Call of Duty WS artifacts
Fra : Silver

Dato : 17-09-06 21:30

Davs gruppe.

Jeg har lige installeret Call of Duty og Call of Duty United Offensive
udvidelsen da jeg fik lyst til lidt WW2 shooter.

Siden jeg sidst spillede det spil har jeg fået en bærbar med widescreen
skærm og fandt en hjemmeside der beskriver hvordan man sætter spillet op til
Widescreen. Call of Duty 2 var ikke noget problem da det er bygget ind i
selve options.

Nu er det så sådan at jeg får underlige grafiske artifacts i spillet når jeg
spiller, det består af streger der går ud fra midten af skærmen til kanten
og lign. det dukker op med jævne mellemrum, og det er ikke fordi mit gfxkort
er for varmt eller noget da CoD2 kører upåklageligt.

Det har aldrig været et problem med den tidligere bærbare jeg havde når jeg
gamede CoD.

Er det fordi jeg ændrer i cfg filen for at spille WS?

Håber en kan hjælpe.

Specs:
Core duo 1.66 T2300
2 gb ram
Ati mobility X1600 512 mb med sidste nye Omega driver
Realtek soundcard

Mvh
Silver

Fra : Karsten Jørgensen

Dato : 18-09-06 20:57

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Core duo 1.66 T2300
> 2 gb ram
> Ati mobility X1600 512 mb med sidste nye Omega driver

ja jeg ved desværre ikke hvorfor du har underlige grafiske artifacts, men er
lidt nysgerrig; hvad er det for en bærbar du har købt?

karsten

Fra : Silver

Dato : 19-09-06 15:21

> ja jeg ved desværre ikke hvorfor du har underlige grafiske artifacts, men
> er lidt nysgerrig; hvad er det for en bærbar du har købt?

Det er en Packard Bell Easynote V7814.

Hvis det var for at du skulle købe den samme til at spille på vil jeg
seriøst foreslå dig at holde dig langt væk fra den, da den tilsyneladende
har et slags lag af andet gråtone pixels, de er overalt på skærmen og
stationære, men ufattelig tydelige når man spiller mørke spil såsom Doom3,
det LIGNER at man spiller med 16 bit istedet for 32 bit.

Jeg har vænnet mig til det men så alligevel....

Mvh
Silver.

Fra : Karsten Jørgensen

Dato : 19-09-06 18:18

> [...]
> det LIGNER at man spiller med 16 bit istedet for 32 bit.
>
> Jeg har vænnet mig til det men så alligevel....

ja det var med spil for øje. Jeg holder mig nok langt væk jvf. din
beskrivelse.

mvh
Karsten