Frugt i portvin
Fra : Sebastian el. Nina

Dato : 05-12-06 22:12

Hej NG!

Jeg har kastet mig ud i at lave lidt hjemmelavede lækkerier her til jul,
deriblandt "friske figner i portvin".

1. Er jeg aaaaalt for sent ude, hvad figner angår ? De figner jeg har fundet
i SuperBrugsen og ISO har været smattede og efter dagens tur på Nørrebro
giver mig denne mistanke - er de helt væk ?

Jeg tænkte så, om det var muligt at erstatte fignerne med blommer eller
lign.

2. Kan de erstattes lige over eller ?

Opskriften indeholder ellers en stang vanilie, rørsukker og melatin udover
frugt og portvin. Gode hjemmeprøvede opskrifter ønskes også gerne, dog nogle
der kan holde sig noget tid i et glas

- Nina