casa Blanca i Ålborg
Fra : HanneL

Dato : 04-12-06 20:42

Hej

Kæresten og mig skal på jule indkøb i Ålborge sidst på ugen. Vi overvejer at
slutte af på casa blanca, men ved ik om det er et godt sted? Nogen der
kender det? Eller har andre gode steder vi kan spise?

Takker

Fra : Kim Schulz

Dato : 04-12-06 21:03

On Mon, 4 Dec 2006 20:41:38 +0100
"HanneL" <nomail@.dk> wrote:

> [...]
> overvejer at slutte af på casa blanca, men ved ik om det er et godt
> sted? Nogen der kender det? Eller har andre gode steder vi kan spise?

casa blanca er efter min mening ikke noget specielt og deres buffet er
direkte kedelig efter min mening. Stedet er da hyggeligt nok osv, men
jeg synes bestemt at der findes mange bedre steder i aalborg.
Kig på www.gaflen.dk for at finde inspiration.

personligt kan jeg godt lide (fra billigst til dyrest):

Restaurant Natalies (3 retter for 99kr)
Thai garden (bland selv wok de steger imens du venter)
gæstgiveri Paprika (rustikt og ungarnsk)
Spiret (cafe med ok sandwich'er)
gaucho (store bøffer)
Pasta og Kunst (hyggeligt og godt)
Hos Boldt (udemærket mad til rimelig pris)
Sohngaardsholm Slot (spændende hygge på slottet)
San Giovanni (italiensk på den perfekte måde)
Rosdahls (delikatesser af den gode slags)
Mortens Kro (mad med smag)
Mad konsortiet (noget nær det perfekte)

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Fra : ASKF

Dato : 08-12-06 02:13

Kim Schulz ytrede sig i <20061204210239.3f5c7afd@laptopia> med dette:

> [...]
>
>Restaurant Natalies (3 retter for 99kr)
>Thai garden (bland selv wok de steger imens du venter)
>gæstgiveri Paprika (rustikt og ungarnsk)

Har de en god gullash eller gullashsuppe?

>Spiret (cafe med ok sandwich'er)
>gaucho (store bøffer)

Det er mit foretrukne sted, kødet er argentinsk og de har et af byens
bedste salat buffeter.

>Pasta og Kunst (hyggeligt og godt)
>Hos Boldt (udemærket mad til rimelig pris)
>Sohngaardsholm Slot (spændende hygge på slottet)
>San Giovanni (italiensk på den perfekte måde)

Helt klart Aalborgs bedste italienske spisested.

>Rosdahls (delikatesser af den gode slags)
>Mortens Kro (mad med smag)
>Mad konsortiet (noget nær det perfekte)

Plejer det ikke at være nødvendigt at bestille bor ved de tre steder i
weekenden?
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : jenny og søren

Dato : 05-12-06 16:58

"HanneL" <nomail@.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at slutte af på casa blanca, men ved ik om det er et godt sted? Nogen der
> kender det? Eller har andre gode steder vi kan spise?

det er nok det kedeligste mad du kan få i hele aalborg......

nej gå over på den anden side af gaden til enten Casa Fiesta eller
Restuarant Provance, de er begge to ganske udemærkede steder..

mvh

Søren

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-06 21:00

> [...]
> at slutte af på casa blanca, men ved ik om det er et godt sted? Nogen der
> kender det? Eller har andre gode steder vi kan spise?

Hvis i vil ha tre retter for 100,- så er Natalie (på hjørnet overfor den
gamle toldbygninh ved siden af den gamle bio5) nok bedste bud. Men i skal
bestille bord, hvis i vil ha plads.

Skal det være bedre er San Giovani nok bedste spisested i byen. Lige
herunder og til billigere penge er Fellini på vesterå.
www.fellini.dk

Jeg har intet med ovenstående at gøre ud over jeg er glad for at spise i
byen og derved har lidt kendskab til spisestederne.
Hvis i vil ha en burger som den skal laves er det styggekrumpen i skal på.
Så bliver McDo aldrig rigtig attraktivt mere...

Mvh Tommy

Fra : HanneL

Dato : 05-12-06 21:27

Tak for jeres svar...Jeg vil kigge nærmere på linket til diverse
spisesteder.

Hanne

Fra : Kim Schulz

Dato : 08-12-06 08:12

On Fri, 08 Dec 2006 02:12:31 +0100
ASKF <nospam@askf.dk> wrote:
[snip]

> Har de en god gullash eller gullashsuppe?

Jeg fik Gullash suppe til forret sidst. Den var god, men slår altså
ikke dem jeg spiste på min gennemrejse i ungarn

> Det er mit foretrukne sted, kødet er argentinsk og de har et af byens
> bedste salat buffeter.

Ja jeg kan heller ikke klage over noget der. Bøfferne er gode, møre og
velstegte og salaten er god. Dog skal man lige være opmærksom på at
"salat buffeten" bliver til en skål salat på bordet hvis man kommer på
en ikke så travl hverdag.

> Helt klart Aalborgs bedste italienske spisested.

Ja og blandet med en fantastisk service, så bliver det altid en god
oplevelse at besøge dette spisested.

Jo og helst en måneds tid i forvejen

Fra : ASKF

Dato : 09-12-06 20:14

Kim Schulz ytrede sig i <20061208081216.26768084@laptopia> med dette:

> [...]
>
>Jeg fik Gullash suppe til forret sidst. Den var god, men slår altså
>ikke dem jeg spiste på min gennemrejse i ungarn

Nej, gullash er jo en fællesbetegnelse for en lang række sammenkogte
retter, og hver egn i Ungarn har deres lokale opskrift på den "rigtige"
gullash.

For et par uger siden måtte jeg i øvrigt belære en slagter om at småkød
af okseinderlår ikke var gullash-kød. Han forstod ikke at jeg ville have
bov eller til nød klump, for "det blev jo ikke mørt"...

> [...]
>velstegte og salaten er god. Dog skal man lige være opmærksom på at
>"salat buffeten" bliver til en skål salat på bordet hvis man kommer på

Hvis man ikke er tilfreds med bøffen, skal man ikke vente med at klage
til den er spist, for de leverer straks en ny.

Jeg har aldrig oplevet at der ikke var fyldt op i salat baren, selv når
jeg impulsivt har spist der sidst på eftermiddagen (før kl. 18 er der
gerne nedsatte priser og det er ca. samme pris for mig som på Burger
King eller MD, så valget er ikke svært ;-D).