SE M600i
Fra : J.K. Nyeboe

Dato : 20-12-06 00:47

Hej

Er der nogen som ved om jeg kan få min nye SonyEricsson M600i
mobiltelefon til virke med iSync?

Hilsen
Nyeboe

Fra : Lyrik

Dato : 20-12-06 12:52

Den 20.12.2006 kl. 00:47 skrev J.K. Nyeboe <jan@nyeboe.dk>:

> Hej
>
> Er der nogen som ved om jeg kan få min nye SonyEricsson M600i
> mobiltelefon til virke med iSync?
>
> Hilsen
> Nyeboe

++++++++++++
Min kone har en ny Sony Z610i som jeg lige har prøvet af for din skyld.
Svaret var:"Denne enhed understøttes ikke af ISYNC" De fandt hinanden mewn
kunne ikke danne par. Der var også fejlmeddelelse fra telefonen.
Måske kan dettte være en rettesnor?

Min egen Nokia 6280 danner par og synkroniserer med ISYNC på perfekteste
vis.

God Jul fra jens

--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/

Fra : J.K. Nyeboe

Dato : 20-12-06 15:49

On 2006-12-20 12:51:36 +0100, Lyrik <"lyrik<fjern>"@heaven.dk> said:

> [...]
> Måske kan dettte være en rettesnor?
>
> Min egen Nokia 6280 danner par og synkroniserer med ISYNC på perfekteste vis.

Det er det samme jeg får "Denne enhed understøttes ikke af iSync". Jeg
mener bare at jeg engang kom forbi et program der måske kunne løse
dette problem! Er der andre som er kommet forbi et sådan program.

Hilsen
Nyeboe

Fra : J.K.Arning

Dato : 21-12-06 22:37

On Wed, 20 Dec 2006 15:48:42 +0100, J.K. Nyeboe wrote:

> Det er det samme jeg får "Denne enhed understøttes ikke af iSync". Jeg
> mener bare at jeg engang kom forbi et program der måske kunne løse
> dette problem! Er der andre som er kommet forbi et sådan program.

Som jeg forstår det er det et ret generelt problem med Symbian telefoner,
det jeg har læst antyder at det måske aldrig kommer itl at virke. Jeg ved
der findes en løsning som gør det muligt rimeligt automatisk at uploade
kontakter og kalender aftaler til telefonen men det er altså ikke
synkronisering (Google på m600i + iSync).

Jeg læste et sted at man ikke skal regne med en løsning på det her før
Apple får det implementeret i iSync (hvis det så sker).

--
:: J.K.Arning :: 21-12-2006 22:34:05 :: http://arning.dk ::

Fra : J.K.Arning

Dato : 21-12-06 22:40

On Thu, 21 Dec 2006 22:37:15 +0100, J.K.Arning wrote:

> [...]

Jeg kan så lige tilføje at man heller ikke kan installere Sony ERicssons
sync software i XP via en emulator da der her er problemer med USB.

--
:: J.K.Arning :: 21-12-2006 22:37:30 :: http://arning.dk ::