Ventrilo version: 2.1 - til mac...
Fra : Jonas Fyhn Vincenti

Dato : 06-02-07 00:45

Hey NG

er der nogle af jer der ligge ind med en version 2.1.x af ventrilo til
mac? jeg kan nemlig ikke finde den version på nettet :( men hvis i har
så smid mig en mail på t-force[a]wanadoo.dk :) eller post det her :P

på forhånd tak

Fra : MacJohn

Dato : 09-02-07 00:31

Jonas Fyhn Vincenti wrote:
> [...]
> mac? jeg kan nemlig ikke finde den version på nettet :( men hvis i har
> så smid mig en mail på t-force[a]wanadoo.dk :) eller post det her :P

Du har jo nok en særlig grund til at det lige skal være 2.1.x ..... -
men bare sådan for en ordens skyld svarer jeg alligevel:
Jeg har 2.3.2 liggende....

Mvh
John