygma
>
> Mvh
>
> Jesper

Det er umuligt at se hvem og hvad du svarer på når du fjerner alt
Reglen er, at du medtager header og indhold omkring det du svarer på.