Godt ølkøb i Bilka i morgen
Fra : sbjoern

Dato : 16-12-06 10:46

2 Stk Carlsberg Semper Ardens Christmas ale for 30 kr. Øllet er efter min
mening fuldt på højde med mange af de belgiske juleøl.
Øllet passer godt til Julemaden

Fra : lhs

Dato : 16-12-06 12:36

Hej

Jeg tror de har brygget for meget af slagsen, for føtex sælger do til 14.95,
købte tre idag, en er smidt i køleren til i aften og hvis den er god så skal
jeg nyde dem sammen med min kære fader juleaften, ellers tror jeg at min
yndlings juleøl Hancock Gambrinus Dark (ved godt det ik er en rigtig juleøl)
på bordet, men den er jo stærk som fanden..

Lhs

Fra : Jens Beltofte Soeren~

Dato : 17-12-06 18:57

lhs wrote:
> [...]
> yndlings juleøl Hancock Gambrinus Dark (ved godt det ik er en rigtig juleøl)
> på bordet, men den er jo stærk som fanden..

ISO har i denne uge haft 5 stk Semper Ardens til 100 eller 120 kr. Så de
har helt sikkert brygget for meget.

Fra : Kim Schulz

Dato : 17-12-06 19:04

On Sun, 17 Dec 2006 18:56:46 +0100
Jens Beltofte Soerensen <beltofteSLET@SLETgmail.com> wrote:

> ISO har i denne uge haft 5 stk Semper Ardens til 100 eller 120 kr. Så
> de har helt sikkert brygget for meget.

De har bare opdaget at det er en bryg langt under middel.

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Fra : Kim Schulz

Dato : 17-12-06 19:24

On Sun, 17 Dec 2006 19:15:45 +0100
"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> wrote:

> "Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg synes også den er aldeles uinteressant. Den har al for lidt
> bitterhed til at kunne stå til julemaden. Kan ellers godt lide flere
> af de andre Semper Ardens bryg.

Enig. Deres første var rimelige, men det er gået ned af bakke derfra.

Fra : sbjoern

Dato : 17-12-06 19:37

Nu er de Belgiske kloster øltyper ikke kendt for at have bitterhed. Hvis i
godt kan lide bittert øl så prøv den belgiske øl Popperingen.

Den eneste Semper Arden jeg gider at drikke er Christmas ale. Men sådan er
vi jo forskellige

Over/under middel. Hvad er middel?