ønskes opskrift på ingefærkage..
Fra : jenny og søren

Dato : 07-12-06 11:05

Hej Ng

jeg søger med lys og lygte efter en opskrift på en ingefærkage som min mor
altid bagte herop til jul, det var en røre/skære kage hvor hun bla.tilsatte
syltet ingefær.

er det noget der ringer en klokke hos jer ??

og nej jeg kan ikke ringe til hende for at få opskriften....

mvh

Søren Brix

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-12-06 19:51

jenny og søren <jennyogsoren@mail.dk> wrote:
> [...]
> hun bla.tilsatte syltet ingefær.
>
> er det noget der ringer en klokke hos jer ??

Er det mon noget i retning af denne ?

http://www.bager-kim.dk/opskrifter.vis.php?id=664

--
Venlig hilsen Tove