Låse mapper
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 06-12-06 23:15

Det må kunne lade sig gøre at låse en mappe, således at kun de personer
der har et pasword kan se hvad der ligger i mappen.
Findes det allerede i systemet, eller skal der et særligt program til?
Kører 10.4.8

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 07-12-06 00:26

Hej Frank

Jow da....
Locker 1.0 freeware
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/20751
LockMeBaby 1.1 freeware
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/30293
LockItCMPlugin 2.1 freeware
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/11259

mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 07-12-06 01:24

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> writes:
>Hej Frank
>
>Jow da....

A sæjer så manne tak
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-12-06 11:30

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> writes:

> [...]

Hmmm, ingen af disse programmer gør det, jeg gerne vil have, nemlig at
låse mappen, således at ingen kan skaffe sig adgang til indholdet.
Programmerne her lader folk se hvad der ligger i maperne, men gør at de
ikke kan ændre på dem.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-12-06 12:07

Frank Løkkegaard writes:
> [...]
>låse mappen, således at ingen kan skaffe sig adgang til indholdet.
>Programmerne her lader folk se hvad der ligger i maperne, men gør at de

Tjoooo, efter en genstart, fungerer deer jo fint.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 08-12-06 12:48

Hvorfor ikke bare æble-i (info) på mappen og så rette i rettighederne og
ejerskab?

mvh. Mikael Kern

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-12-06 13:30

"nospamtoMike [8000 C]" <nospam@kern.dk> writes:
>Hvorfor ikke bare æble-i (info) på mappen og så rette i rettighederne og
>ejerskab?

Dels fordi det er for let for andre at ændre, dels fordi jeg oplever, at
man sagtens kan komme til indholdet alligevel. Eks. kan jeg via word
sagtens bruge æble-o og dermed få adgang til en ellers lukket mappe. Ret
underligt, egentlig

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311