Skal vi gi´ dem over nakken ?
Fra : Hagar

Dato : 09-10-06 13:39

Hvis nogen har lyst til det, så kom på en TV2 server med Wake Island 2007
ved 18 - 19 tiden i aften til en gang BF2, så laver vi lige en squad og
giver de andre nogen baaaaank

Fra : Lars Jensen

Dato : 09-10-06 14:21

Hagar skrev:
> Hvis nogen har lyst til det, så kom på en TV2 server med Wake Island 2007
> ved 18 - 19 tiden i aften til en gang BF2, så laver vi lige en squad og
> giver de andre nogen baaaaank

Lige nøjagtigt i dag kan jeg desværre ikke...

Lars B

Fra : Brian Lund

Dato : 09-10-06 20:05

> Hvis nogen har lyst til det, så kom på en TV2 server med Wake Island 2007
> ved 18 - 19 tiden i aften til en gang BF2, så laver vi lige en squad og
> giver de andre nogen baaaaank

Nu vi er ved BF2 så har jeg "opdaget" nogle andre gode servere, de står i
Holland så der er gode ping-tider til dem alle!
De hedder allesammen noget med "i3d" og der er f.eks. nogle gode
infantry-only servere imellem. :)

Brian

Fra : Mikael Schøler

Dato : 09-10-06 20:12

Brian Lund wrote:

> [...]
> Holland så der er gode ping-tider til dem alle!
> De hedder allesammen noget med "i3d" og der er f.eks. nogle gode

ellers er der damage inc. her i Danmark. Der plejer at være gode folk på
også.

Fra : Hagar

Dato : 09-10-06 22:29

> ellers er der damage inc. her i Danmark. Der plejer at være gode folk på
> også.

Er det sådan at folk indbyrdes hjælper hinanden, og ikke som de fleste andre
servere hvor folk spiller for sig selv ?
Der hvor jeg spiller, der er det sådan, at har du brug for amo, medic eller
andet, så er det der ret hurtigt, hvis manden da ikke er nakket inden.

Hagar

Fra : Mikael Schøler

Dato : 10-10-06 07:20

Hagar wrote:

> [...]
> andet, så er det der ret hurtigt, hvis manden da ikke er nakket inden.

Nej absolut ikke. Det er hygge på stort plan og der er altid god
stemning på TS.

Man hjælper der hvor man kan. Det er ihvertfald min erfaring. Nu har jeg
så ikke spillet BF2 i meget lang tid og har forladt klanen, men jeg vil
tro de stadig er de samme flinke mennesker som før.

www.damage.dk :) (kan ikke ses i FF)

Fra : Brian Lund

Dato : 10-10-06 14:14

> [...]
> så ikke spillet BF2 i meget lang tid og har forladt klanen, men jeg vil
> tro de stadig er de samme flinke mennesker som før.

Jeg synes generelt at folk er "gode" til at yde support i form af medic/ammo
osv - uanset hvor! - En af grundende er jo at det er en nem måde at få
ekstra point... Når jeg skriver gode i anførselstegn er det fordi det også
kan blive for meget, når f.eks. 3 medics vælter sig over dig for at
genoplive dig - LIGE foran fjenden som sprænger jer alle 4 med en granat og
pløkker resten med et LMG!

Det store "problem" på de offentlige servere er som regel at teamplayet ikke
altid spiller lige godt! Folk benytter sjældent muligheden for at spawne på
squad-leader og går sjældent efter samme base... :(

Brian