iPhoto og bøger.
Fra : Henrik

Dato : 03-02-07 16:55

Hej NGer

Har lige været på et fantastisk cruis til Caribien, men min kæreste,
her tog vi selvfølgelig en million digitale fotos (billedligt talt) og
nu var tanken, at brænde en dvd som man kunne plage livet af alle
sagesløse besøgende med, men så faldt jeg over muligheden for at
bestille en bog via iPhoto, vi våget pelsen og bestilte en bog med
stift bind. Det var en fantastisk ide, vi modtog den forleden, genial
ide og nu er der inegn der slipper.

Eneste minus er tiden, bestilte den 15/1 og fik den 1/2..........

Men har så besetilt 2 nyge bøger med gamle fotos. Så hvis du sider
derude og overvejer at skrive dine fotos ud på foto papir og klæbe dem
i et album, så er dette et godt alternativ.

Hilsen Henrik

Fra : Morten Lind

Dato : 03-02-07 19:26

Henrik <dyk@mil.dk> wrote:

> [...]
> derude og overvejer at skrive dine fotos ud på foto papir og klæbe dem
> i et album, så er dette et godt alternativ.

Velkommen hjem, men jeg er da nervøs for kæresten - er hun også
kommet hjem?

M.

Fra : Henrik

Dato : 03-02-07 21:18

On 2007-02-03 19:26:23 +0100, info@for-ogefternavn.dk (Morten Lind) said:

> Velkommen hjem, men jeg er da nervøs for kæresten - er hun også
> kommet hjem?
>
> M.

Tak

Jo selv om hun heller var blevet i caribien, frem for at tage hjem til
det kedelige danske vejr.

Men moralen er at nu vil hun også have en Mac