Fjerne password i Thunderbird
Fra : isteen

Dato : 24-12-06 14:20

Hej
Jeg ville lige være så julegod, så jeg installerede Mozilla Thunderbird
- så konen og ungerne ikke behøvede deres webmail.
Jeg fik det op og køre - desværre satte jeg flueben i feltet, der husker
diverse passwords til de forskellige konti.

Nu vil de damer gerne have, at de selv skal indtaste password, hver gang
de skal hente mail - hvordan kringler jeg den?

Fra : Jacob Vind

Dato : 25-12-06 01:03

isteen wrote:

> Nu vil de damer gerne have, at de selv skal indtaste password, hver gang
> de skal hente mail - hvordan kringler jeg den?

Det er heldigvis nemt i Thunderbird, med betegnelserne fra den engelske
udgave er det:

Preferences -> privacy -> passwords -> view saved passwords -> marker
det password du vil slette og tryk delete. ;)

/Jacob.

Fra : isteen

Dato : 25-12-06 08:51

Jacob Vind <news@kabalen.dk> wrote:

> [...]
>
> Preferences -> privacy -> passwords -> view saved passwords -> marker
> det password du vil slette og tryk delete. ;)

Tak for det. Så kan damerne have deres mail i fred for farmand ;-/