/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
Leopard?
Fra : Mads


Dato : 09-01-07 20:57

.... er jeg den eneste der savnede noget?

 
 
Jon (09-01-2007)
Kommentar
Fra : Jon


Dato : 09-01-07 21:16

Mads <mads@iname.com> wrote:

> ... er jeg den eneste der savnede noget?

Nei
--
/Jon
For contact info, run the following in Terminal:
Mail: echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc
Skype: echo 139576319600233690471689738P|dc

Martin Bredthauer (09-01-2007)
Kommentar
Fra : Martin Bredthauer


Dato : 09-01-07 21:29

Mads <mads@iname.com> wrote:

> ... er jeg den eneste der savnede noget?

Det havde jeg også forventet, men mon ikke Jobs og co. har været på
overarbejde i hardware afdelingen i den sidste tid.

Og så længe 10.5 ikke er introduceret sparer jeg penge, da 10.5 for mig
er lig med indkøb af en ny MacBook

--
Mvh Martin
mailto://spam@talentmedia.dk | AIM://mbredthauer
Hvis det eneste værktøj man har er en hammer, ligner alle problemer søm!

Thomas G. Madsen (09-01-2007)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 09-01-07 22:06

Martin Bredthauer skrev:

> Og så længe 10.5 ikke er introduceret sparer jeg penge, da 10.5
> for mig er lig med indkøb af en ny MacBook

Så må vi håbe at bundkortet holder i den. Så I kontant her til
aften på DR1? Ikke just god reklame for Apple, må man sige.

Dog undrer jeg mig over udtalelsen om, at bundkortsproblemerne
skulle være værst på G4-modellerne. Jeg troede at det var de
nyeste MacBook, der havde problemer. Det var da dem man så i
indslaget, som jeg desværre ikke fik set helt fra starten af.

PS. Hvor har I set det med Leopard eller mangel på samme?
Jeg har søgt på Google, men det er endnu ikke lykkedes mig at
finde den 2007 keynote, eller den er måske slet ikke klar endnu?

--
Hilsen
Madsen

Steen Larsen (09-01-2007)
Kommentar
Fra : Steen Larsen


Dato : 09-01-07 22:40

On 2007-01-09, Thomas G. Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:
> Martin Bredthauer skrev:
>
> > Og så længe 10.5 ikke er introduceret sparer jeg penge, da 10.5
> > for mig er lig med indkøb af en ny MacBook
>
> Så må vi håbe at bundkortet holder i den. Så I kontant her til
> aften på DR1? Ikke just god reklame for Apple, må man sige.
>
> Dog undrer jeg mig over udtalelsen om, at bundkortsproblemerne
> skulle være værst på G4-modellerne. Jeg troede at det var de
> nyeste MacBook, der havde problemer. Det var da dem man så i
> indslaget, som jeg desværre ikke fik set helt fra starten af.
>

Jeg tror det er iBook G4 der blev talt om. Det er jo et velkendt
problem som Apple har erkendt men det kan være tidsfristen har
været overskredet da problemet er opstået for klageren?

Der var også et indslag med en musiker som demonstrerede hyle-
tonen som en MacBook Pro kan producere når man har skruet op
for lyset i skærmen!
De har nok skruet lidt op for lyden men jeg ville også være ked
hvis jeg havde den model og ikke kunne få det fixet.

Det er jo et faktum at der har været mange problemer med Apples
lancering af MacBook og MacBook Pro hvilket formentlig - sammen
med Apples øgede popularitet - har givet den store stigning i
antallet af klager.

At Apple Danmark vælger at ignorere DR/Kontant og ikke forsøger
at forklare omstændighederne mener jeg personligt er en fejl.

Henrik Münster (09-01-2007)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 09-01-07 23:17

On 2007-01-09 22:05:32 +0100, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> said:

> PS. Hvor har I set det med Leopard eller mangel på samme? Jeg har søgt
> på Google, men det er endnu ikke lykkedes mig at finde den 2007
> keynote, eller den er måske slet ikke klar endnu?

Det er jo netop den totale mangel på omtale af Mac OS X 10.5, der
undrer. Mange sider har fulgt keynoten løbende og opdateret deres
hjemmesider. Du kan f.eks. se:

<http://www.macrumors.com/events/mwsf2007.html>

Ellers gennemgår Mediamac nyhederne, og de er omtalt på Apples
amerikanske side. AirPort Extreme og Apple TV er såmænd allerede på den
danske Apple Store.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster
Esbjerg


Axel Hammerschmidt (10-01-2007)
Kommentar
Fra : Axel Hammerschmidt


Dato : 10-01-07 00:25

Thomas G. Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

<snip>

> Så må vi håbe at bundkortet holder i den. Så I kontant her til
> aften på DR1? Ikke just god reklame for Apple, må man sige.
>
> Dog undrer jeg mig over udtalelsen om, at bundkortsproblemerne
> skulle være værst på G4-modellerne. Jeg troede at det var de
> nyeste MacBook, der havde problemer. Det var da dem man så i
> indslaget, som jeg desværre ikke fik set helt fra starten af.

Jeg har lige anskaffet en (brugt) 1 GHz Powerbook G4 til min bedre
halvdel. Har ellers kun praktisk erfaring med G3er. Med en G4, kan man
åbenbart instille ydeevnen på CPUen. Som jeg forstår det, så blev
(datid) processoren sat til højeste ydelse i nogle af de første udgaver
af OS X (10.3?) og det brændte så bundkortet af, typisk efter 6 måneder
i PBerne. Det blev rettet i senere OS X opdateringer, så ydelse står på
Automatic i stedet for.

Morten Reippuert Knu~ (21-01-2007)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 21-01-07 20:40

Axel Hammerschmidt <hlexa@hotmail.com> wrote:
> Thomas G. Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> <snip>

> > Så må vi håbe at bundkortet holder i den. Så I kontant her til
> > aften på DR1? Ikke just god reklame for Apple, må man sige.
> >
> > Dog undrer jeg mig over udtalelsen om, at bundkortsproblemerne
> > skulle være værst på G4-modellerne. Jeg troede at det var de
> > nyeste MacBook, der havde problemer. Det var da dem man så i
> > indslaget, som jeg desværre ikke fik set helt fra starten af.

> Jeg har lige anskaffet en (brugt) 1 GHz Powerbook G4 til min bedre
> halvdel. Har ellers kun praktisk erfaring med G3er. Med en G4, kan man
> åbenbart instille ydeevnen på CPUen. Som jeg forstår det, så blev
> (datid) processoren sat til højeste ydelse i nogle af de første udgaver
> af OS X (10.3?) og det brændte så bundkortet af, typisk efter 6 måneder
> i PBerne. Det blev rettet i senere OS X opdateringer, så ydelse står på
> Automatic i stedet for.

Hvor har du den oplysning fra? DR's journalister? Det er vist en and.
Der har vaeret generelle mekanikse problemer med sidste generation af
iBog 3 og alle iBog G4. Problemet har bestaaet i at vrid i chasiet har
resulteret i at grafik chippen har loesnet sig. Apple har addresseret
problemet paa de beroerte eksemplarer ved at forlaenge garanti perioden
paa netop den fejl. IBM har ioevrigt haft samme problem med deres T4x
serie.

--
Morten Reippuert Knudsen <http://blog.reippuert.dk>

Merlin Works CR-3/2.5 & Campagnolo Chorus 2007.

N/A (09-01-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 09-01-07 22:09



Thomas von Hassel (09-01-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 09-01-07 22:09

Thomas G. Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> Så I kontant her til
> aften på DR1

nej, fordi DR og kontant som regel siger noget værre sludder ...

/thomas


--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Erik Richard Sørense~ (09-01-2007)
Kommentar
Fra : Erik Richard Sørense~


Dato : 09-01-07 22:22

Hej Thomas

Ja, mon ikke. - Hvis nu vi antager, at det antal såkaldte 'klager'
holder stik, hvorfor f........... sætter de dem så ikke i relation til
det antal klager, der fx. kommer over andre firmaers produkter, så der
er et reelt sammenligningsgrundlag??????????

Men det hænger jo sammen... Henvender man sig til DR og klager over, at
man ikke kan se net-TV eller høre net-radio, får man kort og godt at
vide, at man kan jo bare købe sig en Windows computer....

Så sent som i går var jeg igen inde for at se, om det var muligt at se
en uds., jeg ikke nåede at se, men ih nej, hak, hak, sort skærm 10 sek.
afsp., hak, hak, - og jeg _HAR_ samtlige de nyeste opdateringer.

Går man derimod ind på TV2, er der ingen problemer....

mvh. Erik Richard

mvh. Erik Richard

Thomas von Hassel wrote:
> Thomas G. Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:
>> Så I kontant her til
>> aften på DR1
>
> nej, fordi DR og kontant som regel siger noget værre sludder ...

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rgds. Grüße, Mvh. Erik Richard Sørensen, Member of ADC
<erikrichard_NOSP@M_stofanet.dk> <http://www.nisus.com>
NisusWriter Express - The Future In Multilingual Textprocessing
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thomas von Hassel (09-01-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 09-01-07 22:33

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> Hej Thomas
>
> Ja, mon ikke. - Hvis nu vi antager, at det antal såkaldte 'klager'
> holder stik, hvorfor f........... sætter de dem så ikke i relation til
> det antal klager, der fx. kommer over andre firmaers produkter, så der
> er et reelt sammenligningsgrundlag??????????
>
> Men det hænger jo sammen... Henvender man sig til DR og klager over, at
> man ikke kan se net-TV eller høre net-radio, får man kort og godt at
> vide, at man kan jo bare købe sig en Windows computer....
>
> Så sent som i går var jeg igen inde for at se, om det var muligt at se
> en uds., jeg ikke nåede at se, men ih nej, hak, hak, sort skærm 10 sek.
> afsp., hak, hak, - og jeg _HAR_ samtlige de nyeste opdateringer.
>
> Går man derimod ind på TV2, er der ingen problemer....

Ja, TV2 er ved at være godt med ... hatten af for tv2

/thomas


--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Henrik Münster (09-01-2007)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 09-01-07 23:14

On 2007-01-09 22:22:26 +0100, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> Ja, mon ikke. - Hvis nu vi antager, at det antal såkaldte 'klager'
> holder stik, hvorfor f........... sætter de dem så ikke i relation ti l
> det antal klager, der fx. kommer over andre firmaers produkter, så der
> er et reelt sammenligningsgrundlag??????????

Sådan er det jo. Jeg kører Peugeot, og vi havde samme problem, da der
brændte 7 Peugeot 307 ud af de vist nok 28.000 der er her i landet. Det
er jo ingenting. Der er brændt to VW Touran og to Opel Vectra af nyeste
model med opvarmede sprinklerdyser. Dem er de jo ingen, der gider købe,
så der er vel 14 af hver her i landet. De er jo ikke svært at beregne
den statistiske sandsynlighed for, at en af dem bryder i brand på
f.eks. en færge eller en campingplads. Men det var Peugeot 307, der
blev udelukket.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster
Esbjerg


Erik Richard Sørense~ (10-01-2007)
Kommentar
Fra : Erik Richard Sørense~


Dato : 10-01-07 03:33

Hej henrik

Henrik Münster wrote:
> Erik Richard Sørensen said:
>> Ja, mon ikke. - Hvis nu vi antager, at det antal såkaldte 'klager'
>> holder stik, hvorfor f........... sætter de dem så ikke i relation ti
>> l det antal klager, der fx. kommer over andre firmaers produkter, så
>> der er et reelt sammenligningsgrundlag??????????
>
> Sådan er det jo. Jeg kører Peugeot, og vi havde samme problem, da der
> brændte 7 Peugeot 307 ud af de vist nok 28.000 der er her i landet. Det
> er jo ingenting. Der er brændt to VW Touran og to Opel Vectra af nyeste
> model med opvarmede sprinklerdyser.

For ikke at nævne den gamle Citroèn BX i 1,4 udgaven. - De kunne stå i
garagen et par dage, og så lige pludselig futte af...

> Dem er de jo ingen, der gider købe, så der er vel 14 af hver
> her i landet.

Opel Vectra? - da kan jeg godt love dig, at hvis jeg kunne se så meget,
jeg kunne få kørekort, ville mit første valg være en Vectra. - Jeg har
kørt en hel del i flere forskellige udgaver af dem. Den er simpelthen
fremragende - men hamrende dyr...

> De er jo ikke svært at beregne
> den statistiske sandsynlighed for, at en af dem bryder i brand på f.eks.
> en færge eller en campingplads. Men det var Peugeot 307, der blev
> udelukket.

Som jeg 'læser' DR Kontants 'statestik', så passer det jo glimrende
sammen med deres normalpoletik, når det gælder Mac brugere og deres
adgang til div. tjenester. - Jo flere klager over Apple, so færre Mac
brugere kommer der, og jo mindre skal 'vi' = DR gøre for at 'de' = Mac
brugerne også kan bruge 'vore' = DRs nettjenester...

Jeg forstår udmærket godt Thorkild Ipsen, at han ikke ønsker at medvirke
i den slags udsendelser. Det var da også så tydelig at høre på
telefondamen hos Apple, at hun havde fået besked på ikke at stille DR
journalister igennem... "...han sidder i mode resten af dagen..." -
Sjovt nok er jeg altid blevet stillet igennem til ham, hvis der har
været noget, vi skulle drøfte i forbindelse med Apple produkternes
handicapvenlighed / mangel på handicapvenlighed...

mvh. Erik Richard

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rgds. Grüße, Mvh. Erik Richard Sørensen, Member of ADC
<erikrichard_NOSP@M_stofanet.dk> <http://www.nisus.com>
NisusWriter Express - The Future In Multilingual Textprocessing
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Morten Reippuert Knu~ (21-01-2007)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 21-01-07 20:54

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@nospam.dk> wrote:

> Som jeg 'læser' DR Kontants 'statestik', så passer det jo glimrende
> sammen med deres normalpoletik, når det gælder Mac brugere og deres
> adgang til div. tjenester. - Jo flere klager over Apple, so færre Mac
> brugere kommer der, og jo mindre skal 'vi' = DR gøre for at 'de' = Mac
> brugerne også kan bruge 'vore' = DRs nettjenester...

Er du ikke lidt paranoid.

--
Morten Reippuert Knudsen <http://blog.reippuert.dk>

Merlin Works CR-3/2.5 & Campagnolo Chorus 2007.

Morten Reippuert Knu~ (21-01-2007)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 21-01-07 20:53

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@nospam.dk> wrote:
> Hej Thomas

> Ja, mon ikke. - Hvis nu vi antager, at det antal såkaldte 'klager'
> holder stik, hvorfor f........... sætter de dem så ikke i relation til
> det antal klager, der fx. kommer over andre firmaers produkter, så der
> er et reelt sammenligningsgrundlag??????????

> Men det hænger jo sammen... Henvender man sig til DR og klager over, at
> man ikke kan se net-TV eller høre net-radio, får man kort og godt at
> vide, at man kan jo bare købe sig en Windows computer....

> Så sent som i går var jeg igen inde for at se, om det var muligt at se
> en uds., jeg ikke nåede at se, men ih nej, hak, hak, sort skærm 10 sek.
> afsp., hak, hak, - og jeg _HAR_ samtlige de nyeste opdateringer.

Og en lanmgsom computer der sikkert ikke er glad for at afspille WMV9

> Går man derimod ind på TV2, er der ingen problemer....

ah... ikke enig.

--
Morten Reippuert Knudsen <http://blog.reippuert.dk>

Merlin Works CR-3/2.5 & Campagnolo Chorus 2007.

Thomas G. Madsen (09-01-2007)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 09-01-07 22:25

Thomas von Hassel skrev:

> nej, fordi DR og kontant som regel siger noget værre sludder ...

Det skal jeg så ikke kunne udtale mig om. Det er muligt.
Jeg plejer normalt ikke at se programmet, men i dag ramlede jeg
tilfældigvis ind i det. Noget af det lød ganske rigtigt som noget
sludder (det med G4'erne f.eks.).

--
Hilsen
Madsen

Morten Reippuert Knu~ (21-01-2007)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 21-01-07 20:50

Thomas G. Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:
> Thomas von Hassel skrev:

> > nej, fordi DR og kontant som regel siger noget værre sludder ...

> Det skal jeg så ikke kunne udtale mig om. Det er muligt.
> Jeg plejer normalt ikke at se programmet, men i dag ramlede jeg
> tilfældigvis ind i det. Noget af det lød ganske rigtigt som noget
> sludder (det med G4'erne f.eks.).

Jeg saa kun den del af indslaget hvor journalisten haevdede at Humac var
Apples egen butik og Humac's vaerksted dermed var Apples eget. Saa
syntes jeg ikke der var grund til at se mere.

--
Morten Reippuert Knudsen <http://blog.reippuert.dk>

Merlin Works CR-3/2.5 & Campagnolo Chorus 2007.

Thomas G. Madsen (09-01-2007)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 09-01-07 22:32

Erik Richard Sørensen skrev:

> Hvis nu vi antager, at det antal såkaldte 'klager' holder stik,
> hvorfor f........... sætter de dem så ikke i relation til det
> antal klager, der fx. kommer over andre firmaers produkter, så
> der er et reelt sammenligningsgrundlag??????????

Jeg synes også at det var lidt tamt af ham som sagde, at der var
kommet mærkbart flere defekte Apple-computere i det sidste års tid.
Kunne det ikke ske at hænge sammen med, at Apples markedsandel også
er steget betragteligt på det sidste, for det er den vel i den grad?

--
Hilsen
Madsen

Thomas von Hassel (09-01-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 09-01-07 23:10

Thomas G. Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> Erik Richard Sørensen skrev:
>
> > Hvis nu vi antager, at det antal såkaldte 'klager' holder stik,
> > hvorfor f........... sætter de dem så ikke i relation til det
> > antal klager, der fx. kommer over andre firmaers produkter, så
> > der er et reelt sammenligningsgrundlag??????????
>
> Jeg synes også at det var lidt tamt af ham som sagde, at der var
> kommet mærkbart flere defekte Apple-computere i det sidste års tid.
> Kunne det ikke ske at hænge sammen med, at Apples markedsandel også
> er steget betragteligt på det sidste, for det er den vel i den grad?

bingo ...

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Jørgen Tietze (09-01-2007)
Kommentar
Fra : Jørgen Tietze


Dato : 09-01-07 23:29

Thomas G. Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> Jeg synes også at det var lidt tamt af ham som sagde, at der var
> kommet mærkbart flere defekte Apple-computere i det sidste års tid.
> Kunne det ikke ske at hænge sammen med, at Apples markedsandel også
> er steget betragteligt på det sidste, for det er den vel i den grad?

Det er et faktum at der har været mange problemer med den første
generation af MacBooks. Der har været mange reparationer også her i
Danmark, det har jeg bla. hørt fra Humac i Århus. Der gik f.eks. et godt
stykke tid før random shutdown syndrome blev løst og der blev lavet en
firmware-opdatering.

Jeg tror det ville være en fejl udelukkende at forklare dette pga. Apple
skulle have fået en større markedsandel, selvom dette må formodes at
være rigtigt.

~ Jørgen

Thomas G. Madsen (11-01-2007)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 11-01-07 19:27

Steen Larsen skrev:

> Jeg tror det er iBook G4 der blev talt om. Det er jo et velkendt
> problem som Apple har erkendt men det kan være tidsfristen har
> været overskredet da problemet er opstået for klageren?

Det er muligt. Jeg var ikke bekendt med et velkendt problem i
iBook G4'ere, som Apple selv har erkendt. Har kun hørt noget om
varmeproblemer i MacBooks.

> Der var også et indslag med en musiker som demonstrerede hyle-
> tonen som en MacBook Pro kan producere når man har skruet op
> for lyset i skærmen!

Det indslag så jeg også.

> De har nok skruet lidt op for lyden men jeg ville også være ked
> hvis jeg havde den model og ikke kunne få det fixet.

Også her, men som jeg forstod det, så kunne han vel godt få det
fixet. Han var bare så afhængig af den, at han ikke kunne undvære
den i en måned, eller hvor lang tid det nu end ville vare at få
den repareret. Hvis man var så afhængig af en computer, så ville
jeg nu nok kraftigt overveje at købe en billig reserve.

> Det er jo et faktum at der har været mange problemer med Apples
> lancering af MacBook og MacBook Pro hvilket formentlig - sammen
> med Apples øgede popularitet - har givet den store stigning i
> antallet af klager.

Sikkert ja.

> At Apple Danmark vælger at ignorere DR/Kontant og ikke forsøger
> at forklare omstændighederne mener jeg personligt er en fejl.

Det undrer også mig at Apple reagerer på den måde.

--
Hilsen
Madsen

Morten Reippuert Knu~ (21-01-2007)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 21-01-07 20:47

Thomas G. Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> Også her, men som jeg forstod det, så kunne han vel godt få det
> fixet. Han var bare så afhængig af den, at han ikke kunne undvære
> den i en måned, eller hvor lang tid det nu end ville vare at få
> den repareret. Hvis man var så afhængig af en computer, så ville
> jeg nu nok kraftigt overveje at købe en billig reserve.

Ja eller betale ekstra for en serviceordning - eller betale en lokal
forhandler for at udfoere en haste reperation. Paa den vis kommer man
til at betale for arbejdsloenen, udgift til reservedelene daekkes stadig
af Apple saafremt computeren er under RMA.
Jeg ved at Caslon har en saadan service for dem der ikke har tid til
Infocares to-tre uger paa RMA reperationer. De 500kr eller 1000kr
som arbejdsloenen loeber op i, kan vare givet godt ud hvis man kun
behoever at undvaere sin computer en halv dag istedet for et par uger.

> Det undrer også mig at Apple reagerer på den måde.

Typisk Apple danmark.

--
Morten Reippuert Knudsen <http://blog.reippuert.dk>

Merlin Works CR-3/2.5 & Campagnolo Chorus 2007.

Thomas G. Madsen (21-01-2007)
Kommentar
Fra : Thomas G. Madsen


Dato : 21-01-07 21:32

Morten Reippuert Knudsen skrev:

> Jeg ved at Caslon har en saadan service for dem der ikke har tid
> til Infocares to-tre uger paa RMA reperationer. De 500kr eller
> 1000kr som arbejdsloenen loeber op i, kan vare givet godt ud
> hvis man kun behoever at undvaere sin computer en halv dag
> istedet for et par uger.

Ja det må være peanuts i den sammenhæng.

--
Hilsen
Madsen

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408868
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste