Hvor mange gange
Fra : m_smiszek

Dato : 25-06-01 19:31

Jeg sidder her og tænker over hvor mange gang man må blive snuppet af
panserne før de beslaglægger scooteren...

Jeg mener... kan man ikke køre to gange på den samme scooter også skifte...
???

Hvad sker der så ??

Fra : DWM

Dato : 25-06-01 20:43

"m_smiszek" <m_smiszek@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> panserne før de beslaglægger scooteren...
>
> Jeg mener... kan man ikke køre to gange på den samme scooter også skifte...

Det er tredje gang ligegyldigt hvilken knallert det er og hvem ejeren er
SVJV. Skal lige siges at jeg kender personer som er blevet snuppet
4-5 gange uden at der er sket noget.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : RpR

Dato : 25-06-01 21:34

> Det er tredje gang ligegyldigt hvilken knallert det er og hvem ejeren er
> SVJV. Skal lige siges at jeg kender personer som er blevet snuppet
> 4-5 gange uden at der er sket noget.

3. gang indenfor 2 år. Så har de pligt til at konfiskere knallerten, og de
gør det. Det vil jeg gerne skrive under på :(

Hvis det ikke er din egen knallert, får ejermand den tilbage og du får en
bøde tilsvarrende dens værdi.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : MADS POULSEN

Dato : 26-06-01 15:21

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> 3. gang indenfor 2 år. Så har de pligt til at konfiskere knallerten, og de
> gør det. Det vil jeg gerne skrive under på :(
så gør lige det! min jog har været inde 4 gange på et HALVT år.. 2 gange det
samme sted!

Fra : RpR

Dato : 26-06-01 16:36

> så gør lige det! min jog har været inde 4 gange på et HALVT år.. 2 gange
det
> samme sted!

Flot, min Neo's er blevet konfiskeret, så den skal du længere ud med.

Fra : MADS POULSEN

Dato : 26-06-01 21:33

> det
>
> Flot, min Neo's er blevet konfiskeret, så den skal du længere ud med.
okay.. trist... min jog blev ikke taget..

Mads.

Fra : RpR

Dato : 26-06-01 22:13

> okay.. trist... min jog blev ikke taget..

Sikker på at det var på grund af ændringer af motoren du blev stoppet?

Fra : MADS POULSEN

Dato : 28-06-01 12:35

> Sikker på at det var på grund af ændringer af motoren du blev stoppet?
øhh,. selvfølgelig er jeg da sikker på det.. corsa, 21, vario, ... men måske
de ikke har opdaget det??

Mads.

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-01 00:45

Igen - 4 gange på en sonic inden for et år.

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-01 00:44

> [...]
> gør det. Det vil jeg gerne skrive under på :(
>
> Hvis det ikke er din egen knallert, får ejermand den tilbage og du får en

Kender også en som er blevet taget 4 gange. Og har fået bøde alle fire
gange. De har sgu ikke taget den.

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-01 00:43

> Det er tredje gang ligegyldigt hvilken knallert det er og hvem ejeren er
> SVJV. Skal lige siges at jeg kender personer som er blevet snuppet
> 4-5 gange uden at der er sket noget.

Jeg kender en som ikke ville godtage den bøde han fik. Lol sejt gjort men så
fik han i stedet et brev hvori der stod at næste gang ville de nuppe
knallerten. Og det var første gang han blev taget.