Yderdør t. lejlighed
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-12-06 22:34

Hej!

Har i nogle gode sites ifbm. køb af stål yderdør + stål ramme til en lejlighed?
Nogen af jer har jo sikkert købt sådan noget kunne jeg forestille mig.
--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-12-06 22:45

Denne har været nævnt før: http://www.prolock.dk/

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - intet at komme efter

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-12-06 22:48

Hej!

Martin Højriis Kristensen wrote:
> Denne har været nævnt før: http://www.prolock.dk/

Sjovt, det har jeg lige været inde for lidt siden.

Der er dog ingen priser... Hvad skal man regne med det lander på, sårn ca.?

Det er skisme noget af en Fort Knox dør

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-12-06 23:11

> Der er dog ingen priser... Hvad skal man regne med det lander på, sårn
> ca.?

Prøv at søge tilbage i gruppen, jeg mener det har været nævnt her. 6-7000
kroner lyder bekendt.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-12-06 21:21

Hej!

Martin Højriis Kristensen wrote:

> Prøv at søge tilbage i gruppen, jeg mener det har været nævnt her. 6-7000
> kroner lyder bekendt.

Du har ret. Prisen var ca. 7000,- iflg. en diskussion i dk.forbruger... Tak :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Henning

Dato : 09-12-06 19:05

On Thu, 07 Dec 2006 22:48:26 +0100, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

>Hej!

>Sjovt, det har jeg lige været inde for lidt siden.
>
>Der er dog ingen priser... Hvad skal man regne med det lander på, sårn ca.?

Da jeg spurgte fik jeg en pris på ca. 8000,- for en enkeltdør incl.
montering og det hele.