Slibning af multiplader ?
Fra : Henning

Dato : 13-01-07 14:09

Hej.

Er igang med at bygge til og skal snart til at slibe og spartle alle væggene
indvendigt. Der er ca. 100 m2 som skal spartles og slibes.

Hvad skal jeg bruge af spartelmasse ? og har nogen erfaring med hvor meget
og hvor mange gange der skal spartles ??
Er der nogle tips og tricks til valg af slibe og sparteludstyr ??

Væggene skal beklædes med glasvæv.

På forhånd tak

Henning

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 13-01-07 14:27

Der er specialfirmaer der udfører det arbejde for malermestre få et tilbud
det er ikke særligt dyrt de har værktøjet og andet materiel som du skal
købe.
Ps. det er gratis og helt uforpligtigende at hente tilbud evt 2.

Fra : J. E.

Dato : 13-01-07 14:42

"Stig Rasmussen" <stig.rasmussen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> du skal købe.
> Ps. det er gratis og helt uforpligtigende at hente tilbud evt 2.

Det var da et helt ubrugeligt svar når manden nu skriver han selv
skal udføre jobbet.
Det eneste det kræver ud over knofedt og sandspartel er en
girafsliber som kan lejes en del steder. Den er så nok også
et "must" til så mange m2.
Der kan fås fine brochere der beskriver fremgangsmåden og dit
lokale byggecenter kan sikkert også hjælpe dig.

I øvrigt forstår jeg ikke mange af de ting der bliver spurgt her i
gruppen
når man kan gå i et byggemarked/tømmerhandel og få forklaret og
samtidig som regel kan få en fin brochure der beskriver arbejdsprocesser
med billede og tekst til de fleste ting.

Fra : TT

Dato : 19-01-07 11:29

> [...]
> købe.
> Ps. det er gratis og helt uforpligtigende at hente tilbud evt 2.

Gider du sende et par links til disse firmaer?

-TT