/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4753
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Lynchet fordi han var hvid
Fra : Poul Nielsen


Dato : 01-11-06 16:45

Gadebande blev generet foran diskotek og hævnede sig med modbydeligt mord på
en helt tilfældig



http://ekstrabladet.dk/112/article238568.ece



 
 
isteen (01-11-2006)
Kommentar
Fra : isteen


Dato : 01-11-06 17:05

Poul Nielsen <mega@lan.com> wrote:

> Gadebande blev generet foran diskotek og hævnede sig med modbydeligt mord på
> en helt tilfældig

Det er nok det samme, som når tåbelige hvide opfører sig åndssvagt
overfor andre end hvide.

Tåber findes i alle farver

Elliot (01-11-2006)
Kommentar
Fra : Elliot


Dato : 01-11-06 17:20

Ja, og det har du lige bevist....


"isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1ho4vau.fvtnbh1fvvjjsN%isteen@gmail.com...
> Poul Nielsen <mega@lan.com> wrote:
>
>> Gadebande blev generet foran diskotek og hævnede sig med modbydeligt mord
>> på
>> en helt tilfældig
>
> Det er nok det samme, som når tåbelige hvide opfører sig åndssvagt
> overfor andre end hvide.
>
> Tåber findes i alle farver



isteen (01-11-2006)
Kommentar
Fra : isteen


Dato : 01-11-06 17:44

Elliot <elliot_46@aone.com> wrote:

> Ja, og det har du lige bevist....

Godt jeg kunne hjælpe dig

Ukendt (01-11-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-11-06 17:12

> Gadebande blev generet foran diskotek og hævnede sig med modbydeligt mord
> på
> en helt tilfældig
>
>
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article238568.ece



De idioter skulle ikke have været mere end en plet på lagenet. Fucking
psykopater.



Axel Hammerschmidt (01-11-2006)
Kommentar
Fra : Axel Hammerschmidt


Dato : 01-11-06 19:00

Poul Nielsen <mega@lan.com> wrote:

> Gadebande blev generet foran diskotek og hævnede sig med modbydeligt mord på
> en helt tilfældig
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article238568.ece

Der er to artikler:

<http://ekstrabladet.dk/112/article238569.ece>

Konrad (02-11-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 02-11-06 13:35


"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> wrote in message
news:1ho50o2.oxb4wohwdjtgN%hlexa@hotmail.com...
> Poul Nielsen <mega@lan.com> wrote:
>
> Der er to artikler:
>
> <http://ekstrabladet.dk/112/article238569.ece>

Den artikel rummer jo en rigtig god pointe.



Per Rønne (01-11-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 01-11-06 20:01

Poul Nielsen <mega@lan.com> wrote:

> Gadebande blev generet foran diskotek og hævnede sig med modbydeligt mord på
> en helt tilfældig

> http://ekstrabladet.dk/112/article238568.ece

Et klippeklart eksempel på et racistisk mord. I Danmark ville det have
ført til stigende vælgertilslutning til DF.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Per Hagemann (01-11-2006)
Kommentar
Fra : Per Hagemann


Dato : 01-11-06 20:23


""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1ho53c4.1dej4ztmd4x38N%per@RQNNE.invalid...
> Poul Nielsen <mega@lan.com> wrote:

>
>> http://ekstrabladet.dk/112/article238568.ece
>
> Et klippeklart eksempel på et racistisk mord.

Der står i artiklen at 3 af gerningsmændene anråbte Allah mens de begik
udåden, så det tyder ikke på et racemord i oprindelig forstand.

Det er også interessant at både øjeudrivning og afbrænding som i denne sag
er en del af sjaria-lovgivningen, som her beskrevet af Glistrup:

citat start

Mest iøjnefaldende er dog nok den drakoniske straffebestialitet:
Ihjelsultning, øjeudstikning, anden lemlæstelse og halshugning i
raffinerede specialudformninger er samfundets hyppige reaktion på
dagligdagens kriminalitet. Dødsstraf ved stening anvendes bl.a. overfor
homosexuelle. Forfærdede FN-folk i Somalia berettede til Göteborg-Posten
10. januar 1993 om at 5 kvinder, anklaget for ægteskabsbrud, blev stenet
til døde, mens en sjette fik 100 piskeslag. TVA 15. december 1992 viste en
somalisk feltmadras, som stod foran sin dødsstraf.
Hævnmotivet er klart og barokt, når brandstifteren brændes og gravrøvere
sættes til at grave en grav, hvori han begraves levende. Eller når
vareforfalskeren af piskende politibetjente drives gennem byens gader med
pligt til igen og igen at udråbe sit bedrag.
Sura 24, vers 1: »Horkvinden og horkarlen skal I piske, hver med 100
svøbeslag, og for Allahs religions skyld ingen medlidenhed vise dem«.
Gennempiskning rammer også den, der drikker alkohol, som kvinde har
førægteskabelig sex eller giver anden anledning til offentlig anstød eller
vrede. At tale nedsættende om Muhamed, medfører ofte dødsstraf.
Med hjemmel i 5. Sura vers 42 får tyven afhugget højre hånd. Ved
gentagelse også venstre. Gribes han tredie gang, må han sige farvel til
begge sine fødder. Da straffene er fastsat af Allah, kan der i princippet
ikke blive tale om formildelser eller benådning.
De afskårne legemsdele ophænges på markedspladsen til offentlig beskuelse.
TV-transmissioner af alt dette forekommer. Denne ekstreme offentlighed i
strafferetsplejen bygger ikke på afskrækkelse af andre, der kunne tænkes at
forbryde sig, men på, at hele forbryderens slægt skal skammes ud og
ærekrænkes som en væsentlig del af strafsanktionens indhold.

citat slut
(Mogens Glistrup: De Fremmede i Landet, kap.43,V)



@ (01-11-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 01-11-06 20:53

On Wed, 1 Nov 2006 20:22:59 +0100, "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk>
wrote:

>
>""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>news:1ho53c4.1dej4ztmd4x38N%per@RQNNE.invalid...
>> Poul Nielsen <mega@lan.com> wrote:
>
>>
>>> http://ekstrabladet.dk/112/article238568.ece
>>
>> Et klippeklart eksempel på et racistisk mord.
>
>Der står i artiklen at 3 af gerningsmændene anråbte Allah mens de begik
>udåden, så det tyder ikke på et racemord i oprindelig forstand.

nej det må siges at være et bestialsk religiøst betinget mord

og vi har vel nu et par hundrede tusinde potentielle mordere af den
slags i Danmark


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

John (01-11-2006)
Kommentar
Fra : John


Dato : 01-11-06 21:09

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> vi har vel nu et par hundrede tusinde potentielle mordere af
den
> slags i Danmark

- så rask hjem til Islamistan med dem allesammen!

Derudover er det mig en kilde til konstant undren, hvordan dette
retarderede bundskrab fra den islamiske verden kan tro, at de kan
slippe godt fra disse ugerninger. Kom de ikke til os for at på en
bedre tilværelse?

Vi husker sikkert også 'æresdrabet' i Slagelse? Hele familien er
i spjældet, og deres tilværelse i ruiner!

Kan s'gu' ikke få øje på logikken..

Mvh John


Per Rønne (02-11-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 02-11-06 06:48

Per Hagemann <perhag@tdcadsl.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1ho53c4.1dej4ztmd4x38N%per@RQNNE.invalid...
> > Poul Nielsen <mega@lan.com> wrote:
>
> >
> >> http://ekstrabladet.dk/112/article238568.ece
> >
> > Et klippeklart eksempel på et racistisk mord.
>
> Der står i artiklen at 3 af gerningsmændene anråbte Allah mens de begik
> udåden, så det tyder ikke på et racemord i oprindelig forstand.

Ordet 'racist' har da vist skiftet betydning på dansk. I øvrigt fremgik
det af artiklen at det var drengens lyse hud der udløste mordet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Ukendt (02-11-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-11-06 09:41


> Ordet 'racist' har da vist skiftet betydning på dansk. I øvrigt fremgik
> det af artiklen at det var drengens lyse hud der udløste mordet.



Nej, det har ikke. Folk er bare generelt for dumme til at bruge ordet i dets
rette kontekst. Se bare Don Ø, der mener at man er racist når man ikke er
glad for muslimer.



N_B_DK (02-11-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-11-06 10:35

"Hans Christian Vang" <.> wrote in message
> Nej, det har ikke. Folk er bare generelt for dumme til at bruge ordet
> i dets rette kontekst. Se bare Don Ø, der mener at man er racist når
> man ikke er glad for muslimer.

Han ved vel ikke bedre, men det er nu også svært at forstå at religion/tro
ikke er en race.....

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.


Axel Hammerschmidt (02-11-2006)
Kommentar
Fra : Axel Hammerschmidt


Dato : 02-11-06 13:33

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> "Hans Christian Vang" <.> wrote in message
>
> > Nej, det har ikke. Folk er bare generelt for dumme til at bruge ordet
> > i dets rette kontekst. Se bare Don Ø, der mener at man er racist når
> > man ikke er glad for muslimer.
>
> Han ved vel ikke bedre, men det er nu også svært at forstå at religion/tro
> ikke er en race.....

Mig bekendt kan man ikke skifte sin "race" (eller etnicitet - som
begrebet "racisme" blev om-defineret til af en fransk filo i UNESCO regi
kort tid efter 2. verdenskrig) men godt skifte religion/tro. Ja, der
findes faktisk folk, der kan blive (sic!) klogere...

<http://da.wikipedia.org/wiki/Etnicitet>

-eller, i anledning af UNESCOs 60 årsdag:

<http://tinyurl.com/ymz6bm>

: Claude Levi-Strauss spoke of "the profound reasons for which an
: ethnologist could feel in connivance with UNESCO's missions, despite
: the apparently diverse domains." He also spoke of the evolution in the
: concepts of civilization, the human condition, cultural diversity,
: biodiversity and race.
:
: "In the wake of the Second World War and the horror inspired by the
: racist doctrines that gave rise to the massacre of entire populations
: and concentration camps, it was only normal that UNESCO give top
: priority to the scientific critique and moral condemnation of the
: notion of race," said Mr Levi-Strauss. Since 1951, UNESCO has prepared
: and adapted several declarations on race. "A task made all the more
: necessary by certain recent and worrying publications from biologists
: attempting to give new recognition to the notion of race - albeit with
: a different interpretation than in the past - but which nonetheless
: must be handled delicately," said the author of "Race and History"
: (Paris, UNESCO, 1952).

N_B_DK (02-11-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-11-06 09:40

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
> Ordet 'racist' har da vist skiftet betydning på dansk. I øvrigt
> fremgik det af artiklen at det var drengens lyse hud der udløste
> mordet.

Ja for netop det mord er da (ud fra hvad man kan læse)I så race betonet som
det kan blive.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177601
Tips : 31970
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409248
Brugere : 218890

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste