Hakker
Fra : Palle jeppesen

Dato : 02-11-06 16:44

jeg sidder med en pc
AMD 64 x2 4200+
4GB ram
Geforce 7300Gs 512Mb
(acer)
kan det være rigtig at den er for lille til at spille Prince of Persia
The Two Thrones
det hakker meget

--
Med venlig hilsen / Best regards,
Palle Jeppesen

Fra : Hagar

Dato : 02-11-06 16:50

"Palle jeppesen" <palleremove@mv24.dk> skrev i en meddelelse
> jeg sidder med en pc
> AMD 64 x2 4200+
> 4GB ram
> Geforce 7300Gs 512Mb
> (acer)
> kan det være rigtig at den er for lille til at spille Prince of Persia
> The Two Thrones
> det hakker meget
>
> --
> Med venlig hilsen / Best regards,
> Palle Jeppesen

Rent hardware messigt, så skulle der ikke være noget galt, så jeg fornemmer
det måske er dine drivere der er problemet, hvad med DirectX, er den up to
date ?

Hagar

Fra : Nicolai

Dato : 02-11-06 21:55

> Rent hardware messigt, så skulle der ikke være noget galt, så jeg fornemmer

Hvilken opløsning kører du i? For grafikkortet er klart det svage led.

Fra : Palle jeppesen

Dato : 02-11-06 22:31

Nicolai skrev:

> Hvilken opløsning kører du i? For grafikkortet er klart det svage led.

har prøvet med 1024X768 og den hakker stadig og i introen er hel gal
det gælder også for battlefield 2142 men her er det mest i menuen og
introen den er gal, i menuen går det meget langsomt man kan klikke flere
gange uden der sker noget og lige pludselig kommer alle klikkene. men i
spillet kører det heller ikke helt godt
DirectX er 9c og har hentet nye driver hos nvidia

Fra : Hagar

Dato : 02-11-06 23:10

> [...]
> spillet kører det heller ikke helt godt
> DirectX er 9c og har hentet nye driver hos nvidia

Prøv og hent disse drivere og installer dem
http://www.ngohq.com/home.php?page=Files&go=cat&dwn_cat_id=10

Hagar

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-11-06 20:43