Hjælp søges til vægge
Fra : Søren

Dato : 21-01-07 12:07

Hej

Da vi flyttede ind i huset for små 10 år siden, valgte vi den billige måde
at renovere badeværelse på vi puttede mørtel op på alle vægge, og synes
selv det var smart med lidt struktur, suk. Nu vil vi så gerne have tapet (og
lidt klinker) på - har købt en borhammer, men det er da en størrer opgave at
fjerne alt mørtlen igen, den sidder meget godt fast - kan man "bare" smøre
noget fin sandspartel på og så tapesere ovenpå dette? eller er der en
smartere måde at gøre det på!
Grunden til at jeg selv går igang er at det er fuldstændig umuligt at få
håndværkere til at ordne vægge på et 7kvm badeværelse.

Alle gode råd modtages med kyshånd

-Søren

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Schnitzer

Dato : 21-01-07 15:08

Søren skrev:
> [...]
>
> Alle gode råd modtages med kyshånd
>
> -Søren

> Den har indtil videre sparet mig for at få 10585 spam-mails

Du kan da bare pudse væggene op

Fra : Søren

Dato : 21-01-07 17:11

"Schnitzer" <uldumdude@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Søren skrev:
> [...]
> Grunden til at jeg selv går igang er at det er fuldstændig umuligt at få
> håndværkere til at ordne vægge på et 7kvm badeværelse.

Hej igen - hvad gør man det med?

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-01-07 17:28

"Søren" <duppe@NOSPAMedb.dk> skrev i en meddelelse

> "Schnitzer" <uldumdude@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du kan da bare pudse væggene op
>
> Hej igen - hvad gør man det med?

Mørtel. :)

Men hvis dine vægge er nogenlunde rette nu, kan du bare spartle dem op
med en gang grov sandspartel. Slib derefter, og spartel en gang mere. Så
sliber du igen, og primer, og så skulle du være klar til tapet.

Husk at købe en god slibefætter, så den sliber over en stor flade.
Ellers får du bare lunker i væggen.

- Martin

Fra : Schnitzer

Dato : 21-01-07 20:58

Søren skrev:
> [...]
> >
> Du kan da bare pudse væggene op
>
> Hej igen - hvad gør man det med?

> Den har indtil videre sparet mig for at få 10585 spam-mails

Strandsandsmørtel.

hvor kommer du fra ?

Fra : Søren

Dato : 21-01-07 21:58

{snip]

Strandsandsmørtel.

hvor kommer du fra ?

Vejle

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Schnitzer

Dato : 21-01-07 22:49

Søren skrev:
> [...]
>
> hvor kommer du fra ?
>
> Vejle

> Den har indtil videre sparet mig for at få 10585 spam-mails

Uh det var tæt på.... du kan da sende mig en mail på
UldumFJERNdude@hotmail.com