Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny fotoside www.godtfoto.dk
Fra : Klaus Johansen

Dato : 27-01-07 18:23

Helt ny fotoside

Og nej det er ikke min ;)

Hilsen Klaus Johansen

Fra : Klaus Johansen

Dato : 27-01-07 18:28

Link: www.godtfoto.dk

"Klaus Johansen" <ksdj@johansen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:45bb8a80$0$2105$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Helt ny fotoside
>
> Og nej det er ikke min ;)
>
> Hilsen Klaus Johansen

Fra : Claus Sikora

Dato : 27-01-07 22:51

Klaus Johansen wrote:
> Link: www.godtfoto.dk
>

> "Klaus Johansen" <ksdj@johansen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:45bb8a80$0$2105$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Helt ny fotoside
>>
>> Og nej det er ikke min ;)
>>
>> Hilsen Klaus Johansen

Hmm jeg syn's den virker lidt kedelig... Jeg holder mig til fotostart.dk
istedet ;)
Jeg har set en hel del sider både seriøse og useriøse men at kræve penge
for at holde de useriøse væk er ikke lige min smag og jeg tvivler på at
de seriøse vil tilmelde sig i stor stil når der findes mange fine gratis
alternativer... Men held og lykke med det ;)

/Claus

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-01-07 00:44

"Klaus Johansen" <ksdj@johansen.tdcadsl.dk> skrev :

>Helt ny fotoside

Hmm - en side, hvor man på et tidspunkt skal betale, men uden
kontaktinfo, navneoplysninger mv.

Iflg. dk-hostmaster tilhører domænet Blænde 8, som bor Farverland
4 i Glostrup, Agfa-Gevaerts gamle adresse.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)