frugttræer
Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 26-06-01 20:27

Hej i NG
Jeg har et æbletræ ca 18 år i haven, og i sidste uge blev næsten alle de nye
skud visne og krøllede helt sammen, resten af træet er ok med frugter og
blade.
Hvad er der sket???

Jeg har også en gammel have ca 5 km herfra, og der er også et træ, der har
det ligesådan, og et der er gået helt ud, det var ok sidste år??????
venligst
Bjarne Aakerman

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 29-06-01 18:32

Bjarne Aakerman <aakerman@post8.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9hanj9$9ag$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg har også en gammel have ca 5 km herfra, og der er også et træ, der har
> det ligesådan, og et der er gået helt ud, det var ok sidste år??????

Hej
Fænomenet optræder også i min have (Fyn) på et mindst 20-30 år gammelt
æbletræ. Så jeg vil da også gerne høre hvad dette er - skal grenene klippes
af pga svamp, skimmel eller hvad.??

Vh
Steffen Sørensen