Kører
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 06-12-06 17:18

http://barefeats.com/quad13.html

Noget kunen tyde på at 10.4.8's ROsetta implementation er forbedret
væsentligt...

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-12-06 22:41

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> http://barefeats.com/quad13.html
>

> Noget kunen tyde på at 10.4.8's ROsetta implementation er forbedret
> væsentligt...

jep .. faktisk ... bortset fra at nogle ikke kan installere f.eks. CS2
under 10.4.8 ...

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-12-06 02:34

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> jep .. faktisk ... bortset fra at nogle ikke kan installere f.eks. CS2
> under 10.4.8 ...

Det kan den nu godt... Mht. CS2; vær opmærksom på at pathfinder
værjktøjet i Illustrator baldrer i Rosetta under 10.48; vær opmærksom
på at GUI'et til at starte og stoppe versioncue ikke duer.