Status af Netbanker for Mac
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 07-01-07 17:23

Hej

Nogen der kan linke til et sted hvor man får et overblik over hvilke
netbanker der pt. virker på en Mac med OS X ?

Overvejer i forbindelse med huskøb at skifte bank, men vil have en bank
der virker med min Mac !

Alle ideer og synspunkter er velkomne !!

Venligst
Henry Lerche Madsen

Fra : Morten Lind

Dato : 07-01-07 18:00

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> der virker med min Mac !
>
> Alle ideer og synspunkter er velkomne !!

Altså Henry,

<http://www. macbruger.dk>.........

søg på "banker" & alle Macbanker springer dig i øjnene nede til
højre.....tsk, tsk.....

M.

Fra : Steen Larsen

Dato : 07-01-07 18:05

On 2007-01-07, Morten Lind <info@for-ogefternavn.dk> wrote:

> Altså Henry,
>
> <http://www. macbruger.dk>.........
>
> søg på "banker" & alle Macbanker springer dig i øjnene nede til
> højre.....tsk, tsk.....
>
> M.

Generelt kan man vel sige at de fleste i dag her en løsning som kan
afvikles på Mac OS X > 10.2. Dog er der småting som ikke vil fungere.
Jeg har selv problem med Skandiabankens betalings-modul som nogen gange
får browseren til at lukke i forbindelse med godkendelse af betaling.
Det kan dog løses ved at slette alle cache-filer men er alligevel en
kilde til irritation.

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 07-01-07 19:24

Steen Larsen <steen.remove@this.lykking.dk> wrote:

> [...]
> får browseren til at lukke i forbindelse med godkendelse af betaling.
> Det kan dog løses ved at slette alle cache-filer men er alligevel en

Jeg bruger, når jeg skal bruge min Skandiabanken-konto, Webkit til
Safari - så fungerer det upåklageligt.
Kan hentes her: http://webkit.org/

--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 07-01-07 21:52

Morten Lind wrote:

> Altså Henry,
>
> <http://www. macbruger.dk>.........
>
> søg på "banker" & alle Macbanker springer dig i øjnene nede til
> højre.....tsk, tsk.....
>
> M.

Sorry Morten, men nogle søndage er man jo ikke altid lige kvik

Tak fo hjælpen.

Fra : Axel Ærboe Hansen

Dato : 07-01-07 18:01

Kan blot fortælle at Danske Bank virker ubesværet vha. Active Card
udbesværet via Safari og
Firefox

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 07-01-07 21:51

Axel Ærboe Hansen wrote:
> Kan blot fortælle at Danske Bank virker ubesværet vha. Active Card
> udbesværet via Safari og
> Firefox
>
> …

Ja, den er generelt okay, dog er der enkelte ting man ikke kan med
Danske Netbank, F.eks. er visse funktioner ikke mulige i Budgettet...

Fra : Per Rønne

Dato : 08-01-07 08:40

Axel Ærboe Hansen <aerboe@mail.dk> wrote:

> Kan blot fortælle at Danske Bank virker ubesværet vha. Active Card
> udbesværet via Safari og Firefox

Nej, ikke med Firefox. Man kan logge ind, men ikke godkende en betaling
dér.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Mads

Dato : 08-01-07 10:37

Per Rønne wrote:

> Nej, ikke med Firefox. Man kan logge ind, men ikke godkende en betaling
> dér.
Man kan godt godkende en betaling i Firefox, det tager bare lang tid
inden godkendelses vinduet kommer op. Derfor bruger jeg altid Safari.

Venlig hilsen
Mads

Fra : Per Rønne

Dato : 08-01-07 11:20

Mads <mads@iname.com> wrote:

> Man kan godt godkende en betaling i Firefox, det tager bare lang tid
> inden godkendelses vinduet kommer op. Derfor bruger jeg altid Safari.

Hos mig kommer godkendelsesvinduet op. Man kan bare ikke indtaste noget
i det felt, der skal have et nummer indtastet.

Det kan da godt være at det er blevet rettet i sidste udgave af FireFox,
som jeg ikke engang kan huske hvornår kom.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lyrik

Dato : 07-01-07 19:11

Den 07.01.2007 kl. 17:22 skrev Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk>:

> [...]
> der virker med min Mac !
>
> Alle ideer og synspunkter er velkomne !!

+++
Lån&Sparbank virker i Safari, endda med nøglefil overført fra WinPC
Jeg kan derimod ikke få java-appletten til at åbne i Opera.

--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"

Fra : fboller

Dato : 07-01-07 20:10

Hej

Nordea virker også fint med min MacBook v/ Tiger og Safari.
Både med og uden nøgle fil.

/Flemming

Fra : Christian Lynbech

Dato : 11-01-07 20:48

Nykredit Bank virker også fint, både i safari og firefox.

Eneste irritationsmoment jeg kender er at eksport af konto-bevægelser
bliver til fil-download i firefox men dukker op inde i browseren med
safari som man så skal gøre noget yderligere ved for at få ned på en
fil. Problemet er næppe uløseligt men ikke stort nok til at jeg har
gidet kigge nærmere på det.

Christian Lynbech | christian #\@ defun #\. dk
Hit the philistines three times over the head with the Elisp reference manual.
- petonic@hal.com (Michael A. Petonic)