submit ! og luk så vinduet!
Fra : Neumann, Thomas

Dato : 26-06-01 22:50

Hejsa

Jeg har lavet en form der åbnet i et nyt vindue.

Når brugeren så trykker "submit" vil jeg gerne have at det udfyldte bliver
sendt og derpå lukkes vinduet.

Jeg kan godt lukke vinduet når man trykker submit, men den sender ikke
beskeden.

Jeg desværre ikke styrre siden den besøger når man har afsendt beskeden, da
den service er hos ICQ.

Her koden jeg anvender nu... men som kun lukker vinduet men som ikke sender
beskeden.

<form method="POST" action="http://wwp.icq.com/scripts/WWPMsg.dll">

Navn:<br>
<input type="text" name="from" size="22"><br>

Email:
<input type="text" name="fromemail" size="22"><br>

ICQ NR:
<input type="text" name="to" size="22" value="9101196"><br>

Emne:
<input type="text" name="subject" value=""><br>

Besked:
<input type="submit" value="Send besked" name="send"
onClick="window.close();" ><br>
</form>

tak

thomas

Fra : Kasper

Dato : 27-06-01 17:42

Neumann, Thomas wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
> beskeden.
>
> Jeg desværre ikke styrre siden den besøger når man har afsendt beskeden, da

jeg trot ikkr det kan lade sig gøre.
Beskeden sendes jo af http://wwp.icq.com/ (som jo også skal ha' reklame
medmindre du har betalt)eller hvad den nu hed.
Og når beskedden sendes af dem har de fuld kontrol, det skal også siges at
der er en dum idé at lukke vinduet, fordi folk ikke ved om beskeden er sendt
og prøver igen og igen og (blir måske ireteret) igen. Så find et anden metode
at lave den der er mange hvor du selv kan afgøre hvor de skal sendes hen.

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer

Fra : John Højsholt

Dato : 10-07-01 14:52

Har du prøvet med onSubmit?