/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4753
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
BZ-chikane mod gudstjeneste
Fra : Bo Warming


Dato : 23-10-06 14:31

BZ-chikane mod gudstjeneste



Umotiveret forstyrrede Jagtvej69-pøblen igår en lukket gudstjeneste i
Rødovre og Faderhuset måtte alarmere politiet(Politiken 23okt)



Urban søger23 okt at mistænkeliggøre at Faderhuset er en sekt der
driver forretning og har styr på deres show, også økonomisk.



 
 
Hans Joergensen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 23-10-06 14:50

Bo Warming wrote:
> BZ-chikane mod gudstjeneste
> Umotiveret forstyrrede Jagtvej69-pøblen igår en lukket gudstjeneste i
> Rødovre og Faderhuset måtte alarmere politiet(Politiken 23okt)

Faderhuset giver ellers udtryk for at alle er velkomne.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Knud Larsen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 23-10-06 17:02


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnejpi3p.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>> BZ-chikane mod gudstjeneste
>> Umotiveret forstyrrede Jagtvej69-pøblen igår en lukket gudstjeneste i
>> Rødovre og Faderhuset måtte alarmere politiet(Politiken 23okt)
>
> Faderhuset giver ellers udtryk for at alle er velkomne.

Alle er også velkomne i Gellerup, men sjovt nok er der en gruppe de ikke vil
have ind i området.





@ (23-10-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 23-10-06 17:49

On 23 Oct 2006 13:49:45 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Bo Warming wrote:
>> BZ-chikane mod gudstjeneste
>> Umotiveret forstyrrede Jagtvej69-pøblen igår en lukket gudstjeneste i
>> Rødovre og Faderhuset måtte alarmere politiet(Politiken 23okt)
>
>Faderhuset giver ellers udtryk for at alle er velkomne.

præcis

ligesom alle er velkomne på Jagtvej 69


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Kim Larsen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 23-10-06 15:52

Hans Joergensen skrev:
> Bo Warming wrote:
> > BZ-chikane mod gudstjeneste
> > Umotiveret forstyrrede Jagtvej69-pøblen igår en lukket gudstjeneste i
> > Rødovre og Faderhuset måtte alarmere politiet(Politiken 23okt)
>
> Faderhuset giver ellers udtryk for at alle er velkomne.

Ja det var da godt nok mystisk, hmm... Jeg gad vide hvad der ville ske
hvis vi var nogle stykker som mødte op i faderhuset og sang
socialistiske slagsange, jeg mener, de kan da også have et eller andet
religiøst islæt over sig )

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


Bo Warming (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 23-10-06 16:18

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:1161615091.692561.285710@e3g2000cwe.googlegroups.com...
Hans Joergensen skrev:
> Bo Warming wrote:
> > BZ-chikane mod gudstjeneste
> > Umotiveret forstyrrede Jagtvej69-pøblen igår en lukket
> > gudstjeneste i
> > Rødovre og Faderhuset måtte alarmere politiet(Politiken 23okt)
>
> Faderhuset giver ellers udtryk for at alle er velkomne.

Da jeg var til Nørrebro-gudstjeneste var der inviteret og alle var
velkomne, men det gjaldt ikke Rødovre igår


Ja det var da godt nok mystisk, hmm... Jeg gad vide hvad der ville ske
hvis vi var nogle stykker som mødte op i faderhuset og sang
socialistiske slagsange, jeg mener, de kan da også have et eller andet
religiøst islæt over sig )

--



ThomasB (23-10-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 23-10-06 18:34


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1161615091.692561.285710@e3g2000cwe.googlegroups.com...

> Jeg gad vide hvad der ville ske
> hvis vi var nogle stykker som mødte op i faderhuset og sang
> socialistiske slagsange

Hvilken type socialist er du egentlig?



Alucard (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 23-10-06 18:48

On Mon, 23 Oct 2006 19:34:20 +0200, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

>> Jeg gad vide hvad der ville ske
>> hvis vi var nogle stykker som mødte op i faderhuset og sang
>> socialistiske slagsange
>
>Hvilken type socialist er du egentlig?
>
Den mest almindelige.... Den hjernedøde type... )

ThomasB (23-10-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 23-10-06 19:01

Alucard skrev:
>> Hvilken type socialist er du egentlig?
>>
> Den mest almindelige.... Den hjernedøde type... )

Så længe det er i en god mening de er socialister, er det vel OK?



@ (23-10-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 23-10-06 19:21

On Mon, 23 Oct 2006 20:01:22 +0200, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

>Alucard skrev:
>>> Hvilken type socialist er du egentlig?
>>>
>> Den mest almindelige.... Den hjernedøde type... )
>
>Så længe det er i en god mening de er socialister, er det vel OK?
>

nej fordi socialister mener at hensigten helliger midlet, så derfor
viger de aldrig tilbage for undertrykkelse og voldsanvendelse
det mener socialister nemlig er OK bare det sker i deres onde
ideologis navn


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

ThomasB (23-10-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 23-10-06 23:48

@ skrev:
>> Så længe det er i en god mening de er socialister, er det vel OK?
>>
>
> nej fordi socialister mener at hensigten helliger midlet, så derfor
> viger de aldrig tilbage for undertrykkelse og voldsanvendelse
> det mener socialister nemlig er OK bare det sker i deres onde
> ideologis navn

Problemet for socialister er at de mener at alt skal være kollektivt.
Det giver ikke meget plads til individet, og det "asociale individ" skaber
ubalance i deres system - for et voldeligt system betyder det død og
ødelæggelse.

Hvis socialister mente det seriøst, og ikke bare var misundelige, så kunne
de snildt skabe samfund i samfundet, hvor de kunne udleve deres ideologi. På
den måde tvinger de ikke os andre til at være kollektive.
Men man ser ikke socialistiske delsamfund herhjemme særligt tit vel?
(kollektiver var populære en gang, men de er sjovt nok forsvundet)

Deres såkaldte socialistisk indstilling, kommer heller ikke de hjemløse,
gamle, syge, fattige osv til gavn vel?
Hvor ofte hører man om en socialist der gav halvdelen af sin løn væk, eller
tog en hjemløs ind i sit hjem?

Det er skinhellighed af værste skuffe.



@ (23-10-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 23-10-06 19:17

On Mon, 23 Oct 2006 19:34:20 +0200, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

>
>"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
>news:1161615091.692561.285710@e3g2000cwe.googlegroups.com...
>
>> Jeg gad vide hvad der ville ske
>> hvis vi var nogle stykker som mødte op i faderhuset og sang
>> socialistiske slagsange
>
>Hvilken type socialist er du egentlig?
>

der er kun en slags

tåbelige voldsforbrydere


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Peter Bjørn Perlsø (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 23-10-06 19:35

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> On Mon, 23 Oct 2006 19:34:20 +0200, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
> 2ma2prikdk> wrote:
>
> >
> >"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> >news:1161615091.692561.285710@e3g2000cwe.googlegroups.com...
> >
> >> Jeg gad vide hvad der ville ske
> >> hvis vi var nogle stykker som mødte op i faderhuset og sang
> >> socialistiske slagsange
> >
> >Hvilken type socialist er du egentlig?
> >
>
> der er kun en slags
>
> tåbelige voldsforbrydere

Well, der er også en type der hedder "libertarianske socialister", dvs.
anarko-kommunister, og de er svjv mindre voldelige end gængse
socialister, men de er også dummere, for deres terorier er HELT ude i
hampen.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk
http://macplanet.dk
http://siad.dk

Kim Larsen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 23-10-06 18:42

ThomasB skrev:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:1161615091.692561.285710@e3g2000cwe.googlegroups.com...
>
> > Jeg gad vide hvad der ville ske
> > hvis vi var nogle stykker som mødte op i faderhuset og sang
> > socialistiske slagsange
>
> Hvilken type socialist er du egentlig?

Er du helt blottet for humor ?

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


ThomasB (23-10-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 23-10-06 19:00

Kim Larsen skrev:
>>> Jeg gad vide hvad der ville ske
>>> hvis vi var nogle stykker som mødte op i faderhuset og sang
>>> socialistiske slagsange
>>
>> Hvilken type socialist er du egentlig?
>
> Er du helt blottet for humor ?

Hvor kommer det ind i billedet?

Jeg spurgte dig hvilken type socialist du er.



Peter Bjørn Perlsø (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 23-10-06 19:35

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote:

> Kim Larsen skrev:
> >>> Jeg gad vide hvad der ville ske
> >>> hvis vi var nogle stykker som mødte op i faderhuset og sang
> >>> socialistiske slagsange
> >>
> >> Hvilken type socialist er du egentlig?
> >
> > Er du helt blottet for humor ?
>
> Hvor kommer det ind i billedet?
>
> Jeg spurgte dig hvilken type socialist du er.

Den dumme type.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk
http://macplanet.dk
http://siad.dk

Kim Larsen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 23-10-06 19:51

ThomasB skrev:
> Kim Larsen skrev:
> >>> Jeg gad vide hvad der ville ske
> >>> hvis vi var nogle stykker som mødte op i faderhuset og sang
> >>> socialistiske slagsange
> >>
> >> Hvilken type socialist er du egentlig?
> >
> > Er du helt blottet for humor ?
>
> Hvor kommer det ind i billedet?
>
> Jeg spurgte dig hvilken type socialist du er.

Og jeg svarede "Er du helt blottet for humor ?"

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


ThomasB (23-10-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 23-10-06 23:36

Kim Larsen skrev:
>>>>> Jeg gad vide hvad der ville ske
>>>>> hvis vi var nogle stykker som mødte op i faderhuset og sang
>>>>> socialistiske slagsange
>>>>
>>>> Hvilken type socialist er du egentlig?
>>>
>>> Er du helt blottet for humor ?
>>
>> Hvor kommer det ind i billedet?
>>
>> Jeg spurgte dig hvilken type socialist du er.
>
> Og jeg svarede "Er du helt blottet for humor ?"

Nej, jeg er ikke blottet for humor.

Hvilken type socialist er du?



Kim Larsen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 23-10-06 19:59

@ skrev:
> On Mon, 23 Oct 2006 19:34:20 +0200, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
> 2ma2prikdk> wrote:
>
> >
> >"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> >news:1161615091.692561.285710@e3g2000cwe.googlegroups.com...
> >
> >> Jeg gad vide hvad der ville ske
> >> hvis vi var nogle stykker som mødte op i faderhuset og sang
> >> socialistiske slagsange
> >
> >Hvilken type socialist er du egentlig?
>
> der er kun en slags
>
> tåbelige voldsforbrydere

Det er en meget sjov udtalelse især taget i betragtning af at det
altid er dk.politiks højrefløjsere som udlover øretæver til nær og
fjern, altså bortset fra dem som laver anmeldervirksomhed ligesom
Neuman og Perlsø.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


Neuman (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 24-10-06 07:32

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1161629956.407125.233760@m73g2000cwd.googlegroups.com...

Det er en meget sjov udtalelse især taget i betragtning af at det
altid er dk.politiks højrefløjsere som udlover øretæver til nær og
fjern, altså bortset fra dem som laver anmeldervirksomhed ligesom
Neuman og Perlsø.

---------------
Du må da meget gerne dokumentere hvor og af hvem der bliver udlovet
øretæver. Eller det GIDER du måske ikke?
Det er almindelig kendt at du ALDRIG kan underbygge dine historier med
konkrete henvisninger og derfor er du ikke en person jeg kan tage seriøst.
Vi er faktisk efterhånden mange brugere herinde der ikke kan tage dig
seriøst og jo, lille Kim, det kan jeg faktisk snildt dokumentere hvis du
ønsker.

Angående min anmeldelse så handlede den ikke om at du er en komplet skovl at
høre på med dine intrigante meninger og latterlige indvandreroverbeskyttende
holdninger. Nej, det drejede sig om at du begyndte at kalde mig og en del
andre herinde for et fjols, en højrerabiat og "dum blondine".
Du har problemer med at forholde dig sagligt til noget som helst ligeså
snart andre folks meninger ikke er vand på din mølle. Så opfører du dig
mindre modent end Rudy Frederiksen taget på fersk gerning.



Bo Warming (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 24-10-06 07:52

"Neuman" <Neuman@hotmail.com> wrote in message
news:ehkc12$rh3$1@news.net.uni-c.dk...
> Du har problemer med at forholde dig sagligt til noget som helst
> ligeså snart andre folks meninger ikke er vand på din mølle. Så
> opfører du dig mindre modent end Rudy Frederiksen taget på fersk
> gerning.


Rudys mimik mindede om en dreng taget med hånden ned i kagekrukken men
hans ord var gennemtænkte og kloge og at han har ret ses jo af at han
klarer frisag

Pigen fik hvad hun sku ha af både stort og småt og han er
ukritisabel - kun amtet,der ansatte ham,har han udstillet som typisk
amt - `NUL DØMMEKRAFT

Hun fik nok ikke pornokarriere som han stillede i udsigt, men hun var
jo prostitueret og betalt af TV2



Hans Joergensen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-10-06 08:54

Neuman wrote:
> Du må da meget gerne dokumentere hvor og af hvem der bliver udlovet
> øretæver. Eller det GIDER du måske ikke?

Nu kan man fx. nævne den generelle mening her i gruppen om at man
ikke bør gå ind i ungdomshuset uden at være bevæbnet til tænderne..

Er det ikke tegn på at man går ind for vold hvis man går ind i et
hus bevæbnet til tænderne? ;)

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Neuman (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 24-10-06 09:34

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnejrhk3.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Neuman wrote:
>> Du må da meget gerne dokumentere hvor og af hvem der bliver udlovet
>> øretæver. Eller det GIDER du måske ikke?
>
> Nu kan man fx. nævne den generelle mening her i gruppen om at man
> ikke bør gå ind i ungdomshuset uden at være bevæbnet til tænderne..
>
> Er det ikke tegn på at man går ind for vold hvis man går ind i et
> hus bevæbnet til tænderne? ;)
>

Jeg tror faktisk ikke der er mange her som overhovedet ønsker at sætte sine
ben i huset før snotungerne er væk. Det er ihvertfald hvad jeg har fået ud
af indlæggene indtil videre. Mht "bevæbning til tænderne" tror jeg der menes
at politiet skal være særdeles veludrustet når/hvis de vil gå ind og rydde
hulen da der er overvejende sandsynlighed for at de bliver overfaldet
derinde af de unge autonome. Jeg tror sådan set ikke der menes at der skal
tyes til vold før den startes af besætterne selv.



Bo Warming (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 24-10-06 11:22

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnejrhk3.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Neuman wrote:
>> Du må da meget gerne dokumentere hvor og af hvem der bliver udlovet
>> øretæver. Eller det GIDER du måske ikke?
>
> Nu kan man fx. nævne den generelle mening her i gruppen om at man
> ikke bør gå ind i ungdomshuset uden at være bevæbnet til tænderne..
>
> Er det ikke tegn på at man går ind for vold hvis man går ind i et
> hus bevæbnet til tænderne? ;)

Med dig som ledsager tør jeg godt gå ind i Ungdomshuset , hvis det
skulle vise sig at man tør lade sandheden blive beset af en kritiker

Hvis nogen har anbefalet bevægning for at tage mod invitation til
mandagsmøde, veganermad eller lignende så er det vel gammel dansk
bondefornuft
"Det ene sværd holder det andet i skeden"
"Den, der tager pistol med til kortspil, behøver slet ikke at bruge
den - bare de andre ved, at han har den Aksel Larsen



Man går ikke ind for vold, fordi man vil være parat til at true sig
ud, hvis angrebet
Men at have lagre af brosten på 4sals tag vidner om sadistisk
voldspykopati, for disse morderiske sten kan ikke true politi til at
opgive at gasse de unge ud fx 14dec.

Hvis betjente vil ind ad indgangen under tårnet, så kører de bil op
til døren og bilens tag beskytter mod stenkast-mord



Hans Joergensen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-10-06 12:02

Bo Warming wrote:
> Med dig som ledsager tør jeg godt gå ind i Ungdomshuset , hvis det
> skulle vise sig at man tør lade sandheden blive beset af en kritiker

Men det kan du glemme, jeg gider ikke have min troværdighed sat på
spil for det pjat.

> Hvis nogen har anbefalet bevægning for at tage mod invitation til
> mandagsmøde, veganermad eller lignende så er det vel gammel dansk
> bondefornuft
> "Det ene sværd holder det andet i skeden"
> "Den, der tager pistol med til kortspil, behøver slet ikke at bruge
> den - bare de andre ved, at han har den Aksel Larsen

Man kan jo bare se på USA, der har alle våben, og der har de jo
aldrig vold og ballade, vel? ;)

> Hvis betjente vil ind ad indgangen under tårnet, så kører de bil op
> til døren og bilens tag beskytter mod stenkast-mord

Eller indgangen under det andet tårn.. bagindgangen er nok det mest
sansynlige angrebssted.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Neuman (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 24-10-06 12:14

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnejrslf.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>> Med dig som ledsager tør jeg godt gå ind i Ungdomshuset , hvis det
>> skulle vise sig at man tør lade sandheden blive beset af en kritiker
>
> Men det kan du glemme, jeg gider ikke have min troværdighed sat på
> spil for det pjat.

Hvorledes mener du troværdighed på spil? At vi finder ud af at det rent
faktisk forholder sig som vi tror og at du derfor er utroværdig i dine
påstande?



Hans Joergensen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-10-06 12:34

Neuman wrote:
>> Men det kan du glemme, jeg gider ikke have min troværdighed sat på
>> spil for det pjat.
> Hvorledes mener du troværdighed på spil? At vi finder ud af at det rent
> faktisk forholder sig som vi tror og at du derfor er utroværdig i dine
> påstande?

Jeg er stærkt interesseret i Ungdomshuset, men det ændrer ikke på at
jeg er ærlig i mine udtalelser.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Neuman (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 24-10-06 15:49

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnejrugp.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Neuman wrote:
>>> Men det kan du glemme, jeg gider ikke have min troværdighed sat på
>>> spil for det pjat.
>> Hvorledes mener du troværdighed på spil? At vi finder ud af at det rent
>> faktisk forholder sig som vi tror og at du derfor er utroværdig i dine
>> påstande?
>
> Jeg er stærkt interesseret i Ungdomshuset, men det ændrer ikke på at
> jeg er ærlig i mine udtalelser.
>
Den sætning siger mig overhovedet ingenting. Kan du omformulere det så jeg
forstår?



Bo Warming (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 24-10-06 12:02

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnejrslf.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>> Med dig som ledsager tør jeg godt gå ind i Ungdomshuset , hvis det
>> skulle vise sig at man tør lade sandheden blive beset af en
>> kritiker
>
> Men det kan du glemme, jeg gider ikke have min troværdighed sat på
> spil for det pjat.

I din bz-gruppepres verden har man måske helt andre ideer om
troværdighed end her i civlisationen

TRoværdighed udspringer af et individs integritet og vaner og påvirkes
ikke af om hen plejer omgang med Hitler og djævlen selv

>> Hvis nogen har anbefalet bevægning for at tage mod invitation til
>> mandagsmøde, veganermad eller lignende så er det vel gammel dansk
>> bondefornuft
>> "Det ene sværd holder det andet i skeden"
>> "Den, der tager pistol med til kortspil, behøver slet ikke at bruge
>> den - bare de andre ved, at han har den Aksel Larsen
>
> Man kan jo bare se på USA, der har alle våben, og der har de jo
> aldrig vold og ballade, vel? ;)

De ville nok have dobbelt antal myrdede hvide hvis ikke de hvides
skydetræning og bevæbning skræmte de sorte bz-agtige voldspsykopater

>> Hvis betjente vil ind ad indgangen under tårnet, så kører de bil op
>> til døren og bilens tag beskytter mod stenkast-mord
>
> Eller indgangen under det andet tårn.. bagindgangen er nok det mest
> sansynlige angrebssted.

Jeg har kun set eet tårn, det over bagindgangen hvor der er kæmpelagre
af brosten i grønne Arla-mælkekasser - hvilket burde stoppes før 14 12

I Afrika valgte mange af min kolleger at bevæbne sig, men jeg chancede
den - og det tror jeg er klogt ved besøg i huset, når man er mange mod
een, er bevæbning usmart og Hans's postulat om at højrefløjsere har
anbefalet svær bevæbning er vist udtryk for hans manglende
situationsfornemmelse/læseevne



Hans Joergensen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-10-06 12:35

Bo Warming wrote:
> Jeg har kun set eet tårn, det over bagindgangen hvor der er kæmpelagre
> af brosten i grønne Arla-mælkekasser - hvilket burde stoppes før 14 12

Du kommer ikke så meget ud hva?

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Bo Warming (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 24-10-06 15:52

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnejruig.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>> Jeg har kun set eet tårn, det over bagindgangen hvor der er
>> kæmpelagre
>> af brosten i grønne Arla-mælkekasser - hvilket burde stoppes før 14
>> 12
>
> Du kommer ikke så meget ud hva?

Det tårn som folk i kvarteret snakker om er det med morderisk
kasteskyts over bagindgang til Jagtvej69

Vær lidt informativ om evt andet



Hans Joergensen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-10-06 16:51

Bo Warming wrote:
> Det tårn som folk i kvarteret snakker om er det med morderisk
> kasteskyts over bagindgang til Jagtvej69
> Vær lidt informativ om evt andet

Der har været et tilsvarende på forsiden af bygningen i mindst 14 dage.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

@ (24-10-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-10-06 15:01

On 24 Oct 2006 07:53:39 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Neuman wrote:
>> Du må da meget gerne dokumentere hvor og af hvem der bliver udlovet
>> øretæver. Eller det GIDER du måske ikke?
>
>Nu kan man fx. nævne den generelle mening her i gruppen om at man
>ikke bør gå ind i ungdomshuset uden at være bevæbnet til tænderne..
>
>Er det ikke tegn på at man går ind for vold hvis man går ind i et
>hus bevæbnet til tænderne? ;)


nej

fred skabes nemmest ved hjælp af absolut overlegen ildkraft


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Hans Joergensen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-10-06 15:04

@ wrote:
>>Er det ikke tegn på at man går ind for vold hvis man går ind i et
>>hus bevæbnet til tænderne? ;)
> nej
> fred skabes nemmest ved hjælp af absolut overlegen ildkraft

tsk tsk tsk...

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Kim Larsen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 23-10-06 20:49

Peter Bjørn Perlsø skrev:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote:
>
> > Kim Larsen skrev:
> > >>> Jeg gad vide hvad der ville ske
> > >>> hvis vi var nogle stykker som mødte op i faderhuset og sang
> > >>> socialistiske slagsange
> > >>
> > >> Hvilken type socialist er du egentlig?
> > >
> > > Er du helt blottet for humor ?
> >
> > Hvor kommer det ind i billedet?
> >
> > Jeg spurgte dig hvilken type socialist du er.
>
> Den dumme type.

Nope, en meget intelligent type og ikke en lille klam anmeldertype.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


N_B_DK (24-10-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 24-10-06 23:48

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
> Nope, en meget intelligent type

Det holder du dælme godt skjult, den ros skal du have.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.


Kim Larsen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-10-06 00:14

ThomasB skrev:
> Kim Larsen skrev:
> >>>>> Jeg gad vide hvad der ville ske
> >>>>> hvis vi var nogle stykker som mødte op i faderhuset og sang
> >>>>> socialistiske slagsange
> >>>>
> >>>> Hvilken type socialist er du egentlig?
> >>>
> >>> Er du helt blottet for humor ?
> >>
> >> Hvor kommer det ind i billedet?
> >>
> >> Jeg spurgte dig hvilken type socialist du er.
> >
> > Og jeg svarede "Er du helt blottet for humor ?"
>
> Nej, jeg er ikke blottet for humor.
>
> Hvilken type socialist er du?

Du virker ellers rimeligt blottet for humor siden at du kan stille et
så åndsforsnottet spørgsmål uden at efterlade det med en kæmpe
smiley ligesom denne:
)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Så derfor spørger jeg: Er du heeeelt sikker på at du ikke er blottet
for humor ?

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


ThomasB (24-10-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 24-10-06 00:41

Kim Larsen skrev:
>> Nej, jeg er ikke blottet for humor.
>>
>> Hvilken type socialist er du?
>
> Du virker ellers rimeligt blottet for humor siden at du kan stille et
> så åndsforsnottet spørgsmål uden at efterlade det med en kæmpe
> smiley ligesom denne:
> )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Aha nu er jeg med. Du at mit spørgsmål var for sjov?

> Så derfor spørger jeg: Er du heeeelt sikker på at du ikke er blottet
> for humor ?

Okay. Jeg er heeeeelt sikker på at jeg ikke er blottet for humor.

Kan du egentlig ikke svare på mit spørgsmål?



Bo Warming (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 24-10-06 00:54

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
news:453d52f2$0$49206$14726298@news.sunsite.dk...
> Kim Larsen skrev:
>>> Nej, jeg er ikke blottet for humor.
>>>
>>> Hvilken type socialist er du?
>>
>> Du virker ellers rimeligt blottet for humor siden at du kan stille
>> et
>> så åndsforsnottet spørgsmål uden at efterlade det med en kæmpe
>> smiley ligesom denne:
>> )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
>
> Aha nu er jeg med. Du at mit spørgsmål var for sjov?
>
>> Så derfor spørger jeg: Er du heeeelt sikker på at du ikke er
>> blottet
>> for humor ?
>
> Okay. Jeg er heeeeelt sikker på at jeg ikke er blottet for humor.
>
>
> Kan du egentlig ikke svare på mit spørgsmål?

USA er blottet for humor - de har opkaldt halvdelen af staterne efter
indianer-sprog-volapyk (Tennesee, Dakota, Missisipi , Idaho osv) for
*at ære dem *-
og de har samtidig holocaustet indianerne værre end tyskerne gjorde
mod jøder



Kim Larsen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-10-06 01:07

ThomasB skrev:
> Kim Larsen skrev:
> >> Nej, jeg er ikke blottet for humor.
> >>
> >> Hvilken type socialist er du?
> >
> > Du virker ellers rimeligt blottet for humor siden at du kan stille et
> > så åndsforsnottet spørgsmål uden at efterlade det med en kæmpe
> > smiley ligesom denne:
> > )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
>
> Aha nu er jeg med. Du at mit spørgsmål var for sjov?
>
> > Så derfor spørger jeg: Er du heeeelt sikker på at du ikke er blottet
> > for humor ?
>
> Okay. Jeg er heeeeelt sikker på at jeg ikke er blottet for humor.
>
> Kan du egentlig ikke svare på mit spørgsmål?

Du har slet ikke fattet det, vel ?

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


ThomasB (24-10-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 24-10-06 01:38

Kim Larsen skrev:

>> Kan du egentlig ikke svare på mit spørgsmål?
>
> Du har slet ikke fattet det, vel ?

Hvis du mener at jeg bare kan slå "socialisme" op i en bog, så har jeg
fattet det for længst.

Men du har åbenbart ikke fattet at jeg vil vide hvilken type socialist *du*
er.

Kan jeg regne med at du ikke er bevidst om det?



Kim Larsen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-10-06 01:41

ThomasB skrev:
> Kim Larsen skrev:
>
> >> Kan du egentlig ikke svare på mit spørgsmål?
> >
> > Du har slet ikke fattet det, vel ?
>
> Hvis du mener at jeg bare kan slå "socialisme" op i en bog, så har jeg
> fattet det for længst.
>
> Men du har åbenbart ikke fattet at jeg vil vide hvilken type socialist *du*
> er.
>
> Kan jeg regne med at du ikke er bevidst om det?

Nej, det kan du ikke.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


ThomasB (24-10-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 24-10-06 01:44

Kim Larsen skrev:
>>>> Kan du egentlig ikke svare på mit spørgsmål?
>>>
>>> Du har slet ikke fattet det, vel ?
>>
>> Hvis du mener at jeg bare kan slå "socialisme" op i en bog, så har
>> jeg fattet det for længst.
>>
>> Men du har åbenbart ikke fattet at jeg vil vide hvilken type
>> socialist *du* er.
>>
>> Kan jeg regne med at du ikke er bevidst om det?
>
> Nej, det kan du ikke.

Er du helt blottet for humor?



Kim Larsen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-10-06 01:48

ThomasB skrev:
> Kim Larsen skrev:
> >>>> Kan du egentlig ikke svare på mit spørgsmål?
> >>>
> >>> Du har slet ikke fattet det, vel ?
> >>
> >> Hvis du mener at jeg bare kan slå "socialisme" op i en bog, så har
> >> jeg fattet det for længst.
> >>
> >> Men du har åbenbart ikke fattet at jeg vil vide hvilken type
> >> socialist *du* er.
> >>
> >> Kan jeg regne med at du ikke er bevidst om det?
> >
> > Nej, det kan du ikke.
>
> Er du helt blottet for humor?

Næh.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


Peter Wing Larsen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Peter Wing Larsen


Dato : 24-10-06 06:40

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:1161650852.016964.177600@i3g2000cwc.googlegroups.com...
ThomasB skrev:
> Kim Larsen skrev:
>> >>>> Kan du egentlig ikke svare på mit spørgsmål?
> >>> Du har slet ikke fattet det, vel ?
>> >> Hvis du mener at jeg bare kan slå "socialisme" op i en bog, så har
>> >> jeg fattet det for længst.
>> >> Men du har åbenbart ikke fattet at jeg vil vide hvilken type
>> >> socialist *du* er.
>> >> Kan jeg regne med at du ikke er bevidst om det?
>> > Nej, det kan du ikke.
>> Er du helt blottet for humor?
>Næh.

Jeg vil også gerne vide det. Hvilken socialist er du?
))))))))))))))))))))))))) (nu er jeg dækket ind)




ThomasB (24-10-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 24-10-06 12:22

Kim Larsen skrev:
>>>>>> Kan du egentlig ikke svare på mit spørgsmål?
>>>>>
>>>>> Du har slet ikke fattet det, vel ?
>>>>
>>>> Hvis du mener at jeg bare kan slå "socialisme" op i en bog, så har
>>>> jeg fattet det for længst.
>>>>
>>>> Men du har åbenbart ikke fattet at jeg vil vide hvilken type
>>>> socialist *du* er.
>>>>
>>>> Kan jeg regne med at du ikke er bevidst om det?
>>>
>>> Nej, det kan du ikke.
>>
>> Er du helt blottet for humor?
>
> Næh.

Kom nu op i lod, Kim. Hvorfor vil du ikke svare mig på mit spørgsmål?



Kim Larsen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-10-06 08:06

Neuman skrev:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:1161629956.407125.233760@m73g2000cwd.googlegroups.com...
>
> Det er en meget sjov udtalelse især taget i betragtning af at det
> altid er dk.politiks højrefløjsere som udlover øretæver til nær og
> fjern, altså bortset fra dem som laver anmeldervirksomhed ligesom
> Neuman og Perlsø.
>
> ---------------
> Du må da meget gerne dokumentere hvor og af hvem der bliver udlovet
> øretæver. Eller det GIDER du måske ikke?
> Det er almindelig kendt at du ALDRIG kan underbygge dine historier med
> konkrete henvisninger og derfor er du ikke en person jeg kan tage seriøst.
> Vi er faktisk efterhånden mange brugere herinde der ikke kan tage dig
> seriøst og jo, lille Kim, det kan jeg faktisk snildt dokumentere hvis du
> ønsker.
>
> Angående min anmeldelse så handlede den ikke om at du er en komplet skovl at
> høre på med dine intrigante meninger og latterlige indvandreroverbeskyttende
> holdninger. Nej, det drejede sig om at du begyndte at kalde mig og en del
> andre herinde for et fjols, en højrerabiat og "dum blondine".
> Du har problemer med at forholde dig sagligt til noget som helst ligeså
> snart andre folks meninger ikke er vand på din mølle. Så opfører du dig
> mindre modent end Rudy Frederiksen taget på fersk gerning.

Sandheden er ilde hørt, hva´ ?

Og du er stadig et lille klamt anmelder-kryb. Det må du hellere skynde
dig at anmelde.

En stor del af denne her nyhedsgruppe ER højrerabiate og/eller
racister. At jeg anser nogle af dem for fjolser og kalder dem det,
står jeg skam ved (og det er jeg ikke alene om). Det bliver der ikke
ændret et komma på. Nu må du hellere skynde sig at anmelde igen.

Jeg kan sagtens dokumentere mindst et tilfælde mere hvor der blev
udlovet øretæver men jeg skylder ikke dig en skid andet end som sagt
med jævne mellemrum at gøre nyhedsgruppen opmærksom på hvad du er
for en personage.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


Alucard (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 24-10-06 08:46

On 24 Oct 2006 00:06:06 -0700, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:

>> Du må da meget gerne dokumentere hvor og af hvem der bliver udlovet
>> øretæver. Eller det GIDER du måske ikke?
>> Det er almindelig kendt at du ALDRIG kan underbygge dine historier med
>> konkrete henvisninger og derfor er du ikke en person jeg kan tage seriøst.
>> Vi er faktisk efterhånden mange brugere herinde der ikke kan tage dig
>> seriøst og jo, lille Kim, det kan jeg faktisk snildt dokumentere hvis du
>> ønsker.
>>
>> Angående min anmeldelse så handlede den ikke om at du er en komplet skovl at
>> høre på med dine intrigante meninger og latterlige indvandreroverbeskyttende
>> holdninger. Nej, det drejede sig om at du begyndte at kalde mig og en del
>> andre herinde for et fjols, en højrerabiat og "dum blondine".
>> Du har problemer med at forholde dig sagligt til noget som helst ligeså
>> snart andre folks meninger ikke er vand på din mølle. Så opfører du dig
>> mindre modent end Rudy Frederiksen taget på fersk gerning.
>
>Sandheden er ilde hørt, hva´ ?
>
>Og du er stadig et lille klamt anmelder-kryb. Det må du hellere skynde
>dig at anmelde.
>
>En stor del af denne her nyhedsgruppe ER højrerabiate og/eller
>racister.

Vi ved allesammen godt at alle der politisk ligger til højre for
Enhedslisten, inde i dit lille hovede, er højrerabiate og/eller
racister.... ))

>At jeg anser nogle af dem for fjolser og kalder dem det,
>står jeg skam ved (og det er jeg ikke alene om).

Er din usynlige ven da enig med dig...?

>Det bliver der ikke
>ændret et komma på. Nu må du hellere skynde sig at anmelde igen.
>
>Jeg kan sagtens dokumentere mindst et tilfælde mere hvor der blev
>udlovet øretæver men jeg skylder ikke dig en skid andet end som sagt
>med jævne mellemrum at gøre nyhedsgruppen opmærksom på hvad du er
>for en personage.

Det "GIDER" du altså ikke... ))))) Hvor forudsigeligt... ))

Neuman (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 24-10-06 09:55

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1161673566.660318.134820@h48g2000cwc.googlegroups.com...
Neuman skrev:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:1161629956.407125.233760@m73g2000cwd.googlegroups.com...
>
> Du må da meget gerne dokumentere hvor og af hvem der bliver udlovet
> øretæver. Eller det GIDER du måske ikke?
> Det er almindelig kendt at du ALDRIG kan underbygge dine historier med
> konkrete henvisninger og derfor er du ikke en person jeg kan tage seriøst.
> Vi er faktisk efterhånden mange brugere herinde der ikke kan tage dig
> seriøst og jo, lille Kim, det kan jeg faktisk snildt dokumentere hvis du
> ønsker.
>
> Angående min anmeldelse så handlede den ikke om at du er en komplet skovl
> at
> høre på med dine intrigante meninger og latterlige
> indvandreroverbeskyttende
> holdninger. Nej, det drejede sig om at du begyndte at kalde mig og en del
> andre herinde for et fjols, en højrerabiat og "dum blondine".
> Du har problemer med at forholde dig sagligt til noget som helst ligeså
> snart andre folks meninger ikke er vand på din mølle. Så opfører du dig
> mindre modent end Rudy Frederiksen taget på fersk gerning.

KL: Sandheden er ilde hørt, hva´ ?

SVAR: Du er jo fuld af løgn så der er ikke megen sandhed jeg kan forarges
over.

KL: Og du er stadig et lille klamt anmelder-kryb. Det må du hellere skynde
dig at anmelde.

SVAR: Og du er stadig en person der troller rundt.

KL: En stor del af denne her nyhedsgruppe ER højrerabiate og/eller
racister. At jeg anser nogle af dem for fjolser og kalder dem det,
står jeg skam ved (og det er jeg ikke alene om). Det bliver der ikke
ændret et komma på. Nu må du hellere skynde sig at anmelde igen.

SVAR: Du mener også jeg er racist fordi jeg ikke holder med dig.

KL: Jeg kan sagtens dokumentere mindst et tilfælde mere hvor der blev
udlovet øretæver men jeg skylder ikke dig en skid andet end som sagt
med jævne mellemrum at gøre nyhedsgruppen opmærksom på hvad du er
for en personage.

SVAR: Jeg tænkte nok du ikke kunne dokumentere en skid af dine påstande. Alt
er helt som det plejer.

-----
Kan du ikke snart sætte din newsreader ordenligt op så det er nemmeret at
skelne mellem hvem der siger hvad i tråden?




Alucard (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 24-10-06 10:19

On Tue, 24 Oct 2006 10:54:54 +0200, "Neuman" <Neuman@hotmail.com>
wrote:

>Kan du ikke snart sætte din newsreader ordenligt op så det er nemmeret at
>skelne mellem hvem der siger hvad i tråden?

Du må ikke forlange for meget... Kim ved ikke engang hvad en
newsreader er...

Kim Larsen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-10-06 09:43

Neuman skrev:
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
> news:slrnejrhk3.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> > Neuman wrote:
> >> Du må da meget gerne dokumentere hvor og af hvem der bliver udlovet
> >> øretæver. Eller det GIDER du måske ikke?
> >
> > Nu kan man fx. nævne den generelle mening her i gruppen om at man
> > ikke bør gå ind i ungdomshuset uden at være bevæbnet til tænderne..
> >
> > Er det ikke tegn på at man går ind for vold hvis man går ind i et
> > hus bevæbnet til tænderne? ;)
> >
>
> Jeg tror faktisk ikke der er mange her som overhovedet ønsker at sætte sine
> ben i huset før snotungerne er væk. Det er ihvertfald hvad jeg har fået ud
> af indlæggene indtil videre. Mht "bevæbning til tænderne" tror jeg der menes
> at politiet skal være særdeles veludrustet når/hvis de vil gå ind og rydde
> hulen da der er overvejende sandsynlighed for at de bliver overfaldet
> derinde af de unge autonome. Jeg tror sådan set ikke der menes at der skal
> tyes til vold før den startes af besætterne selv.

Nu må du ikke glemme, Hans, når du kommenterer Neumans skriblerier,
at nogle af de højrerabiate her i nyhedsgruppen faktisk går ind for
at militæret sættes ind mod brugerne af ungdomshuset - militæret
skal sættes ind mod civile som var Danmark et højrefascistisk
diktatur. Det faktum er det vigtigt at holde fast i når typer som
Neuman forsøger at nedtone hvad der er gang i hvad angår de
højrerabiates meninger her i nyhedsgruppen.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


Hans Joergensen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-10-06 09:46

Kim Larsen wrote:
> Nu må du ikke glemme, Hans, når du kommenterer Neumans skriblerier,
> at nogle af de højrerabiate her i nyhedsgruppen faktisk går ind for
> at militæret sættes ind mod brugerne af ungdomshuset - militæret
> skal sættes ind mod civile som var Danmark et højrefascistisk
> diktatur. Det faktum er det vigtigt at holde fast i når typer som
> Neuman forsøger at nedtone hvad der er gang i hvad angår de
> højrerabiates meninger her i nyhedsgruppen.

Deri kan jeg kun være enig.
(også selv om der er masser af det du ellers skriver jeg ikke er
enig i:)

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Neuman (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 24-10-06 10:02

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1161679385.814791.285480@e3g2000cwe.googlegroups.com...

Nu må du ikke glemme, Hans, når du kommenterer Neumans skriblerier,
at nogle af de højrerabiate her i nyhedsgruppen faktisk går ind for
at militæret sættes ind mod brugerne af ungdomshuset - militæret
skal sættes ind mod civile som var Danmark et højrefascistisk
diktatur. Det faktum er det vigtigt at holde fast i når typer som
Neuman forsøger at nedtone hvad der er gang i hvad angår de
højrerabiates meninger her i nyhedsgruppen.

SVAR: Der er blevet sagt at militæret må sættes ind hvis vores politistyrke
er for svag mod ungernes brosten. Ikke noget som helst om at vi bare skal
kanøfle huset med tanks eller mortergranater eller lignende. Det var en
HVIS, men du fordrejer alting til din fordel din lille modbydelige
manipulerende paphat.

Hilsen Neuman (Som tager fri fra arbejde den 14/12 og garderer sig med chips
og cola foran TV i håbet om at se noget live action)



Kim Larsen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-10-06 10:06

Neuman skrev:
> KL: Og du er stadig et lille klamt anmelder-kryb. Det må du hellere skynde
> dig at anmelde.
>
> SVAR: Og du er stadig en person der troller rundt.

Der er kun ovenstående af dine dumheder som jeg gider at kommentere.
En person som bliver betegnet som "troll" (et latterligt begreb) er en
person som provokerer for provokationens skyld uden at mene noget med
det vedkommende skriver. Jeg mener HVERT ET ORD af det jeg skriver,
intet mindre. Den bashing som jeg giver de højrerabiate og/eller
racisterne her i denne nyhedsgruppe er absolut alvorligt ment. Jeg
tager fremmedetniske i forsvar (næsten) hver gang at racisterne
hælder deres gylde ud over dem. Det er vigtigt at antiracister, som
jeg, bekæmper de racistiske tendenser med videst mulig effektivitet.
Så tag du dit "trolleri" og put det et vist sted hen (hvor nogle
bliver vulgære).

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


Neuman (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 24-10-06 10:49

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1161680745.593739.175750@h48g2000cwc.googlegroups.com...
Neuman skrev:
> KL: Og du er stadig et lille klamt anmelder-kryb. Det må du hellere skynde
> dig at anmelde.
>
> SVAR: Og du er stadig en person der troller rundt.

KL: Der er kun ovenstående af dine dumheder som jeg gider at kommentere.
En person som bliver betegnet som "troll" (et latterligt begreb) er en
person som provokerer for provokationens skyld uden at mene noget med
det vedkommende skriver.

SVAR: Frit fra http://da.wikipedia.org/wiki/Net_kook

1. En net kook er en ofte meget produktiv deltager i Usenet nyhedsgrupperne.
CHECK
2. En kook udtrykker sig ofte som om han eller hun er den mest vidende om
det specifikke emne der diskuteres. CHECK
3. Ofte er der tale om et videnskabeligt emne, om hvis vanskelighed
vedkommende ikke har noget som helst begreb. CHECK
4. Dette giver sig så udtryk i enten en total afvisning, .... eller en
argumentation imod den almindeligt accepterede fortolkning. CHECK
5. Generelt er en kook en person der har en stærkt afvigende holdning..
CHECK
6. De viser sig sjældent at have ret. CHECK
7. En kook er overbevist om at han eller hun har ret, hvorfor det ofte er
nytteløst at diskutere med vedkommende. DOBBELT CHECK

KL: Jeg mener HVERT ET ORD af det jeg skriver, intet mindre.

SVAR: Det gør dig ihvertfald ikke mindre sympatisk, lille troll.



Hans Joergensen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-10-06 11:03

Neuman wrote:
> 1. En net kook er en ofte meget produktiv deltager i Usenet nyhedsgrupperne.
> CHECK
> 2. En kook udtrykker sig ofte som om han eller hun er den mest vidende om
> det specifikke emne der diskuteres. CHECK
> 3. Ofte er der tale om et videnskabeligt emne, om hvis vanskelighed
> vedkommende ikke har noget som helst begreb. CHECK
> 4. Dette giver sig så udtryk i enten en total afvisning, .... eller en
> argumentation imod den almindeligt accepterede fortolkning. CHECK
> 5. Generelt er en kook en person der har en stærkt afvigende holdning..
> CHECK
> 6. De viser sig sjældent at have ret. CHECK
> 7. En kook er overbevist om at han eller hun har ret, hvorfor det ofte er
> nytteløst at diskutere med vedkommende. DOBBELT CHECK
> KL: Jeg mener HVERT ET ORD af det jeg skriver, intet mindre.
> SVAR: Det gør dig ihvertfald ikke mindre sympatisk, lille troll.

Mange af de højreagtige typer herinde er fanme ikke bedre når det
kommer til alt det overstående.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Alucard (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 24-10-06 11:20

On 24 Oct 2006 10:02:34 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>> 1. En net kook er en ofte meget produktiv deltager i Usenet nyhedsgrupperne.
>> CHECK
>> 2. En kook udtrykker sig ofte som om han eller hun er den mest vidende om
>> det specifikke emne der diskuteres. CHECK
>> 3. Ofte er der tale om et videnskabeligt emne, om hvis vanskelighed
>> vedkommende ikke har noget som helst begreb. CHECK
>> 4. Dette giver sig så udtryk i enten en total afvisning, .... eller en
>> argumentation imod den almindeligt accepterede fortolkning. CHECK
>> 5. Generelt er en kook en person der har en stærkt afvigende holdning..
>> CHECK
>> 6. De viser sig sjældent at have ret. CHECK
>> 7. En kook er overbevist om at han eller hun har ret, hvorfor det ofte er
>> nytteløst at diskutere med vedkommende. DOBBELT CHECK
>> KL: Jeg mener HVERT ET ORD af det jeg skriver, intet mindre.
>> SVAR: Det gør dig ihvertfald ikke mindre sympatisk, lille troll.
>
>Mange af de højreagtige typer herinde er fanme ikke bedre når det
>kommer til alt det overstående.

Du er da selv ekstremt faktaresistent angående Jagtvej 69...

Hans Joergensen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-10-06 12:00

Alucard wrote:
>>Mange af de højreagtige typer herinde er fanme ikke bedre når det
>>kommer til alt det overstående.
> Du er da selv ekstremt faktaresistent angående Jagtvej 69...

Nej, jeg nævner fx. ofte at jeg er imod vold og stenkast. Men jeg
synes ikke det er fair at pådutte ungeren vold de ikke har skyld i,
eller hærværk de ikke har skyld i.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Bo Warming (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 24-10-06 12:16

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnejrshp.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Alucard wrote:
>>>Mange af de højreagtige typer herinde er fanme ikke bedre når det
>>>kommer til alt det overstående.
>> Du er da selv ekstremt faktaresistent angående Jagtvej 69...
>
> Nej, jeg nævner fx. ofte at jeg er imod vold og stenkast. Men jeg
> synes ikke det er fair at pådutte ungeren vold de ikke har skyld i,
> eller hærværk de ikke har skyld i.

Hvad VIL du anerkende?

Brosten 18 maj 1993?

Toilet smidt fra 1 sal mod politi ved Allotria?

Brande i gaderne forrige måned? Hvilke rudeknusninger? hvilket
malinghærværk?

Deres helte Blekingebande straffedes ikke efter deres eget EEN FOR
ALLE ALLE FOR EEN slogan.
Anerkender du kollektiv skyld

Eller må man i krig kun straffe bombepiloten og ikke teknikeren?



Hans Joergensen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-10-06 12:33

Bo Warming wrote:
> Hvad VIL du anerkende?
> Brosten 18 maj 1993?

Den sag kender jeg intet til, det er også 100 år siden og nogle helt
andre folk end dem der bruger huset idag.

> Toilet smidt fra 1 sal mod politi ved Allotria?

Der blev ikke smidt noget toilet ved Allotria.

> Brande i gaderne forrige måned? Hvilke rudeknusninger? hvilket
> malinghærværk?

Det må du snakke med aktivisterne om, det har jeg ikke nogen
kommentarer til.

> Deres helte Blekingebande straffedes ikke efter deres eget EEN FOR
> ALLE ALLE FOR EEN slogan.
> Anerkender du kollektiv skyld

Politiet bliver ikke straffet kollektivt når de laver noget
åndsvagt.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Alucard (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 24-10-06 13:23

On 24 Oct 2006 11:32:40 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>> Brande i gaderne forrige måned? Hvilke rudeknusninger? hvilket
>> malinghærværk?
>
>Det må du snakke med aktivisterne om, det har jeg ikke nogen
>kommentarer til.

Du er jo totalt virkelighedsfornægtende.....

>> Deres helte Blekingebande straffedes ikke efter deres eget EEN FOR
>> ALLE ALLE FOR EEN slogan.
>> Anerkender du kollektiv skyld
>
>Politiet bliver ikke straffet kollektivt når de laver noget
>åndsvagt.

Hvorfor svarer du ikke på spørgsmålet i stedet for at komme med
udenomssnak som sædvanlig....???

Neuman (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 24-10-06 13:30

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:sa1sj2lkjf4qbpn43o7eav40f0409aaqo8@4ax.com...
> On 24 Oct 2006 11:32:40 GMT, Hans Joergensen
> <haj@enterprise-server.dk> wrote:
>>Politiet bliver ikke straffet kollektivt når de laver noget
>>åndsvagt.
>
> Hvorfor svarer du ikke på spørgsmålet i stedet for at komme med
> udenomssnak som sædvanlig....???

Det er venstrefløjens taktik at tale tilhøreren i søvn og håbe på at denne
har glemt spørgsmålet ved opvågning. Bare tænk på Nyrup's søvndyssende og
uinspirerende stemmeføring da han sad ved roret.



Hans Joergensen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-10-06 13:34

Alucard wrote:
>>Det må du snakke med aktivisterne om, det har jeg ikke nogen
>>kommentarer til.
> Du er jo totalt virkelighedsfornægtende.....

Næh, det har jeg bare ingen kommentarer til :)

>>Politiet bliver ikke straffet kollektivt når de laver noget
>>åndsvagt.
> Hvorfor svarer du ikke på spørgsmålet i stedet for at komme med
> udenomssnak som sædvanlig....???

Man kan ikke anklage brugerne kollektivt.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Neuman (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 24-10-06 13:40

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnejs22i.tm0.haj@HAL6000.bananas.dk...
>
> Man kan ikke anklage brugerne kollektivt.
>
Øh jo! Eksempel: De benytter alle lokaler de ikke har ret til.



Hans Joergensen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-10-06 13:41

Neuman wrote:
>> Man kan ikke anklage brugerne kollektivt.
> Øh jo! Eksempel: De benytter alle lokaler de ikke har ret til.

Kræver det ikke at man ved hvem der bruger huset? :)

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Neuman (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 24-10-06 13:44

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnejs2eb.tm0.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Neuman wrote:
>>> Man kan ikke anklage brugerne kollektivt.
>> Øh jo! Eksempel: De benytter alle lokaler de ikke har ret til.
>
> Kræver det ikke at man ved hvem der bruger huset? :)
>
I sagens natur er det brugerne som er kriminelle. Jeg sagde intet om at det
er svært at finde dem (eventuelt pga overtrædelse af maskeforbuddet)



Hans Joergensen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-10-06 13:45

Neuman wrote:
> I sagens natur er det brugerne som er kriminelle. Jeg sagde intet om at det
> er svært at finde dem (eventuelt pga overtrædelse af maskeforbuddet)

Evt. på grund af at de kun har fornavne :)

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Alucard (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 24-10-06 13:46

On 24 Oct 2006 12:34:26 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Alucard wrote:
>>>Det må du snakke med aktivisterne om, det har jeg ikke nogen
>>>kommentarer til.
>> Du er jo totalt virkelighedsfornægtende.....
>
>Næh, det har jeg bare ingen kommentarer til :)

Ja, bare stik hovedet i sandet, så forsvinder alle problemer... ))

>>>Politiet bliver ikke straffet kollektivt når de laver noget
>>>åndsvagt.
>> Hvorfor svarer du ikke på spørgsmålet i stedet for at komme med
>> udenomssnak som sædvanlig....???
>
>Man kan ikke anklage brugerne kollektivt.

Spørgsmålet var altså "Anerkender du kollektiv skyld"

Svar "ja" eller "nej" i stedet for dit dødsyge udenomssnak....

Hans Joergensen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-10-06 13:47

Alucard wrote:
> Spørgsmålet var altså "Anerkender du kollektiv skyld"
> Svar "ja" eller "nej" i stedet for dit dødsyge udenomssnak....

Præcist for hvilken forbrydelse?

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Alucard (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 24-10-06 15:45

On 24 Oct 2006 12:46:36 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>> Spørgsmålet var altså "Anerkender du kollektiv skyld"
>> Svar "ja" eller "nej" i stedet for dit dødsyge udenomssnak....
>
>Præcist for hvilken forbrydelse?

KAN eller VIL du ikke svare...???

Hans Joergensen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-10-06 15:51

Alucard wrote:
>>> Spørgsmålet var altså "Anerkender du kollektiv skyld"
>>> Svar "ja" eller "nej" i stedet for dit dødsyge udenomssnak....
>>Præcist for hvilken forbrydelse?
> KAN eller VIL du ikke svare...???

Jeg vil vide hvad jeg præcist svarer på.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Alucard (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 24-10-06 17:29

On 24 Oct 2006 14:50:50 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Alucard wrote:
>>>> Spørgsmålet var altså "Anerkender du kollektiv skyld"
>>>> Svar "ja" eller "nej" i stedet for dit dødsyge udenomssnak....
>>>Præcist for hvilken forbrydelse?
>> KAN eller VIL du ikke svare...???
>
>Jeg vil vide hvad jeg præcist svarer på.

For sidste gang: Anerkender du kollektiv skyld...?

Hans Joergensen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-10-06 23:40

Alucard wrote:
>>Jeg vil vide hvad jeg præcist svarer på.
> For sidste gang: Anerkender du kollektiv skyld...?

Det kommer an på omstændighederne... hvis 4 personer slår en eller
anden ihjel og ingen af dem vil indrømme hvem det var, så ja.

Hvis et land smadrer et andet land i en krig er det ikke
nødvendigvis hele befolkningen i det angribende lands skyld.

Hvis 2 punkere laver hærværk er det heller ikke Ungdomshusets skyld.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Bo Warming (25-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 25-10-06 02:51

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnejt5i9.tm0.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Alucard wrote:
>>>Jeg vil vide hvad jeg præcist svarer på.
>> For sidste gang: Anerkender du kollektiv skyld...?
>
> Det kommer an på omstændighederne... hvis 4 personer slår en eller
> anden ihjel og ingen af dem vil indrømme hvem det var, så ja.
>
> Hvis et land smadrer et andet land i en krig er det ikke
> nødvendigvis hele befolkningen i det angribende lands skyld.
>
> Hvis 2 punkere laver hærværk er det heller ikke Ungdomshusets skyld.

Når unge truer med vold hvis man nærmer sig JAgtvej 69
og talsmand kalder det fornuftigt i mail og i Lokalavisen begrunder
at højreorienterede er selv ude om det
Så har alle med tilknytning til huset kollektiv medskyld i
kriminalitet, ikke juridisk men etisk

MEn altid svarer HAns Joergensen udenom

Rottemanden og andre der fysisk truede har selvfølgelig særlig stort
ansvar for at vise bz-ideologiens sande ansigt så perfidt og stupidt



Alucard (25-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 25-10-06 06:14

On 24 Oct 2006 22:40:09 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Alucard wrote:
>>>Jeg vil vide hvad jeg præcist svarer på.
>> For sidste gang: Anerkender du kollektiv skyld...?
>
>Det kommer an på omstændighederne... hvis 4 personer slår en eller
>anden ihjel og ingen af dem vil indrømme hvem det var, så ja.
>
>Hvis et land smadrer et andet land i en krig er det ikke
>nødvendigvis hele befolkningen i det angribende lands skyld.
>
>Hvis 2 punkere laver hærværk er det heller ikke Ungdomshusets skyld.

Jeg giver op... Du er håbløs....

Bo Warming (25-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 25-10-06 08:34

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message
news:cjstj2d0aiame2cc9gv3kjsu781oepplut@4ax.com...
> On 24 Oct 2006 22:40:09 GMT, Hans Joergensen
> <haj@enterprise-server.dk> wrote:
>
>>Alucard wrote:
>>>>Jeg vil vide hvad jeg præcist svarer på.
>>> For sidste gang: Anerkender du kollektiv skyld...?
>>
>>Det kommer an på omstændighederne... hvis 4 personer slår en eller
>>anden ihjel og ingen af dem vil indrømme hvem det var, så ja.
>>
>>Hvis et land smadrer et andet land i en krig er det ikke
>>nødvendigvis hele befolkningen i det angribende lands skyld.
>>
>>Hvis 2 punkere laver hærværk er det heller ikke Ungdomshusets skyld.
>
> Jeg giver op... Du er håbløs....

Hvor godtfolk er, kommer godtfolk til

Hvor voldspsykopater er, kommer voldspsykopater til

Der er al grund til at uniformerede piercede bøller der hænger ud i et
stjålet hus, er ret ens mht kriminelle tendenser og man har lov at
straffe kollektivt som nødløsning og især anholde voldeligt og
forebyggende når politiet skal have tingene til at glide og holde
bydelens smadring på et minimum

Jeg har forgæves søgt at få mine børn til at være spioner for mig og
deltage i gamlerens lidet besøgte musikarrangementer, men de indser at
omgåes man disse udstødte, så risikerer man at blive set som
sympatisør ,
og mine børn er mere velklædte og gruppepres-styrede end jeg - moderen
flyttede faktisk for at undgå, at de blev som mig

Christiania kan gå an, men sumperne her er for ulækre, til mine børn
der har en skoleplsyhkoog som stedfar dvs er overklasse og ikke vil
omgår bz

At unge sumpere kl 5 om natten i weekender skal ned og hærge mod mit
hus, er nok fordi de misunder at jeg er ret fri af gruppepres - de
selv lader blot som om - og er derfor misundelge på "den ægte vare".
Som er lovlydig, ej tyvsk i stor stil.
At man ikke vil låne med sikkerhed i mit hus, kan måske have at gøre
med at en ærlig prisfastsættelse på mit hus som værd ovre 10 mio på et
evt fremtidig frit marked, er ubekvemt når man vil holde prisvurdering
nede vedr JAgtvej 69 med istandsættelses-grad som pseudobegrundelse

JEg bor med have mod syd mod stillevej - sol fra kl 8 om morgenen og
til solnedgang - mit perfekt istandsatte hus er LANGT LANGT bedre end
Jagtvej-slum-huset men banker vil forkæle håndværkere og entreprenører
der vil påstå at kun HeltSolgtHammerslag-standard gør salgbar - altså
ydre ligegyldig fisefornemhed



@ (24-10-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-10-06 21:30

On 24 Oct 2006 14:50:50 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Alucard wrote:
>>>> Spørgsmålet var altså "Anerkender du kollektiv skyld"
>>>> Svar "ja" eller "nej" i stedet for dit dødsyge udenomssnak....
>>>Præcist for hvilken forbrydelse?
>> KAN eller VIL du ikke svare...???
>
>Jeg vil vide hvad jeg præcist svarer på.

et ganske simpelt sørgsmål


"Anerkender du kollektiv skyld"?



--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Bo Warming (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 24-10-06 15:16

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnejrueo.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>> Hvad VIL du anerkende?
>> Brosten 18 maj 1993?
>
> Den sag kender jeg intet til, det er også 100 år siden og nogle helt
> andre folk end dem der bruger huset idag.
>
>> Toilet smidt fra 1 sal mod politi ved Allotria?
>
> Der blev ikke smidt noget toilet ved Allotria.

Hvor så? Det var vist efter Shønning og ARvee og inden Ryesgade

>> Brande i gaderne forrige måned? Hvilke rudeknusninger? hvilket
>> malinghærværk?
>
> Det må du snakke med aktivisterne om, det har jeg ikke nogen
> kommentarer til.
>
>> Deres helte Blekingebande straffedes ikke efter deres eget EEN FOR
>> ALLE ALLE FOR EEN slogan.
>> Anerkender du kollektiv skyld
>
> Politiet bliver ikke straffet kollektivt når de laver noget
> åndsvagt.

Selvfølgelig er politi noget særligt

Det bør ændres og kommer ikke sagen ved.

Men hvad du kalder 100 år gammelt er relevant, for når de ikke vil
tage ansvar for hinandne må vi regne med at det værste af det værstte
siden slumstormerne på Sofiegården vil gentage sig og de bør stille et
par millioner i depositum hvis de skal have et hus i Valby



Hans Joergensen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-10-06 15:40

Bo Warming wrote:
>>> Toilet smidt fra 1 sal mod politi ved Allotria?
>> Der blev ikke smidt noget toilet ved Allotria.
> Hvor så? Det var vist efter Shønning og ARvee og inden Ryesgade

Det er dig der ikke har dine fakta i orden, find da selv ud af det.

>> Politiet bliver ikke straffet kollektivt når de laver noget
>> åndsvagt.
> Selvfølgelig er politi noget særligt

Hvis politiet ikke straffes for deres forbrydelser i forbindelsen
med behandling af anholdte så er det klart at folk mister respekten
for dem.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Bo Warming (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 24-10-06 16:15

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnejs9d7.tm0.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>>>> Toilet smidt fra 1 sal mod politi ved Allotria?
>>> Der blev ikke smidt noget toilet ved Allotria.
>> Hvor så? Det var vist efter Shønning og ARvee og inden Ryesgade
>
> Det er dig der ikke har dine fakta i orden, find da selv ud af det.
>
>>> Politiet bliver ikke straffet kollektivt når de laver noget
>>> åndsvagt.
>> Selvfølgelig er politi noget særligt
>
> Hvis politiet ikke straffes for deres forbrydelser i forbindelsen
> med behandling af anholdte så er det klart at folk mister respekten
> for dem.

Du flygter fra at dine bzvenner bevidst og målrettet søgte at myrde
betjente ved at smide toilet ned fra 1 sal
og sten på tag på JAgtvej 69 viser at de er så morderiske nu som for
100 år siden, som du kalder det

At politi undertiden er bøller, undskylder på ingen måde bz-vold

Øje for øje er umodent dvs uetisk og uundskyldeligt



Hans Joergensen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 24-10-06 16:52

Bo Warming wrote:
> Du flygter fra at dine bzvenner bevidst og målrettet søgte at myrde
> betjente ved at smide toilet ned fra 1 sal

Næh, jeg sagde bare at du må have dine fakta i orden.. hvordan kan
man regne med at noget af det du siger er rigtigt når du hele tiden
blander forskellige events sammen?

> og sten på tag på JAgtvej 69 viser at de er så morderiske nu som for
> 100 år siden, som du kalder det
> At politi undertiden er bøller, undskylder på ingen måde bz-vold
> Øje for øje er umodent dvs uetisk og uundskyldeligt

Jah.. de højredrejede foretrækker jo at kunne stikke øjne ud uden at
få igen.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

@ (24-10-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-10-06 21:26

On 24 Oct 2006 14:39:35 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Bo Warming wrote:
>>>> Toilet smidt fra 1 sal mod politi ved Allotria?
>>> Der blev ikke smidt noget toilet ved Allotria.
>> Hvor så? Det var vist efter Shønning og ARvee og inden Ryesgade
>
>Det er dig der ikke har dine fakta i orden, find da selv ud af det.
>
>>> Politiet bliver ikke straffet kollektivt når de laver noget
>>> åndsvagt.
>> Selvfølgelig er politi noget særligt
>
>Hvis politiet ikke straffes for deres forbrydelser i forbindelsen
>med behandling af anholdte så er det klart at folk mister respekten
>for dem.

såmænd ikke derfor jeg har mistet næsten al respekt for politiet

mange gange får anholdte den behandling de har fortjent


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Alucard (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 24-10-06 11:16

On Tue, 24 Oct 2006 11:49:19 +0200, "Neuman" <Neuman@hotmail.com>
wrote:

>> KL: Og du er stadig et lille klamt anmelder-kryb. Det må du hellere skynde
>> dig at anmelde.
>>
>> SVAR: Og du er stadig en person der troller rundt.
>
>KL: Der er kun ovenstående af dine dumheder som jeg gider at kommentere.
>En person som bliver betegnet som "troll" (et latterligt begreb) er en
>person som provokerer for provokationens skyld uden at mene noget med
>det vedkommende skriver.
>
>SVAR: Frit fra http://da.wikipedia.org/wiki/Net_kook
>
>1. En net kook er en ofte meget produktiv deltager i Usenet nyhedsgrupperne.
>CHECK
>2. En kook udtrykker sig ofte som om han eller hun er den mest vidende om
>det specifikke emne der diskuteres. CHECK
>3. Ofte er der tale om et videnskabeligt emne, om hvis vanskelighed
>vedkommende ikke har noget som helst begreb. CHECK
>4. Dette giver sig så udtryk i enten en total afvisning, .... eller en
>argumentation imod den almindeligt accepterede fortolkning. CHECK
>5. Generelt er en kook en person der har en stærkt afvigende holdning..
>CHECK
>6. De viser sig sjældent at have ret. CHECK
>7. En kook er overbevist om at han eller hun har ret, hvorfor det ofte er
>nytteløst at diskutere med vedkommende. DOBBELT CHECK
>
>KL: Jeg mener HVERT ET ORD af det jeg skriver, intet mindre.
>
>SVAR: Det gør dig ihvertfald ikke mindre sympatisk, lille troll.
>
Efter at have læst lidt om det, så er "kook" jo en meget præcis
beskrivelse af Kim Larsen...

Betegnelsen "troll" passer ikke rigtigt...

Neuman (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 24-10-06 11:28

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:orprj2180q659p2rj99mntafcdhl5kt575@4ax.com...

> Efter at have læst lidt om det, så er "kook" jo en meget præcis
> beskrivelse af Kim Larsen...
>
> Betegnelsen "troll" passer ikke rigtigt...

Jeg betragter det som to sider af samme grimme fjæs



Kim Larsen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-10-06 11:02

Neuman skrev:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:1161680745.593739.175750@h48g2000cwc.googlegroups.com...
> Neuman skrev:
> > KL: Og du er stadig et lille klamt anmelder-kryb. Det må du hellere skynde
> > dig at anmelde.
> >
> > SVAR: Og du er stadig en person der troller rundt.
>
> KL: Der er kun ovenstående af dine dumheder som jeg gider at kommentere.
> En person som bliver betegnet som "troll" (et latterligt begreb) er en
> person som provokerer for provokationens skyld uden at mene noget med
> det vedkommende skriver.
>
> SVAR: Frit fra http://da.wikipedia.org/wiki/Net_kook
>
> 1. En net kook er en ofte meget produktiv deltager i Usenet nyhedsgrupperne.
> CHECK

Ligesom de fleste af de højrerabiate.

> 2. En kook udtrykker sig ofte som om han eller hun er den mest vidende om
> det specifikke emne der diskuteres. CHECK

Hvilket jeg i modsætning til en hed del andre er.

> 3. Ofte er der tale om et videnskabeligt emne, om hvis vanskelighed
> vedkommende ikke har noget som helst begreb. CHECK

Her kommer du tit ind i billedet. CHECK

> 4. Dette giver sig så udtryk i enten en total afvisning, .... eller en
> argumentation imod den almindeligt accepterede fortolkning. CHECK

Her kommer du tit ind i billedet. CHECK

> 5. Generelt er en kook en person der har en stærkt afvigende holdning..
> CHECK

Her kommer du tit ind i billedet. CHECK

> 6. De viser sig sjældent at have ret. CHECK

Her kommer du altid ind i billedet. CHECK

> 7. En kook er overbevist om at han eller hun har ret, hvorfor det ofte er
> nytteløst at diskutere med vedkommende. DOBBELT CHECK

Her kommer du altid ind i billedet. DOBBELT CHECK

> KL: Jeg mener HVERT ET ORD af det jeg skriver, intet mindre.
>
> SVAR: Det gør dig ihvertfald ikke mindre sympatisk, lille troll.

Tak for det, Net Kook. Jeg mener også at det gør mig meget sympatisk
at jeg skriver præcis det jeg mener.

Og nu må du finde dig nogle andre at lage med, eventuelt anmelde, for
jeg vil bruge tiden på noget andet end dine tåbeligheder nemlig at
diskutere politik

Jeg kan ikke skrive EOD for det ville have forudsat en diskussion men
så je må blot henvise til ovenstående.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


Alucard (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 24-10-06 11:19

On 24 Oct 2006 03:01:35 -0700, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:

>> 2. En kook udtrykker sig ofte som om han eller hun er den mest vidende om
>> det specifikke emne der diskuteres. CHECK
>
>Hvilket jeg i modsætning til en hed del andre er.

Nej... Det er bare noget du tror...

<snip en masse "det kan du selv være" pladder>

>Tak for det, Net Kook. Jeg mener også at det gør mig meget sympatisk
>at jeg skriver præcis det jeg mener.

Det gør dig IKKE sympatisk... )

N_B_DK (24-10-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 24-10-06 23:57

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
>> 2. En kook udtrykker sig ofte som om han eller hun er den mest
>> vidende om det specifikke emne der diskuteres. CHECK
>
> Hvilket jeg i modsætning til en hed del andre er.

Hvilket netop beviser han havde ret i sin påstand.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.


Kim Larsen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-10-06 11:05

Hans Joergensen skrev:
> Neuman wrote:
> > 1. En net kook er en ofte meget produktiv deltager i Usenet nyhedsgrupperne.
> > CHECK
> > 2. En kook udtrykker sig ofte som om han eller hun er den mest vidende om
> > det specifikke emne der diskuteres. CHECK
> > 3. Ofte er der tale om et videnskabeligt emne, om hvis vanskelighed
> > vedkommende ikke har noget som helst begreb. CHECK
> > 4. Dette giver sig så udtryk i enten en total afvisning, .... eller en
> > argumentation imod den almindeligt accepterede fortolkning. CHECK
> > 5. Generelt er en kook en person der har en stærkt afvigende holdning...
> > CHECK
> > 6. De viser sig sjældent at have ret. CHECK
> > 7. En kook er overbevist om at han eller hun har ret, hvorfor det ofte er
> > nytteløst at diskutere med vedkommende. DOBBELT CHECK
> > KL: Jeg mener HVERT ET ORD af det jeg skriver, intet mindre.
> > SVAR: Det gør dig ihvertfald ikke mindre sympatisk, lille troll.
>
> Mange af de højreagtige typer herinde er fanme ikke bedre når det
> kommer til alt det overstående.

Nej det tør f*ndme svagt antydes.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


Kim Larsen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-10-06 12:51

ThomasB skrev:
> Kim Larsen skrev:
> >>>>>> Kan du egentlig ikke svare på mit spørgsmål?
> >>>>>
> >>>>> Du har slet ikke fattet det, vel ?
> >>>>
> >>>> Hvis du mener at jeg bare kan slå "socialisme" op i en bog, så har
> >>>> jeg fattet det for længst.
> >>>>
> >>>> Men du har åbenbart ikke fattet at jeg vil vide hvilken type
> >>>> socialist *du* er.
> >>>>
> >>>> Kan jeg regne med at du ikke er bevidst om det?
> >>>
> >>> Nej, det kan du ikke.
> >>
> >> Er du helt blottet for humor?
> >
> > Næh.
>
> Kom nu op i lod, Kim. Hvorfor vil du ikke svare mig på mit spørgsmål?

Det er formentlig gået op for dig at jeg finder spørgsmålet dumt og
muligvis tendentiøst i en retning jeg ikke ønsker at deltage i.

Når man stiller et så dårligt formuleret, ubehjælpsomt spørgsmål
som du gør kan du ikke forvente en ret meget anden reaktion end den
som du har fået. Du bør klargøre over for den adspurgte hvad
meningen med spørgsmålet er. Jeg vil vide hvad din dagsorden er med
det her specifikke spørgsmål inden at jeg gør mig overvejelser over
om jeg vil besvare det.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


ThomasB (24-10-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 24-10-06 19:28

Kim Larsen skrev:
>> Kom nu op i lod, Kim. Hvorfor vil du ikke svare mig på mit spørgsmål?
>
> Det er formentlig gået op for dig at jeg finder spørgsmålet dumt og
> muligvis tendentiøst i en retning jeg ikke ønsker at deltage i.
>
> Når man stiller et så dårligt formuleret, ubehjælpsomt spørgsmål
> som du gør kan du ikke forvente en ret meget anden reaktion end den
> som du har fået. Du bør klargøre over for den adspurgte hvad
> meningen med spørgsmålet er. Jeg vil vide hvad din dagsorden er med
> det her specifikke spørgsmål inden at jeg gør mig overvejelser over
> om jeg vil besvare det.

Jeg kan forstår at spørgsmålet var for svært/besværlig for dig at svare på -
fair nok, jeg skal nok gøre det nemmere og mere gennemskueligt for dig:

Der findes mange grader af socialisme, og jeg går ud fra at du har gjort dig
tanker om hvor du cirka ligger i styrke.

Socialismen er gammel og jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke ting du har
"moderniseret", så de passer på nutidens samfund.

Der har været meget tale om evolution de sidste 100 års tid - hvordan mener
du at evolution kan integreres i socialismen?

Hvis jeg i min signatur erklærede mig tilhænger af et eller andet, så ville
svar på spørgsmål om hvilken type tilhæmger jeg var, være "paratviden".




Kim Larsen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-10-06 15:07

@ skrev:
> On 24 Oct 2006 07:53:39 GMT, Hans Joergensen
> <haj@enterprise-server.dk> wrote:
>
> >Neuman wrote:
> >> Du må da meget gerne dokumentere hvor og af hvem der bliver udlovet
> >> øretæver. Eller det GIDER du måske ikke?
> >
> >Nu kan man fx. nævne den generelle mening her i gruppen om at man
> >ikke bør gå ind i ungdomshuset uden at være bevæbnet til tænderne..
> >
> >Er det ikke tegn på at man går ind for vold hvis man går ind i et
> >hus bevæbnet til tænderne? ;)
>
> nej
>
> fred skabes nemmest ved hjælp af absolut overlegen ildkraft

Du er godt noget galt hæklet sammen i kysen.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


Alucard (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 24-10-06 15:46

On 24 Oct 2006 07:06:59 -0700, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:

>> fred skabes nemmest ved hjælp af absolut overlegen ildkraft
>
>Du er godt noget galt hæklet sammen i kysen.

Muligvis, men det han skrev er rigtigt....

@ (24-10-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 24-10-06 21:28

On Tue, 24 Oct 2006 16:46:21 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>On 24 Oct 2006 07:06:59 -0700, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:
>
>>> fred skabes nemmest ved hjælp af absolut overlegen ildkraft
>>
>>Du er godt noget galt hæklet sammen i kysen.
>
>Muligvis, men det han skrev er rigtigt....

socialister kan bare ikke døje at andre har ret


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Alucard (25-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 25-10-06 12:02

On Tue, 24 Oct 2006 22:28:28 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>>>> fred skabes nemmest ved hjælp af absolut overlegen ildkraft
>>>
>>>Du er godt noget galt hæklet sammen i kysen.
>>
>>Muligvis, men det han skrev er rigtigt....
>
>socialister kan bare ikke døje at andre har ret

Det er så sandt som det er sagt...

Kim Larsen (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-10-06 21:13

ThomasB skrev:
> Kim Larsen skrev:
> >> Kom nu op i lod, Kim. Hvorfor vil du ikke svare mig på mit spørgsmål?
> >
> > Det er formentlig gået op for dig at jeg finder spørgsmålet dumt og
> > muligvis tendentiøst i en retning jeg ikke ønsker at deltage i.
> >
> > Når man stiller et så dårligt formuleret, ubehjælpsomt spørgsmål
> > som du gør kan du ikke forvente en ret meget anden reaktion end den
> > som du har fået. Du bør klargøre over for den adspurgte hvad
> > meningen med spørgsmålet er. Jeg vil vide hvad din dagsorden er med
> > det her specifikke spørgsmål inden at jeg gør mig overvejelser over
> > om jeg vil besvare det.
>
> Jeg kan forstår at spørgsmålet var for svært/besværlig for dig at svare på -
> fair nok, jeg skal nok gøre det nemmere og mere gennemskueligt for dig:

Allerførst, du kommer ingen vegne ved at være flabet.

> Der findes mange grader af socialisme, og jeg går ud fra at du har gjort dig
> tanker om hvor du cirka ligger i styrke.

Sådan kan du slet ikke stille det op.

> Socialismen er gammel og jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke ting du har
> "moderniseret", så de passer på nutidens samfund.
>
> Der har været meget tale om evolution de sidste 100 års tid - hvordan mener
> du at evolution kan integreres i socialismen?
>
> Hvis jeg i min signatur erklærede mig tilhænger af et eller andet, så ville
> svar på spørgsmål om hvilken type tilhæmger jeg var, være "paratviden".

Det er noget værre ævl. Der er 5 milliarder måder man kan definere
hvilken stillingtagen man har til hvilke emner. De må være langt mere
specifik i din spørgen til hvilken type socialist jeg er.
Spørgsmålet er retorisk nonsens i sig selv. Hvis du spørger mig
hvilken type socialist jeg er, kunne jeg svare: "Den fineste af
slagsen". Selve det svar er lige så meget nonsens som spørgsmålet.

Du må altså stramme dig lidt voldsomt an hvis du ønsker et oplæg
til en diskussion. Lige nu opfatter jeg dit vrøvl som barnagtigt.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


ThomasB (24-10-2006)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 24-10-06 21:58

Kim Larsen skrev:
>>>> Kom nu op i lod, Kim. Hvorfor vil du ikke svare mig på mit
>>>> spørgsmål?
>>>
>>> Det er formentlig gået op for dig at jeg finder spørgsmålet dumt og
>>> muligvis tendentiøst i en retning jeg ikke ønsker at deltage i.
>>>
>>> Når man stiller et så dårligt formuleret, ubehjælpsomt spørgsmål
>>> som du gør kan du ikke forvente en ret meget anden reaktion end den
>>> som du har fået. Du bør klargøre over for den adspurgte hvad
>>> meningen med spørgsmålet er. Jeg vil vide hvad din dagsorden er med
>>> det her specifikke spørgsmål inden at jeg gør mig overvejelser over
>>> om jeg vil besvare det.
>>
>> Jeg kan forstår at spørgsmålet var for svært/besværlig for dig at
>> svare på - fair nok, jeg skal nok gøre det nemmere og mere
>> gennemskueligt for dig:
>
> Allerførst, du kommer ingen vegne ved at være flabet.

Jeg var bestemt ikke flabet!

>> Der findes mange grader af socialisme, og jeg går ud fra at du har
>> gjort dig tanker om hvor du cirka ligger i styrke.
>
> Sådan kan du slet ikke stille det op.

Jo da, selvfølgelig kan man det. Du gør det jo selv med "højrefløjsere".

Har du slet ikke en ide om hvor svag/stærk socialist du er?

>> Socialismen er gammel og jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke
>> ting du har "moderniseret", så de passer på nutidens samfund.
>>
>> Der har været meget tale om evolution de sidste 100 års tid -
>> hvordan mener du at evolution kan integreres i socialismen?
>>
>> Hvis jeg i min signatur erklærede mig tilhænger af et eller andet,
>> så ville svar på spørgsmål om hvilken type tilhæmger jeg var, være
>> "paratviden".
>
> Det er noget værre ævl. Der er 5 milliarder måder man kan definere
> hvilken stillingtagen man har til hvilke emner. De må være langt mere
> specifik i din spørgen til hvilken type socialist jeg er.

Hvis jeg stiller dig mere specifikke spørgsmål blive de ledende. Det jeg
gerne vil høre er, hvad du mener der definerer dig som socialist og hvilken
type socialist du er.

> Spørgsmålet er retorisk nonsens i sig selv. Hvis du spørger mig
> hvilken type socialist jeg er, kunne jeg svare: "Den fineste af
> slagsen". Selve det svar er lige så meget nonsens som spørgsmålet.

Nej. Havde du svaret at du var den "fineste af slagsen", så havde mit næste
spørgsmål været, hvad du mener definerer den fineste slags socialister.

> Du må altså stramme dig lidt voldsomt an hvis du ønsker et oplæg
> til en diskussion. Lige nu opfatter jeg dit vrøvl som barnagtigt.

Du kan opfatte det som du vil. Du kunne også overveje om dit første svar på
mit spørgsmål ikke var en tand mere barnagtigt end selv spørgsmålet.

Du er konstant i forsvar.





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177601
Tips : 31970
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409248
Brugere : 218890

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste