/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4753
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Er der da ingen, der kan stoppe disse frem~
Fra : Malene P


Dato : 05-11-06 12:40
 
 
Bertel Brander (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 05-11-06 14:02

Malene P wrote:
> http://ekstrabladet.dk/112/article240522.ece

Du kunne jo starte med at fortælle hvad du
synes at der skal gøres.
Og begrunde hvorfor det er en effektiv og retfærdig
løsning.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Malene P (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 05-11-06 14:33


"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:454de0c3$0$20226$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Malene P wrote:
> > http://ekstrabladet.dk/112/article240522.ece
>
> Du kunne jo starte med at fortælle hvad du
> synes at der skal gøres.
> Og begrunde hvorfor det er en effektiv og retfærdig
> løsning.

Siden 1983 er det kommet alt for mange fremmede med helt anderledes baggrund
og mentalitet hertil i et omfang, som landet tydeligvis ikke har været i
stand til at kapere. Og en del af disse fremmede har vist sig at være uden
vilje og evne til at fungere i det land, de tog imod dem. Der var bøvl med
nogle af dem allerede, da første generation kom hertil og nu i anden og
tredie generation er problemerne eskalleret, så både 2. og 3.
generationsfremmede er blevet livsfarlige. 2. generationsfremmede kører nu
rundt i dyre biler og skyder folk ned og 3. generationsfremmede går rundt i
lillebrorbander og begår røveriske og voldelige overgreb -velvidende at vore
slappe straffelov ser gennem fingre med alle under 15 (og mildere domme for
dem under 18). Hvad jeg vil? Ud med de værste af dem -efter fratagelse af
evt statsborgerskab. Nedsættelse af den kriminelle lavalder -takket være de
fremmedes afkom og deres fodaftryk i det kriminelle miljø. Og så stop for al
sniksnak om, at det bare gælder om at overspringe gode danskere i
arbejdsløshedkøen, så de fremmede kan komme til.

Malene P



Kurt H. Nedergaard (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Kurt H. Nedergaard


Dato : 05-11-06 14:35


"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:454de0c3$0$20226$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Malene P wrote:
>> http://ekstrabladet.dk/112/article240522.ece
>
> Du kunne jo starte med at fortælle hvad du
> synes at der skal gøres.
> Og begrunde hvorfor det er en effektiv og retfærdig
> løsning.

Det du mener er åbenbart at de skal forsætte med at ødelægge det danske
samfund.

Mvh Kurt

( så kan det ikke undre at han har fået kniven. Wilstrup.)














Bertel Brander (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 05-11-06 17:01

Kurt H. Nedergaard wrote:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:454de0c3$0$20226$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Malene P wrote:
>>> http://ekstrabladet.dk/112/article240522.ece
>> Du kunne jo starte med at fortælle hvad du
>> synes at der skal gøres.
>> Og begrunde hvorfor det er en effektiv og retfærdig
>> løsning.
>
> Det du mener er åbenbart at de skal forsætte med at ødelægge det danske
> samfund.

Nej, jeg mener at vi skal tage problemet alvorligt.
Og starte en massiv indsats for at få dem integreret
i Danmark.

At der er en overrepræsentation af folk med ingen eller kun
lidt uddannelse, uden fast tilknytning til arbejdsmarkedet,
og som er socialt marginaliseret, i kriminalstatistikken, er
hverken nyt eller overraskende.
At indvandrere er overrepræsenteret i denne grupper er
heller ikke nyt eller overraskende.

Så løsningen er at få folk ud af denne social gruppe.
Det forudsætter integration, som det er svært at
overbevise indvandrerne og ikke mindst højrefløjen om
er vejen frem.

Men der er ikke andre acceptable løsninger.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

@ (05-11-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 05-11-06 17:34

On Sun, 05 Nov 2006 17:01:09 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Kurt H. Nedergaard wrote:
>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
>> news:454de0c3$0$20226$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> Malene P wrote:
>>>> http://ekstrabladet.dk/112/article240522.ece
>>> Du kunne jo starte med at fortælle hvad du
>>> synes at der skal gøres.
>>> Og begrunde hvorfor det er en effektiv og retfærdig
>>> løsning.
>>
>> Det du mener er åbenbart at de skal forsætte med at ødelægge det danske
>> samfund.
>
>Nej, jeg mener at vi skal tage problemet alvorligt.
>Og starte en massiv indsats for at få dem integreret
>i Danmark.

det må da absolut være de personer som selv er rejst til Danmark som
må udvise vilje til at integrere sig


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Alucard (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 05-11-06 17:59

On Sun, 05 Nov 2006 17:33:41 +0100, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>>>>> http://ekstrabladet.dk/112/article240522.ece
>>>> Du kunne jo starte med at fortælle hvad du
>>>> synes at der skal gøres.
>>>> Og begrunde hvorfor det er en effektiv og retfærdig
>>>> løsning.
>>>
>>> Det du mener er åbenbart at de skal forsætte med at ødelægge det danske
>>> samfund.
>>
>>Nej, jeg mener at vi skal tage problemet alvorligt.
>>Og starte en massiv indsats for at få dem integreret
>>i Danmark.
>
>det må da absolut være de personer som selv er rejst til Danmark som
>må udvise vilje til at integrere sig

Jeps... Vi skal hjælpe dem der udviser vilje til at integrere sig og
sparke resten ud.....

Kurt H. Nedergaard (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Kurt H. Nedergaard


Dato : 05-11-06 17:50


"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:454e0ac7$0$20226$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Kurt H. Nedergaard wrote:
>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
>> news:454de0c3$0$20226$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> Malene P wrote:
>>>> http://ekstrabladet.dk/112/article240522.ece
>>> Du kunne jo starte med at fortælle hvad du
>>> synes at der skal gøres.
>>> Og begrunde hvorfor det er en effektiv og retfærdig
>>> løsning.
>>
>> Det du mener er åbenbart at de skal forsætte med at ødelægge det danske
>> samfund.
>
> Nej, jeg mener at vi skal tage problemet alvorligt.
> Og starte en massiv indsats for at få dem integreret
> i Danmark.
>
> At der er en overrepræsentation af folk med ingen eller kun
> lidt uddannelse, uden fast tilknytning til arbejdsmarkedet,
> og som er socialt marginaliseret, i kriminalstatistikken, er
> hverken nyt eller overraskende.
> At indvandrere er overrepræsenteret i denne grupper er
> heller ikke nyt eller overraskende.
>
> Så løsningen er at få folk ud af denne social gruppe.
> Det forudsætter integration, som det er svært at
> overbevise indvandrerne og ikke mindst højrefløjen om
> er vejen frem.
>
> Men der er ikke andre acceptable løsninger.

Du mener at muhamedanerne skal integreres i det Danske samfund, hvordan skal
det kunne lade sig gøre med folk der absolut ingen arbejdsmoral har. Jeg vil
foreslå dig at tage på en studierejse til et af de muhamedanske lande, det
kan du blive klogere af, nej du! De skal repatrieres skal de.

Mvh Kurt

( Så kan det ikke undre at han har fået kniven. Wilstrup)



Bertel Brander (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 05-11-06 19:52

Kurt H. Nedergaard wrote:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:454e0ac7$0$20226$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Kurt H. Nedergaard wrote:
>>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:454de0c3$0$20226$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>> Malene P wrote:
>>>>> http://ekstrabladet.dk/112/article240522.ece
>>>> Du kunne jo starte med at fortælle hvad du
>>>> synes at der skal gøres.
>>>> Og begrunde hvorfor det er en effektiv og retfærdig
>>>> løsning.
>>> Det du mener er åbenbart at de skal forsætte med at ødelægge det danske
>>> samfund.
>> Nej, jeg mener at vi skal tage problemet alvorligt.
>> Og starte en massiv indsats for at få dem integreret
>> i Danmark.
>>
>> At der er en overrepræsentation af folk med ingen eller kun
>> lidt uddannelse, uden fast tilknytning til arbejdsmarkedet,
>> og som er socialt marginaliseret, i kriminalstatistikken, er
>> hverken nyt eller overraskende.
>> At indvandrere er overrepræsenteret i denne grupper er
>> heller ikke nyt eller overraskende.
>>
>> Så løsningen er at få folk ud af denne social gruppe.
>> Det forudsætter integration, som det er svært at
>> overbevise indvandrerne og ikke mindst højrefløjen om
>> er vejen frem.
>>
>> Men der er ikke andre acceptable løsninger.
>
> Du mener at muhamedanerne skal integreres i det Danske samfund, hvordan skal
> det kunne lade sig gøre med folk der absolut ingen arbejdsmoral har. Jeg vil
> foreslå dig at tage på en studierejse til et af de muhamedanske lande, det
> kan du blive klogere af, nej du! De skal repatrieres skal de.

At der er muslimer der ikke har nogen arbejdsmoral
er sandsynligt, det findes også indfødte danskere
der ikke har nogen arbejdsmoral.
Jeg tvivler på at manglen på arbejdsmoral er mere
udtalt blandt muslimer.

Men at få vores indvandre i arbejde og integreres
kræver en indsats.

Men i forhold til alternativet er det en meget enkel
og human løsning.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Kurt H. Nedergaard (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Kurt H. Nedergaard


Dato : 05-11-06 21:04


"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:454e32d2$0$20302$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Kurt H. Nedergaard wrote:
>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
>> news:454e0ac7$0$20226$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> Kurt H. Nedergaard wrote:
>>>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:454de0c3$0$20226$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>>> Malene P wrote:
>>>>>> http://ekstrabladet.dk/112/article240522.ece
>>>>> Du kunne jo starte med at fortælle hvad du
>>>>> synes at der skal gøres.
>>>>> Og begrunde hvorfor det er en effektiv og retfærdig
>>>>> løsning.
>>>> Det du mener er åbenbart at de skal forsætte med at ødelægge det danske
>>>> samfund.
>>> Nej, jeg mener at vi skal tage problemet alvorligt.
>>> Og starte en massiv indsats for at få dem integreret
>>> i Danmark.
>>>
>>> At der er en overrepræsentation af folk med ingen eller kun
>>> lidt uddannelse, uden fast tilknytning til arbejdsmarkedet,
>>> og som er socialt marginaliseret, i kriminalstatistikken, er
>>> hverken nyt eller overraskende.
>>> At indvandrere er overrepræsenteret i denne grupper er
>>> heller ikke nyt eller overraskende.
>>>
>>> Så løsningen er at få folk ud af denne social gruppe.
>>> Det forudsætter integration, som det er svært at
>>> overbevise indvandrerne og ikke mindst højrefløjen om
>>> er vejen frem.
>>>
>>> Men der er ikke andre acceptable løsninger.
>>
>> Du mener at muhamedanerne skal integreres i det Danske samfund, hvordan
>> skal det kunne lade sig gøre med folk der absolut ingen arbejdsmoral har.
>> Jeg vil foreslå dig at tage på en studierejse til et af de muhamedanske
>> lande, det kan du blive klogere af, nej du! De skal repatrieres skal de.
>
> At der er muslimer der ikke har nogen arbejdsmoral
> er sandsynligt, det findes også indfødte danskere
> der ikke har nogen arbejdsmoral.
> Jeg tvivler på at manglen på arbejdsmoral er mere
> udtalt blandt muslimer.
>
> Men at få vores indvandre i arbejde og integreres
> kræver en indsats.
>
> Men i forhold til alternativet er det en meget enkel
> og human løsning.

Bertel Bertel Bertel dog, den bedste og enkleste løsning er både for
muhamedanerne og deres selvrespekt at de fiser ned til deres sand dynger. Du
må regne med at de også har opdaget at det eneste de har tilfældes med den
danske befolkning er at vi også går på bagbenene. De skal repatrieres, det
er så absolut den bedste løsning og den eneste rigtige.

Mvh Kurt

( Så kan det ikke undre at han har fået kniven. Wilstrup.)



Ukendt (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 05-11-06 20:29

> Nej, jeg mener at vi skal tage problemet alvorligt.
> Og starte en massiv indsats for at få dem integreret
> i Danmark.




Det vil de jo ikke, for pokker !!



Bertel Brander (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 05-11-06 20:57

Hans Christian Vang wrote:
>> Nej, jeg mener at vi skal tage problemet alvorligt.
>> Og starte en massiv indsats for at få dem integreret
>> i Danmark.
>
>
>
>
> Det vil de jo ikke, for pokker !!

Det store flertal vil. Største delen af resten
kan overbevises om at det er til deres formål.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Alucard (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 05-11-06 21:05

On Sun, 05 Nov 2006 20:57:27 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>>> Nej, jeg mener at vi skal tage problemet alvorligt.
>>> Og starte en massiv indsats for at få dem integreret
>>> i Danmark.
>>
>> Det vil de jo ikke, for pokker !!
>
>Det store flertal vil.

Det kommer vist an på definitionen af "stort flertal"....

>Største delen af resten
>kan overbevises om at det er til deres formål.

Det er til gengæld helt ude i skoven......

Jim (07-11-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 07-11-06 16:10

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:454e0ac7$0$20226$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Nej, jeg mener at vi skal tage problemet alvorligt.
> Og starte en massiv indsats for at få dem integreret
> i Danmark.

At integrere en muhams er ligeså svært som med en strikkepind at stoppe varm
suppe op i røven på en vildkat.



@ (07-11-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 07-11-06 18:09

On Tue, 7 Nov 2006 16:09:53 +0100, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote:

>"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
>news:454e0ac7$0$20226$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Nej, jeg mener at vi skal tage problemet alvorligt.
>> Og starte en massiv indsats for at få dem integreret
>> i Danmark.
>
>At integrere en muhams er ligeså svært som med en strikkepind at stoppe varm
>suppe op i røven på en vildkat.
>

og hvorfor f.nd.n skal de muhamedanske indrejsende ikke selv gøre den
indsats der skal til for at blive integreret?




--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Jim (07-11-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 07-11-06 18:37

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
news:dcf1l2heiu7mc84mmor31thkie6rmet4gl@4ax.com...
> On Tue, 7 Nov 2006 16:09:53 +0100, "Jim"
> <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote:
>
>>"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
>>news:454e0ac7$0$20226$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> Nej, jeg mener at vi skal tage problemet alvorligt.
>>> Og starte en massiv indsats for at få dem integreret
>>> i Danmark.
>>
>>At integrere en muhams er ligeså svært som med en strikkepind at stoppe
>>varm
>>suppe op i røven på en vildkat.
>>
>
> og hvorfor f.nd.n skal de muhamedanske indrejsende ikke selv gøre den
> indsats der skal til for at blive integreret?
>
Det ønsker de jo ikke.
Man kan trække kamelen til truget, men man kan ikke tvinge den til at
drikke, hvis den ikke vil.



@ (07-11-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 07-11-06 23:08

On Tue, 7 Nov 2006 18:36:56 +0100, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
>news:dcf1l2heiu7mc84mmor31thkie6rmet4gl@4ax.com...
>> On Tue, 7 Nov 2006 16:09:53 +0100, "Jim"
>> <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote:
>>
>>>"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
>>>news:454e0ac7$0$20226$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>> Nej, jeg mener at vi skal tage problemet alvorligt.
>>>> Og starte en massiv indsats for at få dem integreret
>>>> i Danmark.
>>>
>>>At integrere en muhams er ligeså svært som med en strikkepind at stoppe
>>>varm
>>>suppe op i røven på en vildkat.
>>>
>>
>> og hvorfor f.nd.n skal de muhamedanske indrejsende ikke selv gøre den
>> indsats der skal til for at blive integreret?
>>
>Det ønsker de jo ikke.
>Man kan trække kamelen til truget, men man kan ikke tvinge den til at
>drikke, hvis den ikke vil.
>

kan man så iikke bare skyde sådan en stædig kamel?


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Jim (08-11-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 08-11-06 00:30

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
news:7s02l29og4h4srfdeou0p698jja7rei6cr@4ax.com...
> On Tue, 7 Nov 2006 18:36:56 +0100, "Jim"
> <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote:
>
>>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
>>news:dcf1l2heiu7mc84mmor31thkie6rmet4gl@4ax.com...
>>> On Tue, 7 Nov 2006 16:09:53 +0100, "Jim"
>>> <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote:
>>>
>>>>"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
>>>>news:454e0ac7$0$20226$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>>> Nej, jeg mener at vi skal tage problemet alvorligt.
>>>>> Og starte en massiv indsats for at få dem integreret
>>>>> i Danmark.
>>>>
>>>>At integrere en muhams er ligeså svært som med en strikkepind at stoppe
>>>>varm
>>>>suppe op i røven på en vildkat.
>>>>
>>>
>>> og hvorfor f.nd.n skal de muhamedanske indrejsende ikke selv gøre den
>>> indsats der skal til for at blive integreret?
>>>
>>Det ønsker de jo ikke.
>>Man kan trække kamelen til truget, men man kan ikke tvinge den til at
>>drikke, hvis den ikke vil.
>>
>
> kan man så iikke bare skyde sådan en stædig kamel?
>
Jo!



Michael Laudahn eOpp~ (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Michael Laudahn eOpp~


Dato : 05-11-06 14:17


Malene P schrieb:

> http://ekstrabladet.dk/112/article240522.ece
>
> Malene P




'Den dræbte er efter vores oplysning en ung asylansøger.'

Mon gerningsmanden var autokton, som syntes at pågældende ikke skulle
indlevere ansøgning om asyl?





--

Anglo-saxon limitations to free speech:

'... things like child pornography, false statements that result in
demonstrable harm (defamation), the exposure of national security
information, commercial fraud, and the proverbial shouting of "Fire!"
in a crowded theater' - nothing else.

http://www.weeklystandard.com/Content/Public/Articles/000/000/012/055sbhvq.asp


Blinkhinde (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Blinkhinde


Dato : 05-11-06 15:00


Malene P skrev:
> Hvad jeg vil? Ud med de værste af dem -efter fratagelse af
> evt statsborgerskab.

Hvordan vil du finde ud af, hvem der skal smides ud og hvem der ikke
skal, hvis du mener, at man også kan smide dem ud med dansk
statsborgerskab? - Med andre ord, hvad vil du sortere efter, så ikke
alle kriminelle får frataget deres statsborgerskab?

[...]


Malene P (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 05-11-06 15:15


"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:1162735192.417281.105050@e3g2000cwe.googlegroups.com...

Malene P skrev:
> Hvad jeg vil? Ud med de værste af dem -efter fratagelse af
> evt statsborgerskab.

Hvordan vil du finde ud af, hvem der skal smides ud og hvem der ikke
skal, hvis du mener, at man også kan smide dem ud med dansk
statsborgerskab? - Med andre ord, hvad vil du sortere efter, så ikke
alle kriminelle får frataget deres statsborgerskab?

Jeg finder det rimeligt at starte med at vurdere ud fra forbrydelsens
grovhed.

Malene P



@ (05-11-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 05-11-06 15:30

On 5 Nov 2006 05:59:52 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>
>Malene P skrev:
>> Hvad jeg vil? Ud med de værste af dem -efter fratagelse af
>> evt statsborgerskab.
>
>Hvordan vil du finde ud af, hvem der skal smides ud og hvem der ikke
>skal, hvis du mener, at man også kan smide dem ud med dansk
>statsborgerskab? - Med andre ord, hvad vil du sortere efter, så ikke
>alle kriminelle får frataget deres statsborgerskab?

meget nemt,
et folketingsflertal vedtager en dato

f.eks. 1./1. 1965

og alle som er efterkommere efter folk som ikke boede i DK før denne
dato kan så fratages dansk statsborgerskab ved grove forbrydelser


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

isteen (05-11-2006)
Kommentar
Fra : isteen


Dato : 05-11-06 17:54

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> meget nemt,
> et folketingsflertal vedtager en dato
>
> f.eks. 1./1. 1965
>
> og alle som er efterkommere efter folk som ikke boede i DK før denne
> dato kan så fratages dansk statsborgerskab ved grove forbrydelser


Ja, det ku' være skægt.
Alle de ressourcer vi kunne få sparket ud, og tilbage kunne vi gå rundt
og være pisse sure i vores kolonihaver

JBH (05-11-2006)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 05-11-06 22:17


"isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1hoccc6.pjqe9vqdo7jfN%isteen@gmail.com...
> "@" <1[at]invalid.net> wrote:
>
> > meget nemt,
> > et folketingsflertal vedtager en dato
> >
> > f.eks. 1./1. 1965
> >
> > og alle som er efterkommere efter folk som ikke boede i DK før denne
> > dato kan så fratages dansk statsborgerskab ved grove forbrydelser
>
>
> Ja, det ku' være skægt.
> Alle de ressourcer vi kunne få sparket ud, og tilbage kunne vi gå rundt
> og være pisse sure i vores kolonihaver


Vi ville slippe for at blive knivstukket og skudt på , men det er måske den
form for "kulturberigelse" du finder "skægt" Og hvad er det for nogle
resourcer du snakker om vi får sparket ud.Som det går i Danmark, er dem som
ikke er i arbejde, dem som ikke gider arbejde. selv slagterierne søger folk
i øjeblikket.Nåh nej der må muslimerne ikke arbejde pga. deres
middelaldertro, i alt fald ikke på svineslagterierne. Men så er der ledige
stillinger så mange andre steder i samfundet, hvis man altså gider arbejde.

/JBH




isteen (05-11-2006)
Kommentar
Fra : isteen


Dato : 05-11-06 22:43

JBH <skodkontoen@hotmail.com> wrote:

> Vi ville slippe for at blive knivstukket og skudt på , men det er måske den
> form for "kulturberigelse" du finder "skægt" Og hvad er det for nogle
> resourcer du snakker om vi får sparket ud.Som det går i Danmark, er dem som
> ikke er i arbejde, dem som ikke gider arbejde. selv slagterierne søger folk
> i øjeblikket.Nåh nej der må muslimerne ikke arbejde pga. deres
> middelaldertro, i alt fald ikke på svineslagterierne. Men så er der ledige
> stillinger så mange andre steder i samfundet, hvis man altså gider arbejde.

Hold nu kæft med altid at være så pissenegativ.
Jeg har ikke sagt en skid om muslimer - dem var der vel for fanden ikke
ret mange af herhjemme, i 1965?
Næ, det jeg tænkte på var, alle de vestlige hjerne, som må sende
udenlands, hvis det originale foreslag skulle tages alvorligt.

Der er sgu' ingen der er blevet gladere af, altid at være pessimistisk.

Sten Schou (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 05-11-06 22:21


"isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1hoccc6.pjqe9vqdo7jfN%isteen@gmail.com...

> Ja, det ku' være skægt.
> Alle de ressourcer vi kunne få sparket ud, og tilbage kunne vi gå rundt
> og være pisse sure i vores kolonihaver

He-he...den var sgu god....resourcer. Er du socialrådgiver?

Hilsen Sten



isteen (05-11-2006)
Kommentar
Fra : isteen


Dato : 05-11-06 22:43

Sten Schou <rabin@planetwave.net> wrote:

> He-he...den var sgu god....resourcer. Er du socialrådgiver?
>
> Hilsen Sten


Ja...næsten
Osse en sjov emailadresse du har - er du jøde?

Hilsen Steen

Sten Schou (06-11-2006)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 06-11-06 10:10


"isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1hocpmx.b7p9xy3ha4ldN%isteen@gmail.com...

> Ja...næsten
> Osse en sjov emailadresse du har - er du jøde?

Og hvad er der så lige galt med jøder?...er du racist?

Hilsen Sten



isteen (06-11-2006)
Kommentar
Fra : isteen


Dato : 06-11-06 14:41

Sten Schou <rabin@planetwave.net> wrote:

> Og hvad er der så lige galt med jøder?...er du racist?

Nej da, jeg tænkte bare på at turen nok kommer til denne minoritet en
dag, når tumperne er færdige med den igangværende minoritet.
Er du ikke lidt ømskindet?

Jim (07-11-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 07-11-06 16:00

"isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1hody2b.rf5jyd15dyarmN%isteen@gmail.com...
> Sten Schou <rabin@planetwave.net> wrote:
>
>> Og hvad er der så lige galt med jøder?...er du racist?
>
> Nej da, jeg tænkte bare på at turen nok kommer til denne minoritet en
> dag, når tumperne er færdige med den igangværende minoritet.
> Er du ikke lidt ømskindet?

Hvorfor skulle man være imod jøder?
Det må være forbeholdt nazier at have noget imod jøder.
De få jøder, Danmark i så høj grad er beriget af, har tilført dette land
flere værdier, end verdens samlede befolkning af muhamsere nogensinde vil
komme til.



isteen (07-11-2006)
Kommentar
Fra : isteen


Dato : 07-11-06 17:32

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote:

> Hvorfor skulle man være imod jøder?
> Det må være forbeholdt nazier at have noget imod jøder.

Og hvad er du ikke kan se?

Jim (07-11-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 07-11-06 18:37

"isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1hog0mz.fbpjug1ve53wgN%isteen@gmail.com...
> Jim <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote:
>
>> Hvorfor skulle man være imod jøder?
>> Det må være forbeholdt nazier at have noget imod jøder.
>
> Og hvad er du ikke kan se?

Og du kan tale sort.



gb (08-11-2006)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 08-11-06 03:51

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote in
news:45509f6e$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Det må være forbeholdt nazier at have noget imod jøder.

- og ikke mindst muhamedanere, som ikke går af vejen for overfald på jøder.
Det gør selv nazisterne ikke

--
GB

Jim (08-11-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 08-11-06 10:28

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns98752724DDBC3nospam465098@130.227.3.84...
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote in
> news:45509f6e$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
>
>> Det må være forbeholdt nazier at have noget imod jøder.
>
> - og ikke mindst muhamedanere, som ikke går af vejen for overfald på
> jøder.
> Det gør selv nazisterne ikke
>
Jo, men når jeg skriver nazier, så er det inkluderet muhamserne.
Muhamserne er vor tids nazister.
Hvad Jonni i Greve tænker om jøder, aner det ikke.. Jeg har ingen mulighed
for at høre hans meninger, og jeg ønsker det heller ikke.
Han er i mine øjne for usympatisk at både se og høre på.
Det sagt, så tror jeg ikke, han er 100% lig med datidens nazier, derfor
betegnelsen NYnazist.
Forskellen er jo nok, at Jonni ikke går rundt og skyder/overfalder med
racistiske bevæggrunde, som vi ser muhamserne gøre det, og som nazierne
gjorde det under WW2.



   ab© (06-11-2006)
Kommentar
Fra :    ab©


Dato : 06-11-06 22:14


"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:1162735192.417281.105050@e3g2000cwe.googlegroups.com...

> Hvordan vil du finde ud af, hvem der skal
> smides ud og hvem der ikke skal, hvis du
> mener, at man også kan smide dem ud med
> dansk statsborgerskab? - Med andre ord,
> hvad vil du sortere efter, så ikke alle krimi-
> nelle får frataget deres statsborgerskab?

Nu må du jo ikke forlange urimeligheder - der er jo helt tydeligt tale om en
person, der ikke resonerer og slet ikke over noget, der er ret meget længere
væk end egen næse og ydermere får sin viden fra EB (støtter formentlig også
Pia), så PLONK ....

ab©



Blinkhinde (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Blinkhinde


Dato : 05-11-06 16:51


Malene P skrev:
> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:1162735192.417281.105050@e3g2000cwe.googlegroups.com...
>
> Malene P skrev:
> > Hvad jeg vil? Ud med de værste af dem -efter fratagelse af
> > evt statsborgerskab.
>
> Hvordan vil du finde ud af, hvem der skal smides ud og hvem der ikke
> skal, hvis du mener, at man også kan smide dem ud med dansk
> statsborgerskab? - Med andre ord, hvad vil du sortere efter, så ikke
> alle kriminelle får frataget deres statsborgerskab?
>
> Jeg finder det rimeligt at starte med at vurdere ud fra forbrydelsens
> grovhed.

Så får du da smidt mange mennesker ud af Danmark. Også nogen der
ikke er dem du kalder "fremmede". Hvor vil du smide dem hen så?


Sten Schou (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 05-11-06 22:20


"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:1162741849.056104.304000@m7g2000cwm.googlegroups.com...

Så får du da smidt mange mennesker ud af Danmark. Også nogen der
ikke er dem du kalder "fremmede". Hvor vil du smide dem hen så?

Når naboens børn ikke kan opføre sig ordentligt her, bliver de sendt hjem.
Hvis mine egne børn ikke kan opføre sig ordentligt, ordner vi det indendøre.

Hilsen Sten



Blinkhinde (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Blinkhinde


Dato : 05-11-06 16:54


@ skrev:
> On 5 Nov 2006 05:59:52 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
> wrote:
>
> >
> >Malene P skrev:
> >> Hvad jeg vil? Ud med de værste af dem -efter fratagelse af
> >> evt statsborgerskab.
> >
> >Hvordan vil du finde ud af, hvem der skal smides ud og hvem der ikke
> >skal, hvis du mener, at man også kan smide dem ud med dansk
> >statsborgerskab? - Med andre ord, hvad vil du sortere efter, så ikke
> >alle kriminelle får frataget deres statsborgerskab?
>
> meget nemt,
> et folketingsflertal vedtager en dato
>
> f.eks. 1./1. 1965
>
> og alle som er efterkommere efter folk som ikke boede i DK før denne
> dato kan så fratages dansk statsborgerskab ved grove forbrydelser

Hvor vil du sende disse mennesker hen?


@ (05-11-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 05-11-06 17:30

On 5 Nov 2006 07:53:57 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>
>@ skrev:
>> On 5 Nov 2006 05:59:52 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
>> wrote:
>>
>> >
>> >Malene P skrev:
>> >> Hvad jeg vil? Ud med de værste af dem -efter fratagelse af
>> >> evt statsborgerskab.
>> >
>> >Hvordan vil du finde ud af, hvem der skal smides ud og hvem der ikke
>> >skal, hvis du mener, at man også kan smide dem ud med dansk
>> >statsborgerskab? - Med andre ord, hvad vil du sortere efter, så ikke
>> >alle kriminelle får frataget deres statsborgerskab?
>>
>> meget nemt,
>> et folketingsflertal vedtager en dato
>>
>> f.eks. 1./1. 1965
>>
>> og alle som er efterkommere efter folk som ikke boede i DK før denne
>> dato kan så fratages dansk statsborgerskab ved grove forbrydelser
>
>Hvor vil du sende disse mennesker hen?

ingen steder, man skal bare genindføre begrebet at dømme fredløs

så vil de selv finde ud af at komme ud af landet


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Bertel Brander (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 05-11-06 19:45

@ wrote:
> On 5 Nov 2006 07:53:57 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
> wrote:
>
>> @ skrev:
>>> On 5 Nov 2006 05:59:52 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
>>> wrote:
>>>
>>>> Malene P skrev:
>>>>> Hvad jeg vil? Ud med de værste af dem -efter fratagelse af
>>>>> evt statsborgerskab.
>>>> Hvordan vil du finde ud af, hvem der skal smides ud og hvem der ikke
>>>> skal, hvis du mener, at man også kan smide dem ud med dansk
>>>> statsborgerskab? - Med andre ord, hvad vil du sortere efter, så ikke
>>>> alle kriminelle får frataget deres statsborgerskab?
>>> meget nemt,
>>> et folketingsflertal vedtager en dato
>>>
>>> f.eks. 1./1. 1965
>>>
>>> og alle som er efterkommere efter folk som ikke boede i DK før denne
>>> dato kan så fratages dansk statsborgerskab ved grove forbrydelser
>> Hvor vil du sende disse mennesker hen?
>
> ingen steder, man skal bare genindføre begrebet at dømme fredløs
>
> så vil de selv finde ud af at komme ud af landet

Mener du selv at det er et seriøst udsagn?

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

@ (05-11-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 05-11-06 21:15

On Sun, 05 Nov 2006 19:45:24 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>@ wrote:
>> On 5 Nov 2006 07:53:57 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
>> wrote:
>>
>>> @ skrev:
>>>> On 5 Nov 2006 05:59:52 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
>>>> wrote:
>>>>
>>>>> Malene P skrev:
>>>>>> Hvad jeg vil? Ud med de værste af dem -efter fratagelse af
>>>>>> evt statsborgerskab.
>>>>> Hvordan vil du finde ud af, hvem der skal smides ud og hvem der ikke
>>>>> skal, hvis du mener, at man også kan smide dem ud med dansk
>>>>> statsborgerskab? - Med andre ord, hvad vil du sortere efter, så ikke
>>>>> alle kriminelle får frataget deres statsborgerskab?
>>>> meget nemt,
>>>> et folketingsflertal vedtager en dato
>>>>
>>>> f.eks. 1./1. 1965
>>>>
>>>> og alle som er efterkommere efter folk som ikke boede i DK før denne
>>>> dato kan så fratages dansk statsborgerskab ved grove forbrydelser
>>> Hvor vil du sende disse mennesker hen?
>>
>> ingen steder, man skal bare genindføre begrebet at dømme fredløs
>>
>> så vil de selv finde ud af at komme ud af landet
>
>Mener du selv at det er et seriøst udsagn?

ja

hvis en person på forhånd ved, at XX forbrydelse fører til at han
bliver dømt fredløs kan personen jo bare holde sig i skindet


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Bertel Brander (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 05-11-06 22:54

@ wrote:

> hvis en person på forhånd ved, at XX forbrydelse fører til at han
> bliver dømt fredløs kan personen jo bare holde sig i skindet

Hvorfor så ikke indføre dødsstraf for at overskride
fartgrænsen, parkere ulovligt og butikstyveri?

Hvis man ved at man bliver hængt kan man bare
holde sig i skindet.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

@ (06-11-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 06-11-06 17:45

On Sun, 05 Nov 2006 22:53:36 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>@ wrote:
>
>> hvis en person på forhånd ved, at XX forbrydelse fører til at han
>> bliver dømt fredløs kan personen jo bare holde sig i skindet
>
>Hvorfor så ikke indføre dødsstraf for at overskride
>fartgrænsen, parkere ulovligt og butikstyveri?
>
>Hvis man ved at man bliver hængt kan man bare
>holde sig i skindet.


nååh

nogen som ikke kan tåle at der kommer et forslag til løsning på
problemet med de muhamedanske forbrydere


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

wilstrup (06-11-2006)
Kommentar
Fra : wilstrup


Dato : 06-11-06 20:54


"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
news:5jpuk2dj1ebpdjtlau0v76194249figqjq@4ax.com...
> On Sun, 05 Nov 2006 22:53:36 +0100, Bertel Brander
> <bertel@post4.tele.dk> wrote:
>
>>@ wrote:
>>
>>> hvis en person på forhånd ved, at XX forbrydelse fører til at han
>>> bliver dømt fredløs kan personen jo bare holde sig i skindet
>>
>>Hvorfor så ikke indføre dødsstraf for at overskride
>>fartgrænsen, parkere ulovligt og butikstyveri?
>>
>>Hvis man ved at man bliver hængt kan man bare
>>holde sig i skindet.
>
>
> nååh
>
> nogen som ikke kan tåle at der kommer et forslag til løsning på
> problemet med de muhamedanske forbrydere

jo, da - send folk som dig ud af landet -så kan det da være at vi får et
fredeligere samfund i stedet for dette ufredens budskab du og dine
ligesindede DF'ere udspyr i tide og utide.



@ (06-11-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 06-11-06 21:06

On Mon, 6 Nov 2006 20:54:13 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>
>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
>news:5jpuk2dj1ebpdjtlau0v76194249figqjq@4ax.com...
>> On Sun, 05 Nov 2006 22:53:36 +0100, Bertel Brander
>> <bertel@post4.tele.dk> wrote:
>>
>>>@ wrote:
>>>
>>>> hvis en person på forhånd ved, at XX forbrydelse fører til at han
>>>> bliver dømt fredløs kan personen jo bare holde sig i skindet
>>>
>>>Hvorfor så ikke indføre dødsstraf for at overskride
>>>fartgrænsen, parkere ulovligt og butikstyveri?
>>>
>>>Hvis man ved at man bliver hængt kan man bare
>>>holde sig i skindet.
>>
>>
>> nååh
>>
>> nogen som ikke kan tåle at der kommer et forslag til løsning på
>> problemet med de muhamedanske forbrydere
>
>jo, da - send folk som dig ud af landet -så kan det da være at vi får et
>fredeligere samfund i stedet for dette ufredens budskab du og dine
>ligesindede DF'ere udspyr i tide og utide.
>

nåeeeh

der var ligegodt en mere


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Blinkhinde (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Blinkhinde


Dato : 05-11-06 22:00


@ skrev:
> On 5 Nov 2006 07:53:57 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
> wrote:
>
> >
> >@ skrev:
> >> On 5 Nov 2006 05:59:52 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
> >> wrote:
> >>
> >> >
> >> >Malene P skrev:
> >> >> Hvad jeg vil? Ud med de værste af dem -efter fratagelse af
> >> >> evt statsborgerskab.
> >> >
> >> >Hvordan vil du finde ud af, hvem der skal smides ud og hvem der ikke
> >> >skal, hvis du mener, at man også kan smide dem ud med dansk
> >> >statsborgerskab? - Med andre ord, hvad vil du sortere efter, så ikke
> >> >alle kriminelle får frataget deres statsborgerskab?
> >>
> >> meget nemt,
> >> et folketingsflertal vedtager en dato
> >>
> >> f.eks. 1./1. 1965
> >>
> >> og alle som er efterkommere efter folk som ikke boede i DK før denne
> >> dato kan så fratages dansk statsborgerskab ved grove forbrydelser
> >
> >Hvor vil du sende disse mennesker hen?
>
> ingen steder, man skal bare genindføre begrebet at dømme fredløs

Hvordan skal det så fungere i praksis? Hvordan skal man vide, hvem man
må slå ihjel og hvem man ikke må slå ihjel? Med andre ord, hvordan
sikrer man, at man ikke kommer til at slå en forkert ihjel?

[...]


Blinkhinde (05-11-2006)
Kommentar
Fra : Blinkhinde


Dato : 05-11-06 22:33


Sten Schou skrev:
> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:1162741849.056104.304000@m7g2000cwm.googlegroups.com...
>
> Så får du da smidt mange mennesker ud af Danmark. Også nogen der
> ikke er dem du kalder "fremmede". Hvor vil du smide dem hen så?
>
> Når naboens børn ikke kan opføre sig ordentligt her, bliver de sendt hjem.
> Hvis mine egne børn ikke kan opføre sig ordentligt, ordner vi det indendøre.

Ja, men jeg forstår det bare ikke rigtig. Malene taler jo om mennesker
der er født i Danmark af mennesker der også er født i Danmark og som
har dansk statsborgerskab. Hvor skal de sendes hen? Der er da ikke
nogen andre lande der tager imod dem.


Sten Schou (06-11-2006)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 06-11-06 10:09


"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:1162762388.260953.91080@i42g2000cwa.googlegroups.com...

Ja, men jeg forstår det bare ikke rigtig. Malene taler jo om mennesker
der er født i Danmark af mennesker der også er født i Danmark og som
har dansk statsborgerskab. Hvor skal de sendes hen? Der er da ikke
nogen andre lande der tager imod dem.

Ikke?...er det noget du har bevis for? De ferierer da hvert år, og meget
længe, i både Tyrkiet, Libanon, Pakistan o.lign. steder. Så vidt jeg er
orienteret, har ingen af disse lande nægtet dem adgang. Selv vores
allesammens Abu Laban var tidligere i år i Egypten, selv om han angiveligt
skulle være uønsket der.

Hilsen Sten



Blinkhinde (06-11-2006)
Kommentar
Fra : Blinkhinde


Dato : 06-11-06 17:00


Sten Schou skrev:
> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:1162762388.260953.91080@i42g2000cwa.googlegroups.com...
>
> Ja, men jeg forstår det bare ikke rigtig. Malene taler jo om mennesker
> der er født i Danmark af mennesker der også er født i Danmark og som
> har dansk statsborgerskab. Hvor skal de sendes hen? Der er da ikke
> nogen andre lande der tager imod dem.
>
> Ikke?...er det noget du har bevis for? De ferierer da hvert år, og meget
> længe, i både Tyrkiet, Libanon, Pakistan o.lign. steder. Så vidt jeg er
> orienteret, har ingen af disse lande nægtet dem adgang.

Men det er jo ferie.
- Og nej, jeg har ingen beviser for, at landene ikke ville tage imod
dem. Har du nogen beviser for, at de vil da?

[...]


Blinkhinde (06-11-2006)
Kommentar
Fra : Blinkhinde


Dato : 06-11-06 23:19


ab© skrev:
> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:1162735192.417281.105050@e3g2000cwe.googlegroups.com...
>
> > Hvordan vil du finde ud af, hvem der skal
> > smides ud og hvem der ikke skal, hvis du
> > mener, at man også kan smide dem ud med
> > dansk statsborgerskab? - Med andre ord,
> > hvad vil du sortere efter, så ikke alle krimi-
> > nelle får frataget deres statsborgerskab?
>
> Nu må du jo ikke forlange urimeligheder - der er jo helt tydeligt tale om en
> person, der ikke resonerer

Det ved vi jo ærlig talt ikke, før vi har hørt forklaringen. Jeg ser
et stort problem der, men det er da muligt at der er en god løsning,
som jeg bare ikke kan gennemskue.

> og slet ikke over noget, der er ret meget længere
> væk end egen næse og ydermere får sin viden fra EB

EB har for mig at se ikke noget med sagen at gøre. Jeg er ligeglad,
hvad andre debattører læser, bare de kan argumentere fornuftigt.

> (støtter formentlig også
> Pia),

Jeg bryder mig heller ikke om PK, men det er egentlig også ligegyldigt
her. - Hvis folk kan argumentere fornuftigt er det for mig ligegyldigt,
hvem de stemmer på.

> så PLONK ....

Jeg "plonker" aldrig nogen. Bliver folk for useriøse svarer jeg bare
ikke på deres indlæg (men jeg læser dem tit alligevel for morskabens
skyld eller blot for at sidde og blive herligt forarget ).


@ (07-11-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 07-11-06 15:04

On 6 Nov 2006 14:19:15 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>
> ab© skrev:
>> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:1162735192.417281.105050@e3g2000cwe.googlegroups.com...
>>
>> > Hvordan vil du finde ud af, hvem der skal
>> > smides ud og hvem der ikke skal, hvis du
>> > mener, at man også kan smide dem ud med
>> > dansk statsborgerskab? - Med andre ord,
>> > hvad vil du sortere efter, så ikke alle krimi-
>> > nelle får frataget deres statsborgerskab?

hvis de bestemmende magter sætter en dato
f.eks. 1./1. 1965
og folk hvis forældre ikke før denne skæringsdato begge var danske
statsborgere bør forbrydere der ramme denne grænse kunne udvises til
forældres eller bedsteforældres hjemland


>> Nu må du jo ikke forlange urimeligheder - der er jo helt tydeligt tale om en
>> person, der ikke resonerer
>
>Det ved vi jo ærlig talt ikke, før vi har hørt forklaringen. Jeg ser
>et stort problem der, men det er da muligt at der er en god løsning,
>som jeg bare ikke kan gennemskue.
>
>> og slet ikke over noget, der er ret meget længere
>> væk end egen næse og ydermere får sin viden fra EB

EB?

EkstraBladet?

>
>EB har for mig at se ikke noget med sagen at gøre. Jeg er ligeglad,
>hvad andre debattører læser, bare de kan argumentere fornuftigt.
>
>> (støtter formentlig også
>> Pia),

DF er da lige nu det mindste af onderne på Christiansborg

>
>Jeg bryder mig heller ikke om PK,

hvilken del af DF's politik mener du er forkert?

>
>> så PLONK ....

bordpladen er masiv så lyden kommer sikkert fra indersiden af dit
kranium


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Blinkhinde (07-11-2006)
Kommentar
Fra : Blinkhinde


Dato : 07-11-06 17:23


@ skrev:

Hvorfor svarer du både på det "ab" skrev og det jeg skrev? Er du dum?


Martin Sørensen (08-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 08-11-06 14:06


@ wrote:

> meget nemt,
> et folketingsflertal vedtager en dato
>
> f.eks. 1./1. 1965
>
> og alle som er efterkommere efter folk som ikke boede i DK før denne
> dato kan så fratages dansk statsborgerskab ved grove forbrydelser
>
Hvad så med folk hvor den ene forældre boede her og den anden ikke?
F.eks. prinserne? (nånej, de er over loven

Hvor mange generationer vi du gå tilbage? Loven skal formentlig være
gyldig i al evighed.

Hvad vil du gøre med folk som ikke har noget modtagerland? Deres
bedsteforældres land vil ikke have noget med dem at gøre.

Den holder ikke i praksis...

/Martin


Jim (08-11-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 08-11-06 15:00

"Martin Sørensen" <santana.sorensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:1162991134.051884.56460@m7g2000cwm.googlegroups.com...

@ wrote:

> meget nemt,
> et folketingsflertal vedtager en dato
>
> f.eks. 1./1. 1965
>
> og alle som er efterkommere efter folk som ikke boede i DK før denne
> dato kan så fratages dansk statsborgerskab ved grove forbrydelser
>
Hvad så med folk hvor den ene forældre boede her og den anden ikke?
F.eks. prinserne? (nånej, de er over loven

Hvor mange generationer vi du gå tilbage? Loven skal formentlig være
gyldig i al evighed.

Hvad vil du gøre med folk som ikke har noget modtagerland? Deres
bedsteforældres land vil ikke have noget med dem at gøre.

****************
Nej, den royale familie er ikke over loven.
Men hvornår har du sidst set en royal begå indbrud, stjæle biler og slå
andre mennesker ihjel?

Hvis en person har forbrudt sig mod Danmarks lovgivning, så skal han
straffes efter lovens bestemmelser.
Men.... er han af udenlandsk oprindelse og lever efter ikke-europæisk
kultur, så er både Danmark og den dømte person bedst tjent med, at vejene
skilles.
Der er stadig tyrkere, der kom hertil for mere end 30 år siden, der stadig
ikke har lært det danske sprog flydende.
Skulle disse personer begå en forbrydelse i Danmark, så så jeg gerne, at
disse valgte hjemlandet Tyrkiet som ny destination.

Nogle mennesker har bare svært ved eller ikke ønsker at integrere sig i det
danske samfund.
Og er de muhamedanere, så er der kun een vej, og det er ud af landet.
Islam har Intet at gøre her i landet.
Det er hovedsagligt muhamedanere, der skal hjemsendes.
Men andre med udenlandske rødder og kultur bør også kunne hjemsendes.

Jeg er sikker på, at @ er enig i min fortolkning.





Martin Sørensen (08-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 08-11-06 14:19


@ wrote:

> hvis de bestemmende magter sætter en dato
> f.eks. 1./1. 1965
> og folk hvis forældre ikke før denne skæringsdato begge var danske
> statsborgere bør forbrydere der ramme denne grænse kunne udvises til
> forældres eller bedsteforældres hjemland
>
Så må Frederik, Mary, Joachim og Alexandra hellere holde sig i
skindet.

Hvad vil du rent praktisk gøre hvis disse lande nægter at modtage
fremmede forbrydere?

mvh

Martin


Jim (08-11-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 08-11-06 15:02

"Martin Sørensen" <santana.sorensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:1162991934.289028.186300@m73g2000cwd.googlegroups.com...

@ wrote:

> hvis de bestemmende magter sætter en dato
> f.eks. 1./1. 1965
> og folk hvis forældre ikke før denne skæringsdato begge var danske
> statsborgere bør forbrydere der ramme denne grænse kunne udvises til
> forældres eller bedsteforældres hjemland
>
Så må Frederik, Mary, Joachim og Alexandra hellere holde sig i
skindet.

Hvad vil du rent praktisk gøre hvis disse lande nægter at modtage
fremmede forbrydere?

*************
Har du nogen forudanelse om, at de royale skulle bevæge sig ned på dit
niveau, siden du mener, at denne regel bør gælde for dem?

At andre lande ikke vil modtage deres egne kulturfæller, kan aldrig blive
Danmarks problem.



@ (08-11-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 08-11-06 18:43

On 8 Nov 2006 05:18:54 -0800, "Martin Sørensen"
<santana.sorensen@get2net.dk> wrote:

>
>@ wrote:
>
>> hvis de bestemmende magter sætter en dato
>> f.eks. 1./1. 1965
>> og folk hvis forældre ikke før denne skæringsdato begge var danske
>> statsborgere bør forbrydere der ramme denne grænse kunne udvises til
>> forældres eller bedsteforældres hjemland
>>
>Så må Frederik, Mary, Joachim og Alexandra hellere holde sig i
>skindet.
>
>Hvad vil du rent praktisk gøre hvis disse lande nægter at modtage
>fremmede forbrydere?


skyde dem


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Martin Sørensen (08-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 08-11-06 15:46


Jim wrote:
> "Martin Sørensen" <santana.sorensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:1162991934.289028.186300@m73g2000cwd.googlegroups.com...
>
> @ wrote:
>
> > hvis de bestemmende magter sætter en dato
> > f.eks. 1./1. 1965
> > og folk hvis forældre ikke før denne skæringsdato begge var danske
> > statsborgere bør forbrydere der ramme denne grænse kunne udvises til
> > forældres eller bedsteforældres hjemland
> >
> Så må Frederik, Mary, Joachim og Alexandra hellere holde sig i
> skindet.
>
> Hvad vil du rent praktisk gøre hvis disse lande nægter at modtage
> fremmede forbrydere?
>
> *************
> Har du nogen forudanelse om, at de royale skulle bevæge sig ned på dit
> niveau, siden du mener, at denne regel bør gælde for dem?
>
Og dit niveau Jeg går ind for lighed for loven. Og det bør
pricipielt inkludere de kongelige. Men jeg erkender gerne at de
problemer vi har med den familie i det daglige er så ubetydelige at
det ikke retfærdiggør en grundlovsændring.

> At andre lande ikke vil modtage deres egne kulturfæller, kan aldrig blive
> Danmarks problem.

Joda, et eksempel: Danmark vil deportere en dansk statsborger med
langbortiske forfædre til Langbortistan. Myndighederne i Langbortistan
nægter personen indrejse. Hvad så? Bliver personen siddende i flyet i
al evigehed? Faktisk kunne jeg forestille mig at det ville være svært
at få manden accepteret at et flyselskab.

Det var det praktiske problem jeg bad om en løsning på.

mvh

Martin


Jim (08-11-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 08-11-06 16:57

"Martin Sørensen" <santana.sorensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:1162997144.665595.206280@e3g2000cwe.googlegroups.com...

Jim wrote:
> "Martin Sørensen" <santana.sorensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:1162991934.289028.186300@m73g2000cwd.googlegroups.com...
>
> @ wrote:
>
> > hvis de bestemmende magter sætter en dato
> > f.eks. 1./1. 1965
> > og folk hvis forældre ikke før denne skæringsdato begge var danske
> > statsborgere bør forbrydere der ramme denne grænse kunne udvises til
> > forældres eller bedsteforældres hjemland
> >
> Så må Frederik, Mary, Joachim og Alexandra hellere holde sig i
> skindet.
>
> Hvad vil du rent praktisk gøre hvis disse lande nægter at modtage
> fremmede forbrydere?
>
> *************
> Har du nogen forudanelse om, at de royale skulle bevæge sig ned på dit
> niveau, siden du mener, at denne regel bør gælde for dem?
>
Og dit niveau Jeg går ind for lighed for loven. Og det bør
pricipielt inkludere de kongelige. Men jeg erkender gerne at de
problemer vi har med den familie i det daglige er så ubetydelige at
det ikke retfærdiggør en grundlovsændring.

> At andre lande ikke vil modtage deres egne kulturfæller, kan aldrig blive
> Danmarks problem.

Joda, et eksempel: Danmark vil deportere en dansk statsborger med
langbortiske forfædre til Langbortistan. Myndighederne i Langbortistan
nægter personen indrejse. Hvad så? Bliver personen siddende i flyet i
al evigehed? Faktisk kunne jeg forestille mig at det ville være svært
at få manden accepteret at et flyselskab.

***
Du kan gå ind for al den lighed, du ønsker, men Kongehuset vil altid have
særstatus.
Jeg finder det rimeligt.



Martin Sørensen (08-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 08-11-06 16:02


Jim wrote:

> Nej, den royale familie er ikke over loven.

Efter gældende lov er de svjh.

> Men hvornår har du sidst set en royal begå indbrud, stjæle biler og slå
> andre mennesker ihjel?
>
Ikke for nylig, det var mest for at påpege hvem de nævnte regler
potentielt ville ramme.

> Hvis en person har forbrudt sig mod Danmarks lovgivning, så skal han
> straffes efter lovens bestemmelser.
> Men.... er han af udenlandsk oprindelse og lever efter ikke-europæisk
> kultur, så er både Danmark og den dømte person bedst tjent med, at vejene
> skilles.

Hvordan harmonerer det med religionsfrihed (grundloven) og privatlivets
fred? Man skal traffes for lovovertrædelser, ikke for private
særheder så længe de ellers er lovlige.

> Der er stadig tyrkere, der kom hertil for mere end 30 år siden, der stadig
> ikke har lært det danske sprog flydende.
> Skulle disse personer begå en forbrydelse i Danmark, så så jeg gerne, at
> disse valgte hjemlandet Tyrkiet som ny destination.
>
Men hvis de har dansk (og kun dansk) statsborgerskab er de juridisk set
danske. At prøve at lovgive ud fra folks aner, og ikke deres
personlige status, er at gøre som i Tyskland i 30erne og Sydafrika
indtil ca 1990. Er du klar til at tage konsekvensen?

> Nogle mennesker har bare svært ved eller ikke ønsker at integrere sig i det
> danske samfund.
> Og er de muhamedanere, så er der kun een vej, og det er ud af landet.
> Islam har Intet at gøre her i landet.

Så vi skal altså lige have lavet den grundlovsændring?

> Det er hovedsagligt muhamedanere, der skal hjemsendes.
> Men andre med udenlandske rødder og kultur bør også kunne hjemsendes.
>
Vil du give nogle eksempler på hvor dansk man skal være? Jeg er
oprigtigt nysgerrig.

mvh

Martin


Jim (08-11-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 08-11-06 16:56

"Martin Sørensen" <santana.sorensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:1162998136.754354.73110@h54g2000cwb.googlegroups.com...

Jim wrote:

> Nej, den royale familie er ikke over loven.

Efter gældende lov er de svjh.

> Men hvornår har du sidst set en royal begå indbrud, stjæle biler og slå
> andre mennesker ihjel?
>
Ikke for nylig, det var mest for at påpege hvem de nævnte regler
potentielt ville ramme.

> Hvis en person har forbrudt sig mod Danmarks lovgivning, så skal han
> straffes efter lovens bestemmelser.
> Men.... er han af udenlandsk oprindelse og lever efter ikke-europæisk
> kultur, så er både Danmark og den dømte person bedst tjent med, at vejene
> skilles.

Hvordan harmonerer det med religionsfrihed (grundloven) og privatlivets
fred? Man skal traffes for lovovertrædelser, ikke for private
særheder så længe de ellers er lovlige.

> Der er stadig tyrkere, der kom hertil for mere end 30 år siden, der
> stadig
> ikke har lært det danske sprog flydende.
> Skulle disse personer begå en forbrydelse i Danmark, så så jeg gerne, at
> disse valgte hjemlandet Tyrkiet som ny destination.
>
Men hvis de har dansk (og kun dansk) statsborgerskab er de juridisk set
danske. At prøve at lovgive ud fra folks aner, og ikke deres
personlige status, er at gøre som i Tyskland i 30erne og Sydafrika
indtil ca 1990. Er du klar til at tage konsekvensen?

> Nogle mennesker har bare svært ved eller ikke ønsker at integrere sig i
> det
> danske samfund.
> Og er de muhamedanere, så er der kun een vej, og det er ud af landet.
> Islam har Intet at gøre her i landet.

Så vi skal altså lige have lavet den grundlovsændring?

> Det er hovedsagligt muhamedanere, der skal hjemsendes.
> Men andre med udenlandske rødder og kultur bør også kunne hjemsendes.
>
Vil du give nogle eksempler på hvor dansk man skal være? Jeg er
oprigtigt nysgerrig.
******************

Islam er ingen religion.
Det er en fascistisk ideologi forklædt som religion.
Koranen indeholder vers og befalinger, der er direkte i strid med dansk
lovgivning.
Ergo er islam ikke tilladt i Danmark.
Er det tydeligt nok for dig?
Og ja, islam bør forbydes i Danmark, og tilhængerne skal udvises.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177604
Tips : 31970
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409276
Brugere : 218890

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste