Let og lækker frokostret
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-12-06 14:25

Hej

Her i december har vi lidt travlt i weekenderne og har brug for lidt
ekstra lækkert til frokost. Men vi har ikke rigtigt tid til at lave
det. Så jeg ville høre om der er nogen der har nogle ideer. Kravene
er:

- Tilberedes nogle dage før og skal bare varmes/tøes op
- Fylder ikke for meget i en ovn
- Der skal være til ca. 10 personer

Vi har allerede fået tarteletter med høns, hønsesalat, frikadeller,
tunmousse og rejer.

Det skal nok lige siges, at det bare skal være et supplement til
rugbrødet, ikke en erstatning.

Mvh Trine

--
Så har vi udvidet butikken og fyldt den med julevarer og kurve
Vi er også klar med afdækningsgran, juletræer og dekorationsmateriale

Fra : Bjarne K.

Dato : 12-12-06 15:31

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
> - Tilberedes nogle dage før og skal bare varmes/tøes op
> - Fylder ikke for meget i en ovn
> - Der skal være til ca. 10 personer

Bortset fra det med ovnen, vil jeg foreslå æggekage med purløg, steg flæsk
og frisk rugbrød med smør.

Hvis det kun er supplement, burde alle 10 kunne få et lille stykke, hvis i
har en stor pande eller 2.

Bjarne K.

Fra : Max

Dato : 12-12-06 17:19

Hej Trine

> Det skal nok lige siges, at det bare skal være et supplement til
> rugbrødet, ikke en erstatning.

Så smid noget blodpølse på panden, det smager himelsk med
godt rubrød og smør.

--
Mvh Max

Fra : karsten