Legetøjsbiler cars/biler
Fra : Ukendt

Dato : 22-01-07 21:48

Ved ikke om det er forkert nyhedsgruppe, men hvor i internetbutik kan man
købe legetøjsbilerne til filmen cars/biler ?

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 22-01-07 22:03

www.funnyland.dk

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-07 22:29

> www.funnyland.dk

Tak, men de har da ikke metal legetøjsbilerne fra filmen Cars ?
Leder specielt efter dem, der laves af Mattel

Fra : Anders Majland

Dato : 22-01-07 23:33

Den ultimative må da være
http://disneystore-shopping.disney.co.uk/ProdDetails.aspx?id=26219&catid=0&k=1scatid=0
--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : rasmus carlsen

Dato : 22-01-07 22:34

"Flemming" <test> skrev i en meddelelse
> Ved ikke om det er forkert nyhedsgruppe, men hvor i internetbutik kan man
> købe legetøjsbilerne til filmen cars/biler ?

- via disney.dk men jeg har i et par dage forsøgt at registrere mig med får
en eller anden serverfej hver gang (der går lidt bedre med FF end med IE7,
men ikke nok til at kunne gennemføre en handel). SÅ jeg hører gerne om det
når du finder en netbutik med diverse Cars-halløjsa.

ras

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 22-01-07 23:31

rasmus carlsen wrote:

> SÅ jeg hører gerne om det når du finder en netbutik med diverse
> Cars-halløjsa.
http://www.amazon.co.uk

Nærmere:
http://www.amazon.co.uk/Cars-Character-Car-Lightning-McQueen/dp/B000FPU1UY/sr=1-9/qid=1169504974/ref=sr_1_9/203-1289994-3439921?ie=UTF8&s=kids

PS: den rigtige gruppe er nok nærmere dk.forbruger

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : .Kody

Dato : 22-01-07 22:31

"Flemming" <test> skrev i en meddelelse
> Ved ikke om det er forkert nyhedsgruppe, men hvor i internetbutik kan man
> købe legetøjsbilerne til filmen cars/biler ?

Jeg endte med at bestille denne her fra England
http://disneystore-shopping.disney.co.uk/ProdDetails.aspx?catid=4&pid=29375
Godt nok lidt dyr, men det var et hit hos sønnen.

Kvaliteten er ok.. faktisk bedre end det ser ud på billedet.

..Kody

Fra : .Kody

Dato : 22-01-07 22:36

".Kody" <kody_fjern_@despammed.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Godt nok lidt dyr, men det var et hit hos sønnen.
>
> Kvaliteten er ok.. faktisk bedre end det ser ud på billedet.

Og når du nu er igang skal du da også lige have en plakat med
http://www.allposters.com/gallery.asp?CID=983DDA32C5D3444783498BF2B2DCAE39&PPID=1&startat=http%3A//www.allposters.com/getthumb.asp%3Fc%3Dc%26search%3D77773%26CID%3D983DDA32C5D3444783498BF2B2DCAE39

..Kody

Fra : Anders Majland

Dato : 22-01-07 23:31

> Og når du nu er igang skal du da også lige have en plakat med
> [...]

Bilka har også plakaten med dem alle sammen - Her i huset er den også et
hit - også for sønnike på 6 Vi var i biografen og se den og til jul fik
han den på DVD og har set den mindst 7-8 gange siden.

Mhs til biler har BR haft dem - og vi har også købte nogen i Brugsen.
Desuden har han nogle i plastik (ca 5) fra nestle morgenmad.

Jeg mener også at jeg har set en reklame fra en boghandel med en del af
modellerne ..