Pladser i Østre Gasværk.
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 02-12-06 17:13

Hvor er "Til venstre Podie A" ?

Der er 3 områder med betegnelsen A.

Det er da usmart at man ikke har kunnet oplyse hvilken af de 3 det er.
Bare en kort tekst ved tegningen de viser.

Ihvertfald er ordet "podie" ikke entydigt for mig.

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Lars Rindsig

Dato : 02-12-06 17:37

Jørgen Rasmussen skrev:

> [...]
> Bare en kort tekst ved tegningen de viser.
>
> Ihvertfald er ordet "podie" ikke entydigt for mig.

http://www.oestre-gasvaerk.dk/images/uploads/omg/oversigtsplan.JPG er da
ret utvetydig... Podie A er dét i midten

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 03-12-06 15:45

Lars Rindsig wrote:

> http://www.oestre-gasvaerk.dk/images/uploads/omg/oversigtsplan.JPG er da
> ret utvetydig... Podie A er dét i midten

Nej. Men ellers et fint billede. Jeg har aldrig set den opstilling før.

Jeg skulle måske have skrevet at jeg søgte via Billetnet efter billetter
til Gsolin forestillingen. men troede at man kunne gætte det.

Den plan jeg kender, som er anderledes, er fra:
http://www.billetnet.dk/html/venue.htmI?l=DK&start=20&type=venue&cat=&venue=GAS

Der er 3 A'er.

Det er sikkert deres marketingsafdeling der har overset noget. De kan
ikke sælge A som 1 enhed, når de splitter den i 3.!
Men folk er vist ligeglade.??

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Lars Rindsig

Dato : 07-12-06 21:20

Jørgen Rasmussen skrev:

> Nej. Men ellers et fint billede. Jeg har aldrig set den opstilling før.

Jo. Du har købt billet i prisgruppe A og skal derfor sidde i venstre
side, bagerste halvdel, på podium A, som er det i midten. Hvis du havde
købt billet i prisgruppe O, skulle du sidde på forreste halvdel af podium A.

Du kunnne også have købt billet i prisgruppe A og skullet sidde på de
forreste rækker af podium B eller C.

Tegningen på BilletNet viser ikke hvad podierne hedder (men det gør den
store oversigtstegning på teatrets hjemmeside) - den viser hvad det
koster at sidde hvor. Billetnet bruger bogstaver om prisgrupper og det
smme gør Østre Gas om podier - deraf forvirringen.

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 06-12-06 20:40

Jørgen Rasmussen wrote:
> Hvor er "Til venstre Podie A" ?
>
> Der er 3 områder med betegnelsen A.

Jeg søger stadig en forklaring.

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Lars Rindsig

Dato : 06-12-06 21:24

Jørgen Rasmussen skrev:

> Jeg søger stadig en forklaring.

Har du prøvet at ringe til teatret og spørge?

Lras

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Thomas

Dato : 07-12-06 21:06

"Jørgen Rasmussen" <jo-ra@tdc-net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg søger stadig en forklaring.

Syntes du virker lidt som om, du gerne vil skabe et problem,
hvor der ikke er et...

Lars Rindsing har i denne tråd, leveret en tegning, hvor der står
hvad der er Podie A, B og C. Problem løst...
Og hvis du ikke forstår den ret tydelige tegning :
http://www.oestre-gasvaerk.dk/images/uploads/omg/oversigtsplan.JPG
må du jo ringe til teatret - Ellers er der sandsynligvis skilte inde på
Teatret, du kan checke, når du tager derind til forestillingen...

Mvh. Thomas

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 10-12-06 15:57

Thomas wrote:

Klip

> Syntes du virker lidt som om, du gerne vil skabe et problem,
> hvor der ikke er et...

Hvis du læste min kommentar til Lars Rindsing, ville du vide at den
tegning der vises på linket ikke passer med det den opstilling de bruger
p.t.

Synes du virker lidt som om, du ikke er klar over hvad du kommenterer,
og bare kommenterer for at skrive et eller andet....

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Lars Rindsig

Dato : 10-12-06 18:01

Jørgen Rasmussen skrev:

> Hvis du læste min kommentar til Lars Rindsing, ville du vide at den
> tegning der vises på linket ikke passer med det den opstilling de bruger
> p.t.

Jo, det gør den. Billetnets tegning er blot ikke lige helt i korrekt
målestok (og som sagt betyderne bogstaverne noget forskelligt på de to
tegninger). De tre store områder på Billetnets diagram er de tre podier,
der hedder A, B og C på teatrets plan. De to små podier der står imellem
dem er ikke separate enheder som sådan - det er pladserne over
(nød?)udgangene hvor der står 172 og 175 på Østre Gasværks tegning.

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"