DR & Mac
Fra : Morten Lind

Dato : 11-12-06 19:54

......jeg hører ofte beklagelser over, at DR ikke vil have med Mac at
gøre, men jeg har da lige set en iMac G5(eller Intel(?)) i
Julekalenderen

M.

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 11-12-06 23:00

Morten Lind wrote:
> .....jeg hører ofte beklagelser over, at DR ikke vil have med Mac at
> gøre, men jeg har da lige set en iMac G5(eller Intel(?)) i
> Julekalenderen
>
> M.

De findes mange steder i DRs udsendelser. Der kører også en del spots
som reklame for deres netradio. Et par af personerne i disse spots
sidder også og lytter til DRs netradio på en PowerBook/MacBook Pro. De
ser glade ud, så jeg antager at det kun er os der finder det bøvlet

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 12-12-06 00:46

Hej Martin og Morten

Reklametrick. - Et perfekt og smart design gør sig altid godt i
reklamer...
mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Jesper

Dato : 12-12-06 03:42

Morten Lind <forogefternavn@macintoshUDENINTOSH.com> wrote:

> .....jeg hører ofte beklagelser over, at DR ikke vil have med Mac at
> gøre, men jeg har da lige set en iMac G5(eller Intel(?)) i
> Julekalenderen
>
> M.

Har du prøvet deres direkte links i den nye vlc 0.86? Den understøtter
WMV9/VC-1.

Fra : Morten Lind

Dato : 12-12-06 07:36

> Har du prøvet deres direkte links i den nye vlc 0.86? Den understøtter
> WMV9/VC-1.

Næeh.....hva´ er det?

M.

Fra : Jesper

Dato : 12-12-06 16:07

Morten Lind <forogefternavn@macintoshUDENINTOSH.com> wrote:

> Næeh.....hva´ er det?
>
> M.

Gratis afspiller, streamer, konverteringsprogram mm, kan hentes på
http://www.videolan.org/

Fra : Morten Lind

Dato : 12-12-06 19:59

> Gratis afspiller, streamer, konverteringsprogram mm, kan hentes på
> http://www.videolan.org/

Tak, Jesper

M.