Problemer med installation af Need for Spe~
Fra : Per Nielsen

Dato : 02-11-06 09:24

Er der andre end mig der har problemer med installation af demoen til
Need for Speed Carbon? Under installation får jeg en fejlmeddelse om at
DirectX ikke er up to date (eller noget i den retning). Jeg skulle
ellers køre med den nyeste version af DirectX9.0c. Det hjælper heller
ikke at installere den version der følger med demoen?

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-06 10:56

Per Nielsen skrev:
> [...]
> ellers køre med den nyeste version af DirectX9.0c. Det hjælper heller
> ikke at installere den version der følger med demoen?

Efter lidt læsning rundt omkring har jeg fundet følgende som har virket
for en del.

Kopier dvd'en over på harddisken. Slet DIRECTX dir'et, og kør
installationen fra harddisken.

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-11-06 12:25

""S. Sørensen"" <steinbREMOVETOGETAVALIDEMAIL@tiscali.dk>
skrev i en meddelelse
>Efter lidt læsning rundt omkring har jeg fundet følgende som har virket
>for en del.
>
>Kopier dvd'en over på harddisken. Slet DIRECTX dir'et, og kør
>installationen fra harddisken.

Men nu er det desværre demoen jeg har problemer med ;)

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-06 21:54

Per Nielsen skrev:
> ""S. Sørensen"" <steinbREMOVETOGETAVALIDEMAIL@tiscali.dk>
> skrev i en meddelelse

> Men nu er det desværre demoen jeg har problemer med ;)

Ah. I så fald (og hvis du kører windows XP) så prøv at køre den i
win2000 compatibility.

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-11-06 23:36

skrev i en meddelelse
>Ah. I så fald (og hvis du kører windows XP) så prøv at køre den i
>win2000 compatibility.

Kører WinXP SP2. Mener du installationsfilen? Jeg har slettet den
imellemtiden, men det er da bare at hente den igen.

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-06 22:39

Per Nielsen skrev:
> ""S. Sørensen"" <steinbREMOVETOGETAVALIDEMAIL@tiscali.dk>
> skrev i en meddelelse
>
> Kører WinXP SP2. Mener du installationsfilen? Jeg har slettet den
> imellemtiden, men det er da bare at hente den igen.

yeps, det skulle virke.