Leverposteg
Fra : Harry Lund

Dato : 20-12-06 11:18

Godaw,
er der nogen, der har en god opskrift på leverposteg (jule...).
Venligst svar inden jul
Harry

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-12-06 12:39

Harry Lund wrote:
> Godaw,
> er der nogen, der har en god opskrift på leverposteg (jule...).
> Venligst svar inden jul
> Harry

Hej Harry.

Hvis du "bladrer" tilbage til d. 18/11, så vil du finde flere gode
opskrifter på leverpostej, bl.a. den allerførste som ser rigtig god
ud. Tråden hedder "Ingers leverpostej".

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Erling Hansen

Dato : 21-12-06 09:47

Harry Lund <hcnl@mail.dk> skrev:
>Godaw,
>er der nogen, der har en god opskrift på
leverposteg (jule...).
>Venligst svar inden jul
>Harry

Ja, der er en million gode opskrifter, men hvor
finder jeg opskriften på min yndlingspostej:
Houlbergs Fransk Leverpostej, gerne i de små
pakker. Det fremgår ikke nogen steder, jeg har
kigget, hvad der ligger tæt på Houlbergs.
mvh
erling

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 22-12-06 15:35

"Erling Hansen (slet 5J276)" <eh-dh@5J276mail.dk> skrev i en meddelelse

> leverposteg (jule...).

> Ja, der er en million gode opskrifter, men hvor
> finder jeg opskriften på min yndlingspostej:
> Houlbergs Fransk Leverpostej, gerne i de små
> pakker.

Mon ikke det er en fabrikshemmelighed?
Man finder jo f.eks. heller ikke opskriften på Coca Cola nogen steder

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne DETTE fra min emailadresse...

Fra : Ole Christiansen

Dato : 24-12-06 08:00

"Poul F. Andersen" <paogbaDETTE@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "Erling Hansen (slet 5J276)" <eh-dh@5J276mail.dk> skrev i en meddelelse

I Netto. !!

Fra : ofc

Dato : 21-12-06 11:49

"Harry Lund" <hcnl@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Godaw,
> er der nogen, der har en god opskrift på leverposteg (jule...).
> Venligst svar inden jul
> Harry

Google er din ven:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=juleleverpostej&meta=