BF2 Problemer med visse gfx kort
Fra : Hagar

Dato : 02-11-06 18:24

Hej i gruppen

En af vennerne, der også spiller BF2 har haft nogle grumme problemer med sit
GF7900GTO 512MB hvor det hakker voldsomt grimt. Han skrev så til producenten
om problemet. Her er svaret fra dem, bare så andre også kan være forberedt
på problemet.

I was able to reproduce this issue. Unfortunately, the new driver which will
be released soon also has the same problem. I will file a bug with our
software team so that they may address this issue. I will be closing this
support request however as soon as I have more information, I will post this
information on our knowledge base support site

Hagar

Fra : Ole Mogensen

Dato : 02-11-06 19:34

Hagar wrote:
> [...]
> support request however as soon as I have more information, I will post this
> information on our knowledge base support site

Hvilket mærke ?

Ole

Fra : Hagar

Dato : 02-11-06 23:11

> Hvilket mærke ?
>
> Ole

Hans er fra MSI, men de er vel mere eller mindre ens bygget ?

Hagar

Fra : Kurt L Andersen

Dato : 03-11-06 00:23

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hans er fra MSI, men de er vel mere eller mindre ens bygget ?
>
> Hagar
Så er det jo godt man kun har et 7600GS med 512 mb ram
der kører det flydene

Kurt

Fra : Hagar

Dato : 03-11-06 07:10

> Så er det jo godt man kun har et 7600GS med 512 mb ram
> der kører det flydene
>
> Kurt

Det gør mit ATIx800GTO også

Hagar

Fra : Janner

Dato : 03-11-06 16:25

> Det gør mit ATIx800GTO også
>
> Hagar

og mit Gforce 7900 GS

Fra : Brian Lund

Dato : 06-11-06 01:34

> og mit Gforce 7900 GS

Og mit Radeon 9700 Pro.

Nå altså

Brian

Fra : Lars Jensen

Dato : 06-11-06 18:18

Brian Lund skrev:

> Og mit Radeon 9700 Pro.

Og mit GForce 7900 GTX (og mit 7800 GTX) :)

> Nå altså

Netop :)

> Brian

Lars B