/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4753
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Nyttigt at huske på ifm Ungdomshuset
Fra : Jesper


Dato : 22-10-06 09:17

Fundet af død kvinde ryster husejer

Af Lars Wikborg

Frikirken Faderhuset, der sidste år købte Ungdomshuset, er
rystet over, at en kvinde kunne ligge død under en seng i mere end to
måneder, før hun blev fundet.

Hvordan kunne det gå til, at en 40-årig svensk kvinde lå død i mere end
to måneder under en seng i Ungdomshuset?
Spørgsmålet stilles af Ungdomshusets formelle ejer, lederen af frikirken
Faderhuset Ruth Evensen, der sidste år købte huset på Jagtvej, men endnu
ikke har haft held til at få sat de nuværede beboere på gaden.
»Jeg er dybt, dybt rystet over, at man kan overse et dødt menneske i
mere end to måneder. Det er ufatteligt, tingene foregår på den måde
dernede,« siger Ruth Evensen.

Ejerskabet af det stormombruste Ungdomshus prøves i øjeblikket i
Københavns Byret – tragedien med den døde, svenske kvinde får dog ingen
betydning for, hvor lang line de nuværende brugere af huset vil få af
politiet, hvis retsagen ender med, at de skal tvinges ud.
»Dødsfaldet vi ingen indflydelse have på det. Hvis de skal ud, ryger de
ud,« siger chefpolitiinspektør Kai Vittrup fra Københavns Politi.
Kriminalpolitiet efterforsker i øjeblikket sagen. Ifølge drabschef Kurt
Jensen er der dog intet, der tyder på, at der er foregået en forbrydelse
– teorien er , at den 40-årige er død af en cocktail af narko og
alkohol, og at hun selv har lagt sig ind under sengen, hvor hun døde.
Her blev hun først fundet mere end to måneder senere, da Ungdomshusets
brugere syntes, der lugtede råddent inde fra værelset, der er kendt som
husly til hjemløse.
Ungdomshusets pressegruppe ønsker ikke at kommentere sagen.


URBAN - tirsdag den 24. december 2002




--
Formålet med loven er ikke at få færre flygtninge til dette land.
Peter Duetoft (CD), Jyllands-Posten 16/3 1994 om udlændingeloven.

 
 
Bo Warming (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 22-10-06 10:46

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
news:1hnltu9.1i0faofm3a73yN%spambuster@users.toughguy.net...

> Ungdomshusets pressegruppe ønsker ikke at kommentere sagen.

At DK er værre en bananrepublikker skyldes i høj grad at alle
journalister er kommunister og røvslikkende mikrofonholdere overfor
muslimer og autonome - hvis DF havde samme medieadgang som andre
partier, ville "Adam" være nødt til at besvare spørgsmål om den
afstumpede ondskab der er imellem brugerne af huset og som dette
dødsfald reflekterer

Kun skønmaleri kommer ud om mediernes og politiets unge helte.




Jan Rasmussen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Jan Rasmussen


Dato : 22-10-06 13:00

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse news:1hnltu9.1i0faofm3a73yN%spambuster@users.toughguy.net...

> Hvordan kunne det gå til, at en 40-årig svensk kvinde lå død i mere end
> to måneder under en seng i Ungdomshuset?

Hvis huset/værelse ikke er opvarmet, og det er vinter, ?
ved 0° går der sikkert et stykke tid før et lig begynder at lugte.

"den 40-årige er død af en cocktail af narko og alkohol"

Alkohol er vel også med til forlænge tiden før et lig går i forrådnelse.


Jan Rasmussen




@ (22-10-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 22-10-06 13:08

On Sun, 22 Oct 2006 13:59:57 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:

>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse news:1hnltu9.1i0faofm3a73yN%spambuster@users.toughguy.net...
>
>> Hvordan kunne det gå til, at en 40-årig svensk kvinde lå død i mere end
>> to måneder under en seng i Ungdomshuset?
>
>Hvis huset/værelse ikke er opvarmet, og det er vinter, ?
>ved 0° går der sikkert et stykke tid før et lig begynder at lugte.
>
>"den 40-årige er død af en cocktail af narko og alkohol"
>
>Alkohol er vel også med til forlænge tiden før et lig går i forrådnelse.

forrådnelsen starter 20 minutter efter død

og hvis der går 2 måneder før nogen lugter liget så må huset enten
være ekstremt utæt

eller stanken må i forvejen være virkelig stram


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Jan Rasmussen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Jan Rasmussen


Dato : 22-10-06 13:33

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse news:8mnmj217kap7tobr5kh8h5a93b6ileshq6@4ax.com...
> On Sun, 22 Oct 2006 13:59:57 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:
>
>>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse news:1hnltu9.1i0faofm3a73yN%spambuster@users.toughguy.net...
>>
>>> Hvordan kunne det gå til, at en 40-årig svensk kvinde lå død i mere end
>>> to måneder under en seng i Ungdomshuset?
>>
>>Hvis huset/værelse ikke er opvarmet, og det er vinter, ?
>>ved 0° går der sikkert et stykke tid før et lig begynder at lugte.
>>
>>"den 40-årige er død af en cocktail af narko og alkohol"
>>
>>Alkohol er vel også med til forlænge tiden før et lig går i forrådnelse.
>
> forrådnelsen starter 20 minutter efter død

Da ikke ved 0°

> og hvis der går 2 måneder før nogen lugter liget så må huset enten
> være ekstremt utæt

Ja manglene isolation eller vinduer, forlænger sikkert også tiden
for lugtgenerne når igennem en måske lukket dør.

Det høre vel til normalen at afsjælet kroppe fra ældre mennesker, kan ligge 2-3 mdr.
i eget hjem midt på sommeren, hvis der er en smule gennemtræk, før flok på trappen
også kan lugte det.

Jan Rasmussen











Bo Warming (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 22-10-06 14:00

"Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in message
news:453b6529$0$84036$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> news:8mnmj217kap7tobr5kh8h5a93b6ileshq6@4ax.com...
>> On Sun, 22 Oct 2006 13:59:57 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:
>>
>>>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
>>>news:1hnltu9.1i0faofm3a73yN%spambuster@users.toughguy.net...
>>>
>>>> Hvordan kunne det gå til, at en 40-årig svensk kvinde lå død i
>>>> mere end
>>>> to måneder under en seng i Ungdomshuset?
>>>
>>>Hvis huset/værelse ikke er opvarmet, og det er vinter, ?
>>>ved 0° går der sikkert et stykke tid før et lig begynder at lugte.
>>>
>>>"den 40-årige er død af en cocktail af narko og alkohol"
>>>
>>>Alkohol er vel også med til forlænge tiden før et lig går i
>>>forrådnelse.
>>
>> forrådnelsen starter 20 minutter efter død
>
> Da ikke ved 0°
>
>> og hvis der går 2 måneder før nogen lugter liget så må huset enten
>> være ekstremt utæt
>
> Ja manglene isolation eller vinduer, forlænger sikkert også tiden
> for lugtgenerne når igennem en måske lukket dør.
>
> Det høre vel til normalen at afsjælet kroppe fra ældre mennesker,
> kan ligge 2-3 mdr.
> i eget hjem midt på sommeren, hvis der er en smule gennemtræk, før
> flok på trappen
> også kan lugte det.

JEg delte engang fremskridtstryksager rundt i Nørrebrovænget bag
Nørrebroparken hvor senile gamle mænd bor og undertiden ikke bruger
toilettet og når man åbnede brevsprækken for at stikke tryksagen ind,
kunne man i to tilfælde lugte lort, men aldrig ellers
Det var ret varmt.

Hvis vinter kan et lig *indtrørre*
og nabolejlighed *opldager aldrig* noget, men om sommeren vil maddiker
og lugt afsløre efter cirka en måned, eller før hvis naboer er
opmærksomme. TRods lukkede døre
Især scatoler og indoler er meget gennemtrængende
og i langt større mængde fra råddent kød end fra gylle

Modsat kvartterets andre udstødte enlige mænd har bzerne ikke hunde,
der tidligt vil reagere



Hans Joergensen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-10-06 19:26

Bo Warming wrote:
> Modsat kvartterets andre udstødte enlige mænd har bzerne ikke hunde,
> der tidligt vil reagere

Der er masser af hunde, endnu noget sludder du fyrer af.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

@ (22-10-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 22-10-06 16:12

On Sun, 22 Oct 2006 14:33:01 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse news:8mnmj217kap7tobr5kh8h5a93b6ileshq6@4ax.com...
>> On Sun, 22 Oct 2006 13:59:57 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:
>>
>>>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse news:1hnltu9.1i0faofm3a73yN%spambuster@users.toughguy.net...
>>>
>>>> Hvordan kunne det gå til, at en 40-årig svensk kvinde lå død i mere end
>>>> to måneder under en seng i Ungdomshuset?
>>>
>>>Hvis huset/værelse ikke er opvarmet, og det er vinter, ?
>>>ved 0° går der sikkert et stykke tid før et lig begynder at lugte.
>>>
>>>"den 40-årige er død af en cocktail af narko og alkohol"
>>>
>>>Alkohol er vel også med til forlænge tiden før et lig går i forrådnelse.
>>
>> forrådnelsen starter 20 minutter efter død
>
>Da ikke ved 0°

hvordan vil du have at et lig er på 0 grader når det dør,

desuden tvivler jeg meget stærkt på at der har været kun 0 grader i
rummet

og jo de processer der kaldes forrådnelse starter meget hurtigt

>
>> og hvis der går 2 måneder før nogen lugter liget så må huset enten
>> være ekstremt utæt
>
>Ja manglene isolation eller vinduer, forlænger sikkert også tiden
>for lugtgenerne når igennem en måske lukket dør.
>
>Det høre vel til normalen at afsjælet kroppe fra ældre mennesker, kan ligge 2-3 mdr.
>i eget hjem midt på sommeren, hvis der er en smule gennemtræk, før flok på trappen
>også kan lugte det.

ikke så meget lugten som fluerplagen
og nogen gange fugtskjolder


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Hans Joergensen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-10-06 19:28

@ wrote:
> desuden tvivler jeg meget stærkt på at der har været kun 0 grader i
> rummet

Når det er vinter opvarmes Ungeren udelukkede vha. kakkelovne
placeret i forenden af huset.. hvis lokalet lå bagerst i huset kan
det godt have været meget koldt. Det hænder endda at der er is på
bagtrappen om vinteren, hvis nogle spilder lidt for meget øl der
under en fest.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Sten Schou (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 22-10-06 20:59


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnejne0u.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...

> Når det er vinter opvarmes Ungeren udelukkede vha. kakkelovne
> placeret i forenden af huset.. hvis lokalet lå bagerst i huset kan
> det godt have været meget koldt. Det hænder endda at der er is på
> bagtrappen om vinteren, hvis nogle spilder lidt for meget øl der
> under en fest.

Is????...gud, er den globale opvarmning ikke nået til Tjøwenhawn endnu?

Hilsen Sten



Poul Nielsen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Poul Nielsen


Dato : 22-10-06 17:00


"Jan Rasmussen" <1@2.3> skrev i en meddelelse
news:453b6529$0$84036$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
news:8mnmj217kap7tobr5kh8h5a93b6ileshq6@4ax.com...
> > On Sun, 22 Oct 2006 13:59:57 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:
> >
> >>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
news:1hnltu9.1i0faofm3a73yN%spambuster@users.toughguy.net...
> > og hvis der går 2 måneder før nogen lugter liget så må huset enten
> > være ekstremt utæt
>
> Ja manglene isolation eller vinduer, forlænger sikkert også tiden
> for lugtgenerne når igennem en måske lukket dør.
>
> Det høre vel til normalen at afsjælet kroppe fra ældre mennesker, kan
ligge 2-3 mdr.
> i eget hjem midt på sommeren, hvis der er en smule gennemtræk, før flok på
trappen
> også kan lugte det.
>
> Jan Rasmussen
>
Jamen når et dyrekadaver har ligget i 3 måneder er det nærmest et
mumificeret skelet og evt lugtgener er væk, så den fatter jeg ikke, det må
da være efter den 1 måned at der er lugtgener.



Bo Warming (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 22-10-06 17:21

"Poul Nielsen" <mega@lan.com> wrote in message
news:453b9514$0$49202$14726298@news.sunsite.dk...
> "Jan Rasmussen" <1@2.3> skrev i en meddelelse
> news:453b6529$0$84036$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> news:8mnmj217kap7tobr5kh8h5a93b6ileshq6@4ax.com...
>> > On Sun, 22 Oct 2006 13:59:57 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3>
>> > wrote:
>> >
>> >>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
> news:1hnltu9.1i0faofm3a73yN%spambuster@users.toughguy.net...
>> > og hvis der går 2 måneder før nogen lugter liget så må huset
>> > enten
>> > være ekstremt utæt
>>
>> Ja manglene isolation eller vinduer, forlænger sikkert også tiden
>> for lugtgenerne når igennem en måske lukket dør.
>>
>> Det høre vel til normalen at afsjælet kroppe fra ældre mennesker,
>> kan
> ligge 2-3 mdr.
>> i eget hjem midt på sommeren, hvis der er en smule gennemtræk, før
>> flok på
> trappen
>> også kan lugte det.
>>
>> Jan Rasmussen
>>
> Jamen når et dyrekadaver har ligget i 3 måneder er det nærmest et
> mumificeret skelet og evt lugtgener er væk, så den fatter jeg ikke,
> det må
> da være efter den 1 måned at der er lugtgener.

Undertiden er en ensom persons død ikke blevet opdaget ved lugt men
ved at maddiker kravlede ud af lejligheden gennem sprækker ved rør og
døre

For at mumificering altså indtørring til lugtløshed skal ske, skal der
være kulde og eller ventilation. Om sommeren vil spyfluer ofte finde
vej til liget og er de hurtige så kan lugtperioden vare kort tid.

At bz ikke reagerede på lugt før sent må tilskrives at de er umodne,
uansvarlige, uorganiserede barnerøve og ikke har normal fordeling af
pligter - ligesom de blåstempler hinandens voldstrusler mod sagesløse
forbipasserende, uigennemtænkt, for de lever i virkelighedsfjerne
dagdrømme om frihed og at de selv er perfekte,
Bedre ansvarlighed findes ikke hos den fond, der vil købe og
overlade - uden bindinger - til de unge , der i den grad har vist sig
asociale og farlige

Een gang har de unge brændt huset af, og der er intet rapporteret om
at man har truffet foranstaltninger for at undgå gentagelser, for
kommunen er jo sikkerhedsnet. Hvad der kommer let, går let
Markedsfrihed virker - dette er modpolen socialisme der ikke virker.
At sætte næring før tæring og yde før nyde , er for de forkælede unge
en gammeldagshed og urimelighed - de kender ikke livet - , for de har
altid været pakket ind i vat



Jan Rasmussen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Jan Rasmussen


Dato : 22-10-06 18:04

"Poul Nielsen" <mega@lan.com> skrev i en meddelelse news:453b9514$0$49202$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Jamen når et dyrekadaver har ligget i 3 måneder er det nærmest et
> mumificeret skelet og evt lugtgener er væk, så den fatter jeg ikke, det må
> da være efter den 1 måned at der er lugtgener.

Man må også gå ud fra, at der i skovbunden er flere dyr med hag til lig, samt lettere adgang
til ådselsædere, ind på 5 sal, så et dyrelig i det fri hurtigere bliver til et kadaver.

I de fleste lejligheder er der udsugning på badeværelset og køkken,
det skaber en smule undertryk, så hvis vinduerne er lukket, kommer luften ind
af brevsprækken og ikke ud.

Jan Rasmussen



Jesper (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 22-10-06 18:46

Jan Rasmussen <1@2.3> wrote:

> >
> > Jamen når et dyrekadaver har ligget i 3 måneder er det nærmest et
> > mumificeret skelet og evt lugtgener er væk, så den fatter jeg ikke, det må
> > da være efter den 1 måned at der er lugtgener.
>
> Man må også gå ud fra, at der i skovbunden er flere dyr med hag til lig,
> samt lettere adgang til ådselsædere, ind på 5 sal, så et dyrelig i det fri
> hurtigere bliver til et kadaver.
>
> I de fleste lejligheder er der udsugning på badeværelset og køkken, det
> skaber en smule undertryk, så hvis vinduerne er lukket, kommer luften ind
> af brevsprækken og ikke ud.
>
> Jan Rasmussen

Nu vil fluerne lægge æg på et lig allerede få timer efter dødens
intræden, også selvom liget ligger indendørs. Og indendørs i varmen
udvikler og formerer madderikerne væsentligt hurtigere.
--
Formålet med loven er ikke at få færre flygtninge til dette land.
Peter Duetoft (CD), Jyllands-Posten 16/3 1994 om udlændingeloven.

Jim (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 22-10-06 13:34

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
news:8mnmj217kap7tobr5kh8h5a93b6ileshq6@4ax.com...
> On Sun, 22 Oct 2006 13:59:57 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:
>
>>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
>>news:1hnltu9.1i0faofm3a73yN%spambuster@users.toughguy.net...
>>
>>> Hvordan kunne det gå til, at en 40-årig svensk kvinde lå død i mere end
>>> to måneder under en seng i Ungdomshuset?
>>
>>Hvis huset/værelse ikke er opvarmet, og det er vinter, ?
>>ved 0° går der sikkert et stykke tid før et lig begynder at lugte.
>>
>>"den 40-årige er død af en cocktail af narko og alkohol"
>>
>>Alkohol er vel også med til forlænge tiden før et lig går i forrådnelse.
>
> forrådnelsen starter 20 minutter efter død
>
> og hvis der går 2 måneder før nogen lugter liget så må huset enten
> være ekstremt utæt
>
> eller stanken må i forvejen være virkelig stram

Jeg tror på sidstnævnte.
Efter at have set et par eksempler på ungdomshusets værter/gæster, så må man
formode, at personlig hygiejne og påklædnings-ditto ikke står øverst på
listen af "things-to-do-today".
Jeg er desuden glad for, at der ikke følger lugt med ud i stuerne, når der
transmitteres fra ungdomshuset.
Stakkels reporter, siger jeg bare.



Bo Warming (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 22-10-06 13:48

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
news:453b652d$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> news:8mnmj217kap7tobr5kh8h5a93b6ileshq6@4ax.com...
>> On Sun, 22 Oct 2006 13:59:57 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:
>>
>>>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse

>>>"den 40-årige er død af en cocktail af narko og alkohol"
>>>
>>>Alkohol er vel også med til forlænge tiden før et lig går i
>>>forrådnelse.

Ja, hvis du havde en promille på 200 altså som sherry ved døden
men rødvin med promille på 140 blir sur, selv i køleskab

Jeg glemte denne måned hakket kød uden for fryseren i uopvarmet køkken
og på en uge stank det infamt _når man stank næsen ned til det_.

Den svenske pige døde vist på en lige så kølig årstid som nu

ikke om sommeren hvor naborum havde været umulige at opholde sig i
efter to uger.
Lå hun der to måneder før de afstumpede, stenede unge uden empati og
sociale antenner reagerede på at en gæst, de havde inviteret, vist
ikke havde det rigtig godt?



Per Rønne (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 22-10-06 19:28

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> og hvis der går 2 måneder før nogen lugter liget så må huset enten
> være ekstremt utæt
>
> eller stanken må i forvejen være virkelig stram

Hvorfor mon jeg finder det sidste mest sandsynligt? Et hus uden voksen
ledelse?

Mon der også ligger en bunke fæces rundt omkring på gulvene?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Jesper (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 22-10-06 19:42

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> "@" <1[at]invalid.net> wrote:
>
> > og hvis der går 2 måneder før nogen lugter liget så må huset enten
> > være ekstremt utæt
> >
> > eller stanken må i forvejen være virkelig stram
>
> Hvorfor mon jeg finder det sidste mest sandsynligt? Et hus uden voksen
> ledelse?
>
> Mon der også ligger en bunke fæces rundt omkring på gulvene?

Om de ligefrem defækerer på gulvet ved jeg ikke. Men det kunne jo godt
være at de i påvirket tilstand kunne finde på at urinere på gangene. Og
hvis køkkenaffaldet får lov til at hobe sig op og den almindelige
hygiejniske standard måske er temmeligt mangelfuld, så er det jo nok
ikke en duft af rose og violer der møder én der.
--
Formålet med loven er ikke at få færre flygtninge til dette land.
Peter Duetoft (CD), Jyllands-Posten 16/3 1994 om udlændingeloven.

Hans Joergensen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-10-06 19:55

Jesper wrote:
> Om de ligefrem defækerer på gulvet ved jeg ikke. Men det kunne jo godt
> være at de i påvirket tilstand kunne finde på at urinere på gangene. Og
> hvis køkkenaffaldet får lov til at hobe sig op og den almindelige
> hygiejniske standard måske er temmeligt mangelfuld, så er det jo nok
> ikke en duft af rose og violer der møder én der.

Der er fint i køkkenet..

http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-10-21/

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Jim (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 22-10-06 21:07

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnejnfj6.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Jesper wrote:
>> Om de ligefrem defækerer på gulvet ved jeg ikke. Men det kunne jo godt
>> være at de i påvirket tilstand kunne finde på at urinere på gangene. Og
>> hvis køkkenaffaldet får lov til at hobe sig op og den almindelige
>> hygiejniske standard måske er temmeligt mangelfuld, så er det jo nok
>> ikke en duft af rose og violer der møder én der.
>
> Der er fint i køkkenet..
>
> http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-10-21/
>
Vil du påstå, at disse personer, der i grunden burde have været en gang
klatter på lagenet, har nogen form for evne til at skabe noget brugbart?
http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-10-22/



Hans Joergensen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-10-06 21:08

Jim wrote:
> Vil du påstå, at disse personer, der i grunden burde have været en gang
> klatter på lagenet, har nogen form for evne til at skabe noget brugbart?
> http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-10-22/

I forhold til dig.. JA!

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Jim (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 22-10-06 21:16

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnejnjte.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Jim wrote:
>> Vil du påstå, at disse personer, der i grunden burde have været en gang
>> klatter på lagenet, har nogen form for evne til at skabe noget brugbart?
>> http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-10-22/
>
> I forhold til dig.. JA!
>
*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*
Ja, selvtilliden fejler ikke noget...
Det gør virkelighedsopfattelsen derimod.



Allan Riise (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 22-10-06 21:15

Jim wrote:
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
> news:slrnejnfj6.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
>> Jesper wrote:
>>> Om de ligefrem defækerer på gulvet ved jeg ikke. Men det kunne jo
>>> godt være at de i påvirket tilstand kunne finde på at urinere på
>>> gangene. Og hvis køkkenaffaldet får lov til at hobe sig op og den
>>> almindelige hygiejniske standard måske er temmeligt mangelfuld, så
>>> er det jo nok ikke en duft af rose og violer der møder én der.
>>
>> Der er fint i køkkenet..
>>
>> http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-10-21/
>>
> Vil du påstå, at disse personer, der i grunden burde have været en
> gang klatter på lagenet, har nogen form for evne til at skabe noget
> brugbart? http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-10-22/

Don't judge a book by it's cover.

--
Allan Riise



Jim (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 22-10-06 21:21

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:453bd15d$0$2099$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jim wrote:
>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>> news:slrnejnfj6.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
>>> Jesper wrote:
>>>> Om de ligefrem defækerer på gulvet ved jeg ikke. Men det kunne jo
>>>> godt være at de i påvirket tilstand kunne finde på at urinere på
>>>> gangene. Og hvis køkkenaffaldet får lov til at hobe sig op og den
>>>> almindelige hygiejniske standard måske er temmeligt mangelfuld, så
>>>> er det jo nok ikke en duft af rose og violer der møder én der.
>>>
>>> Der er fint i køkkenet..
>>>
>>> http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-10-21/
>>>
>> Vil du påstå, at disse personer, der i grunden burde have været en
>> gang klatter på lagenet, har nogen form for evne til at skabe noget
>> brugbart? http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-10-22/
>
> Don't judge a book by it's cover.
>
Og du har stadig ikke lært noget..

Det er måske unge advokater og børsmæglere, du kan se på billederne?



Hans Joergensen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-10-06 21:24

Jim wrote:
> Og du har stadig ikke lært noget..
> Det er måske unge advokater og børsmæglere, du kan se på billederne?

Man behøver vel ikke være advokat og børsmægler for at være nyttig
for samfundet?

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Jim (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 22-10-06 21:26

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnejnkql.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Jim wrote:
>> Og du har stadig ikke lært noget..
>> Det er måske unge advokater og børsmæglere, du kan se på billederne?
>
> Man behøver vel ikke være advokat og børsmægler for at være nyttig
> for samfundet?
>
Hvilken uddannelse har man så i den mudering?



Hans Joergensen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-10-06 21:28

Jim wrote:
>>> Og du har stadig ikke lært noget..
>>> Det er måske unge advokater og børsmæglere, du kan se på billederne?
>> Man behøver vel ikke være advokat og børsmægler for at være nyttig
>> for samfundet?
> Hvilken uddannelse har man så i den mudering?

Det kan jo være alt muligt.. Men det virker umidbart populært med
uddannelser inden for medie, film, musik.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Jim (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 22-10-06 21:35

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnejnl37.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Jim wrote:
>>>> Og du har stadig ikke lært noget..
>>>> Det er måske unge advokater og børsmæglere, du kan se på billederne?
>>> Man behøver vel ikke være advokat og børsmægler for at være nyttig
>>> for samfundet?
>> Hvilken uddannelse har man så i den mudering?
>
> Det kan jo være alt muligt.. Men det virker umidbart populært med
> uddannelser inden for medie, film, musik.
>
Er det så nødvendigt at se sådan ud?



Hans Joergensen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-10-06 21:36

Jim wrote:
>> Det kan jo være alt muligt.. Men det virker umidbart populært med
>> uddannelser inden for medie, film, musik.
> Er det så nødvendigt at se sådan ud?

Det tror jeg ikke er et krav i mediebranchen nej.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Jim (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 22-10-06 21:51

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnejnlhl.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Jim wrote:
>>> Det kan jo være alt muligt.. Men det virker umidbart populært med
>>> uddannelser inden for medie, film, musik.
>> Er det så nødvendigt at se sådan ud?
>
> Det tror jeg ikke er et krav i mediebranchen nej.
>
Jeg kunne ikke drømme om at arbejde sammen med personer, der har den
fremtoning og attitude.
Vil du i ramme alvor påstå, at disse... ja, hvad skal man kalde dem...
eksistenser har begreb om medieverdenen og musik?
Du er sandelig ikke ked af det... Hvor har du lært at fortælle sådan nogle
historier?
Det er lige før, jeg tror på dig... og så alligevel... nej. Tror du ikke
hellere, du skulle prøve med at indse, at disse eksistenser ikke har nogen
fremtid i en jobsituation, så længe de har den fremtoning og attitude, som
de nu engang har antaget.



Hans Joergensen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-10-06 22:04

Jim wrote:
>> Det tror jeg ikke er et krav i mediebranchen nej.
> Jeg kunne ikke drømme om at arbejde sammen med personer, der har den
> fremtoning og attitude.
> Vil du i ramme alvor påstå, at disse... ja, hvad skal man kalde dem...
> eksistenser har begreb om medieverdenen og musik?

En del af dem ja. Jeg har snakket med flere der arbejder inden for
de områder.

> Det er lige før, jeg tror på dig... og så alligevel... nej. Tror du ikke
> hellere, du skulle prøve med at indse, at disse eksistenser ikke har nogen
> fremtid i en jobsituation, så længe de har den fremtoning og attitude, som
> de nu engang har antaget.

Det kan ændres. På min arbejdsplads ville det fx. ikke umidbart være et
problem.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Bo Warming (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 23-10-06 07:23

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnejnlhl.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Jim wrote:
>>> Det kan jo være alt muligt.. Men det virker umidbart populært med
>>> uddannelser inden for medie, film, musik.
>> Er det så nødvendigt at se sådan ud?
>
> Det tror jeg ikke er et krav i mediebranchen nej.

Staten hælder milliarder i unges musik og film, så der er masser af
job til vennernes venner hvor man ikke skal kunne noget som helst, men
blot være der og evt gå lidt i hånde og beundre de fastansatte pinger



Allan Riise (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 22-10-06 21:26

Jim wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> news:453bd15d$0$2099$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Jim wrote:
>>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:slrnejnfj6.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
>>>> Jesper wrote:
>>>>> Om de ligefrem defækerer på gulvet ved jeg ikke. Men det kunne jo
>>>>> godt være at de i påvirket tilstand kunne finde på at urinere på
>>>>> gangene. Og hvis køkkenaffaldet får lov til at hobe sig op og den
>>>>> almindelige hygiejniske standard måske er temmeligt mangelfuld, så
>>>>> er det jo nok ikke en duft af rose og violer der møder én der.
>>>>
>>>> Der er fint i køkkenet..
>>>>
>>>> http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-10-21/
>>>>
>>> Vil du påstå, at disse personer, der i grunden burde have været en
>>> gang klatter på lagenet, har nogen form for evne til at skabe noget
>>> brugbart? http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-10-22/
>>
>> Don't judge a book by it's cover.
>>
> Og du har stadig ikke lært noget..
>
> Det er måske unge advokater og børsmæglere, du kan se på billederne?

Det kan snildt være kommende, har du intet lært af 60'erne?

--
Allan Riise



Jim (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 22-10-06 21:31

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:453bd3e0$0$2094$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jim wrote:
>> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
>> news:453bd15d$0$2099$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Jim wrote:
>>>> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:slrnejnfj6.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
>>>>> Jesper wrote:
>>>>>> Om de ligefrem defækerer på gulvet ved jeg ikke. Men det kunne jo
>>>>>> godt være at de i påvirket tilstand kunne finde på at urinere på
>>>>>> gangene. Og hvis køkkenaffaldet får lov til at hobe sig op og den
>>>>>> almindelige hygiejniske standard måske er temmeligt mangelfuld, så
>>>>>> er det jo nok ikke en duft af rose og violer der møder én der.
>>>>>
>>>>> Der er fint i køkkenet..
>>>>>
>>>>> http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-10-21/
>>>>>
>>>> Vil du påstå, at disse personer, der i grunden burde have været en
>>>> gang klatter på lagenet, har nogen form for evne til at skabe noget
>>>> brugbart? http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-10-22/
>>>
>>> Don't judge a book by it's cover.
>>>
>> Og du har stadig ikke lært noget..
>>
>> Det er måske unge advokater og børsmæglere, du kan se på billederne?
>
> Det kan snildt være kommende, har du intet lært af 60'erne?
>
Jo, at man er nødt til at tage ansvar og en uddannelse for at blive til
noget.
Noget disse piercingbefængte, overbebrækkede og ildelugtende anarkister
øjensynligt ikke har opdaget endnu.



Hans Joergensen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-10-06 21:36

Jim wrote:
> Jo, at man er nødt til at tage ansvar og en uddannelse for at blive til
> noget.
> Noget disse piercingbefængte, overbebrækkede og ildelugtende anarkister
> øjensynligt ikke har opdaget endnu.

bebrækkede ligefrem? ildelugtende? hvordan vuderer du det ud fra et
foto?

Du er vist også ude i en smagsdommeri dér :)

Men, ta det bare helt roligt, de skal nok klare sig.. :)

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Jim (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 22-10-06 21:52

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnejnlgq.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Jim wrote:
>> Jo, at man er nødt til at tage ansvar og en uddannelse for at blive til
>> noget.
>> Noget disse piercingbefængte, overbebrækkede og ildelugtende anarkister
>> øjensynligt ikke har opdaget endnu.
>
> bebrækkede ligefrem? ildelugtende? hvordan vuderer du det ud fra et
> foto?
>
> Du er vist også ude i en smagsdommeri dér :)
>
> Men, ta det bare helt roligt, de skal nok klare sig.. :)
>
Jamen hvad hyler de så for.
Så er der jo ingen problemer i at flytte et andet sted hen, hvor de kan se
grimme ud og ryge deres tjald.



Hans Joergensen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-10-06 19:50

Per Rønne wrote:
>> eller stanken må i forvejen være virkelig stram
> Hvorfor mon jeg finder det sidste mest sandsynligt? Et hus uden voksen
> ledelse?
> Mon der også ligger en bunke fæces rundt omkring på gulvene?

Det gør der ikke... Der lugter heller ikke specielt slemt under normale
omstændigheder, men på 3. dagen af k-town kan den godt være lidt "grov"
inde i koncertsalen :)

Du kan jo bare gå ind og se efter her i næste weekend, der er stor
fødselsdagsfest, med fed musik og billige øl.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Per Rønne (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 22-10-06 20:59

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Du kan jo bare gå ind og se efter her i næste weekend, der er stor
> fødselsdagsfest, med fed musik og billige øl.

Umuligt. Da er jeg til weekend med min fagforening.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Hans Joergensen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-10-06 21:03

Per Rønne wrote:
>> Du kan jo bare gå ind og se efter her i næste weekend, der er stor
>> fødselsdagsfest, med fed musik og billige øl.
> Umuligt. Da er jeg til weekend med min fagforening.

Festlighederne starter allerede torsdag, så der skulle være rig
mulighed :)

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Per Rønne (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 22-10-06 21:18

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Per Rønne wrote:
> >> Du kan jo bare gå ind og se efter her i næste weekend, der er stor
> >> fødselsdagsfest, med fed musik og billige øl.
> > Umuligt. Da er jeg til weekend med min fagforening.
>
> Festlighederne starter allerede torsdag, så der skulle være rig
> mulighed :)

Bortset fra at jeg naturligvis skal være ædru når jeg kommer på weekend,
så skal jeg faktisk noget alle aftener i næste uge, bortset fra de to
første.

Onsdag: i Operaen.
Torsdag: temaaften i Valby.
Fredag: redaktionsmøde hos mig.
Weekend: fagforening.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Bo Warming (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 22-10-06 21:22

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnejnfb8.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Per Rønne wrote:
>>> eller stanken må i forvejen være virkelig stram
>> Hvorfor mon jeg finder det sidste mest sandsynligt? Et hus uden
>> voksen
>> ledelse?
>> Mon der også ligger en bunke fæces rundt omkring på gulvene?
>
> Det gør der ikke... Der lugter heller ikke specielt slemt under
> normale
> omstændigheder, men på 3. dagen af k-town kan den godt være lidt
> "grov"
> inde i koncertsalen :)
>
> Du kan jo bare gå ind og se efter her i næste weekend, der er stor
> fødselsdagsfest, med fed musik og billige øl.

Der er gratis øl eller hvidvin hos mig og hvis vi bagefter går ned til
JAgtvej 69 kan jeg måske slippe ind i følgeskab med dig.
Det er længe siden jeg har været derinde.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 35861000



Hans Joergensen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-10-06 21:34

Bo Warming wrote:
> Der er gratis øl eller hvidvin hos mig og hvis vi bagefter går ned til
> JAgtvej 69 kan jeg måske slippe ind i følgeskab med dig.
> Det er længe siden jeg har været derinde.

Desværre tror jeg at følgeskab med dig vil være dårligt for min
troværdighed.. så jeg bliver desværre nok nød til at afslå.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Jim (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 22-10-06 21:53

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnejnled.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>> Der er gratis øl eller hvidvin hos mig og hvis vi bagefter går ned til
>> JAgtvej 69 kan jeg måske slippe ind i følgeskab med dig.
>> Det er længe siden jeg har været derinde.
>
> Desværre tror jeg at følgeskab med dig vil være dårligt for min
> troværdighed.. så jeg bliver desværre nok nød til at afslå.
>
Din troværdighed er allerede så blakket, at du vil overgå komiske ali.



Hans Joergensen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-10-06 22:05

Jim wrote:
>> Desværre tror jeg at følgeskab med dig vil være dårligt for min
>> troværdighed.. så jeg bliver desværre nok nød til at afslå.
> Din troværdighed er allerede så blakket, at du vil overgå komiske ali.

.... min troværdighed i forhold til Ungdomshuset.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Bo Warming (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 23-10-06 07:25

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnejnled.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>> Der er gratis øl eller hvidvin hos mig og hvis vi bagefter går ned
>> til
>> JAgtvej 69 kan jeg måske slippe ind i følgeskab med dig.
>> Det er længe siden jeg har været derinde.
>
> Desværre tror jeg at følgeskab med dig vil være dårligt for min
> troværdighed.. så jeg bliver desværre nok nød til at afslå.

Det med integritet og at være ligeglad med om folk vurderer
troværdighed på hvem man ses i nærheden af, er ellers en god ide

JEg kan evt bære et stort skilt hvor der står at vi ikke er enige om
særlig meget.

Er der noget derinde jeg ikke må se, fx vedr udbedring efter brand,
som du mener er perfekt?



Hans Joergensen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 23-10-06 09:24

Bo Warming wrote:
> Er der noget derinde jeg ikke må se, fx vedr udbedring efter brand,
> som du mener er perfekt?

Der er nogle fotos af huset her, beklager at der er lidt rodet på
1. salen..

http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-10-14/

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Per Rønne (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 23-10-06 10:07

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Bo Warming wrote:
> > Er der noget derinde jeg ikke må se, fx vedr udbedring efter brand,
> > som du mener er perfekt?
>
> Der er nogle fotos af huset her, beklager at der er lidt rodet på
> 1. salen..
>
> http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-10-14/

Jamen, det hus skal Faderhuset jo nok blive glad for i det kristelige
ungdomsarbejde på Nørrebro.

Og det er tydeligt at man også kan opføre opbyggelige, kristelige
skuespil på eget teater ...

Bydelens islamiske familier vil nok også være mere trygge ved at sende
deres børn til arrangementer i et mere religiøst orienteret sted end
'Ungeren', så der må kontakten vel også være let af få etablerer?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Hans Joergensen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 23-10-06 10:10

Per Rønne wrote:
> Jamen, det hus skal Faderhuset jo nok blive glad for i det kristelige
> ungdomsarbejde på Nørrebro.

Ja det skal nok blive rigtig hyggeligt.. *host* der er jo ikke noget
som et hus der er omringet af betjente døgnets 24 timer :)

> Bydelens islamiske familier vil nok også være mere trygge ved at sende
> deres børn til arrangementer i et mere religiøst orienteret sted end
> 'Ungeren', så der må kontakten vel også være let af få etablerer?

:)

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Alucard (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 23-10-06 13:17

On 23 Oct 2006 09:10:14 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>> Jamen, det hus skal Faderhuset jo nok blive glad for i det kristelige
>> ungdomsarbejde på Nørrebro.
>
>Ja det skal nok blive rigtig hyggeligt.. *host* der er jo ikke noget
>som et hus der er omringet af betjente døgnets 24 timer :)

Hvorfor skulle der dog være det...??? (Bortset fra at beskytte det mod
voldelige personer)....

Hans Joergensen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 23-10-06 14:11

Alucard wrote:
> Hvorfor skulle der dog være det...??? (Bortset fra at beskytte det mod
> voldelige personer)....

Nåja, så behøver der vel ikke være betjente, hvis de kun skal være
der for at beskytte mod voldelige personer..

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Alucard (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 23-10-06 15:06

On 23 Oct 2006 13:11:15 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>> Hvorfor skulle der dog være det...??? (Bortset fra at beskytte det mod
>> voldelige personer)....
>
>Nåja, så behøver der vel ikke være betjente, hvis de kun skal være
>der for at beskytte mod voldelige personer..

Hvorfor skriver du det så...???

Knud Larsen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 23-10-06 10:11


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnejov13.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>> Er der noget derinde jeg ikke må se, fx vedr udbedring efter brand,
>> som du mener er perfekt?
>
> Der er nogle fotos af huset her, beklager at der er lidt rodet på
> 1. salen..
>
> http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-10-14/


Jeg kiggede lige igen på dem, og igen slår det mig, at det er utroligt, at
man vil danse under et kæmpe hagekors, - næven i midten ser man jo ikke på
afstand. Nynazisterne ville sikkert med jubel holde fest i sådan en sal.





Hans Joergensen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 23-10-06 10:28

Knud Larsen wrote:
> Jeg kiggede lige igen på dem, og igen slår det mig, at det er utroligt, at
> man vil danse under et kæmpe hagekors, - næven i midten ser man jo ikke på
> afstand. Nynazisterne ville sikkert med jubel holde fest i sådan en sal.

Det er stadig et smadret hagekors, og symbol på anti-nazi.

http://es.geocities.com/eloimiguelribot/12antinazi.jpg

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Per Rønne (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 23-10-06 11:37

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Knud Larsen wrote:
> > Jeg kiggede lige igen på dem, og igen slår det mig, at det er utroligt, at
> > man vil danse under et kæmpe hagekors, - næven i midten ser man jo ikke på
> > afstand. Nynazisterne ville sikkert med jubel holde fest i sådan en sal.
>
> Det er stadig et smadret hagekors, og symbol på anti-nazi.
>
> http://es.geocities.com/eloimiguelribot/12antinazi.jpg

Ja, og man må spørge sig hvor meget fredet, der er ødelagt ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Hans Joergensen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 23-10-06 11:49

Per Rønne wrote:
> Ja, og man må spørge sig hvor meget fredet, der er ødelagt ...

Ikke noget?

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Per Rønne (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 23-10-06 12:15

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Per Rønne wrote:
> > Ja, og man må spørge sig hvor meget fredet, der er ødelagt ...
>
> Ikke noget?

Der var ikke en bunke fredede fresker som i Folkets Hus på Enghave
Plads?

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Hans Joergensen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 23-10-06 12:45

Per Rønne wrote:
>> Ikke noget?
> Der var ikke en bunke fredede fresker som i Folkets Hus på Enghave
> Plads?

Huset er vist ikke som sådan fredet, men på et tidspunkt er det
blevet nægtet nedrivning pga. historisk værdi, og den historiske
værdi kan vel næppe siges at være blevet mindre.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Bo Warming (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 23-10-06 14:23

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnejov13.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>> Er der noget derinde jeg ikke må se, fx vedr udbedring efter brand,
>> som du mener er perfekt?
>
> Der er nogle fotos af huset her, beklager at der er lidt rodet på
> 1. salen..
>
> http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-10-14/

JEg vil gerne selv se rummet , som man lod en gæst døi, og
ignorerede. Ikke udvalgte irelevante foto. fra ønsketænkere der tror
på at Christiania og Jagtvej69 har narko-friheds-tendenser andet end i
propaganda-ORD

Hvor sødt at du skjuler sandheden og finder på at du ville skamme dig
ved at blive set med mig

I denne tråd er diskuteret den svenske dames forrådnelse.

Ved tyve grader kan legeme rådne til skelet i jord på e¨n måned og en
rotte kan forsvinde på en uge

Der har ikke været sommer nok til maddiker i okt-nov-dec men høj
temperatur nok til stærk stank efter en uge eller to.

Hvem har stoppet hende ned under sengen - næppe den narkoforførte
kvinde selv da hun mærkede at hun var blevet narkoforgiftet af
pusherne

Det må være en doven eller skyldig autonom , der ikke gad / turde
kalde politi. Selvom han vidste at politi holder hånden over autonome.

AFhængig af dyne, tøj og tæt dør har stanken i naborum måske ikke
toppet den første måned, hvis udtørring kunne ske, men råd starter fra
tarmen og bakterier kan trænge ind udefra hvis ikke huden er tør

Pnligt at hun ikke var glemt i seng men forsøgt gemt *under* seng. De
har haft dårlig samvittighed, pusher-BZ-erne. Men at handle rationelt
fx slukke en begyndende ildebrand går langt over disse
dummere-end-mongoler ungersvendes åndsevner

Måske hun havde penge og de kunne få god pris for stoffer de prakkede
hende på - de har næppe vidst at hun var svag så overdosis dræbte, og
politi der ikke vil skandalisere socialistungdom har ikke ladet
retsmedicinere måle overdosis størrelse og stikmærker i arme el lign



Hans Joergensen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 23-10-06 14:53

Bo Warming wrote:
>>> Er der noget derinde jeg ikke må se, fx vedr udbedring efter brand,
>>> som du mener er perfekt?
>> Der er nogle fotos af huset her, beklager at der er lidt rodet på
>> 1. salen..
>> http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-10-14/
> JEg vil gerne selv se rummet , som man lod en gæst døi, og
> ignorerede. Ikke udvalgte irelevante foto. fra ønsketænkere der tror
> på at Christiania og Jagtvej69 har narko-friheds-tendenser andet end i
> propaganda-ORD

Jeg aner desværre intet om den sag. Jeg vil antage at du når du
siger de tænder ild midt på gulvet mener midt i en af de store sale,
da det er her fester foregår.

> Hvor sødt at du skjuler sandheden og finder på at du ville skamme dig
> ved at blive set med mig

Jeg gider ikke ses sammen med dig, sådan er det bare.

> I denne tråd er diskuteret den svenske dames forrådnelse.
> Ved tyve grader kan legeme rådne til skelet i jord på e¨n måned og en
> rotte kan forsvinde på en uge

Hvornår blev hun fundet?

> Hvem har stoppet hende ned under sengen - næppe den narkoforførte
> kvinde selv da hun mærkede at hun var blevet narkoforgiftet af
> pusherne

Det er umuligt at svare på.

> Det må være en doven eller skyldig autonom , der ikke gad / turde
> kalde politi. Selvom han vidste at politi holder hånden over autonome.

Eller en anden gæst..

> har haft dårlig samvittighed, pusher-BZ-erne. Men at handle rationelt

Der findes ikke pusher-BZ'ere.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Bo Warming (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 23-10-06 16:14

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnejpi9g.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>>>> Er der noget derinde jeg ikke må se, fx vedr udbedring efter
>>>> brand,
>>>> som du mener er perfekt?
>>> Der er nogle fotos af huset her, beklager at der er lidt rodet på
>>> 1. salen..
>>> http://nathue.dk/ungeren/2006/2006-10-14/
>> JEg vil gerne selv se rummet , som man lod en gæst døi, og
>> ignorerede. Ikke udvalgte irelevante foto. fra ønsketænkere der
>> tror
>> på at Christiania og Jagtvej69 har narko-friheds-tendenser andet
>> end i
>> propaganda-ORD
>
> Jeg aner desværre intet om den sag. Jeg vil antage at du når du
> siger de tænder ild midt på gulvet mener midt i en af de store sale,
> da det er her fester foregår.

Hvordan mener du at et hus fuld af mennesker futter det hele af og
ingen gider slukke i tide - der var stabler af brænde udenfor huset i
de dage, fra en poppelale der var fældet i kvarteret og jeg ville have
taget lidt men pludselig var alt ved JAgtvej 69 og få dage senere
hævdede løgnerne i avisen at det var nazier der havde brændt hytten
af - UNDER EN FEST
tsk tsk

Sidenhen var det en fejl ved en vareelevator , der var årsagEN - -
men sjovt at det skete lige efter at brænde i massevis var stjålet til
huset
Og at alle har været så narkostenede at ingen gad stoppe branden i
tide

Hvem kan udelukke at Adam er millionær på narkosalg?

>> Hvor sødt at du skjuler sandheden og finder på at du ville skamme
>> dig
>> ved at blive set med mig
>
> Jeg gider ikke ses sammen med dig, sådan er det bare.

JEg lover at have badet og deodorantet og jeg pisser ikke på noget i
huset

Hvad er du bange for ? ? - at du får ry for at have plettet BZ-ry ved
at have været i dialog med mig på nettet?


>> I denne tråd er diskuteret den svenske dames forrådnelse.
>> Ved tyve grader kan legeme rådne til skelet i jord på e¨n måned og
>> en
>> rotte kan forsvinde på en uge
>
> Hvornår blev hun fundet?

I december , efter 2-3 mdr

>> Hvem har stoppet hende ned under sengen - næppe den narkoforførte
>> kvinde selv da hun mærkede at hun var blevet narkoforgiftet af
>> pusherne
>
> Det er umuligt at svare på.

Et ordentlig politi havde forhørt alle der havde haft deres gang i
huset, men politiet holder med visse hårde kriminelle og hader milde
kriminelle fx Jonni
Der er flere job i de hårde

>> Det må være en doven eller skyldig autonom , der ikke gad / turde
>> kalde politi. Selvom han vidste at politi holder hånden over
>> autonome.
>
> Eller en anden gæst..
>
>> har haft dårlig samvittighed, pusher-BZ-erne. Men at handle
>> rationelt
>
> Der findes ikke pusher-BZ'ere.

Jeg kan også godt lide at tro på det gode i mennesker, og de ny opslag
i kvarteret er afslørende mht at ledelsen af BZ tror at vi alle hopper
på deres løgne om Kærlighed og Følsomhed som findes kun i huset og
ikke andre steder



Hans Joergensen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 23-10-06 16:37

Bo Warming wrote:
> Hvordan mener du at et hus fuld af mennesker futter det hele af og
> ingen gider slukke i tide - der var stabler af brænde udenfor huset i
> de dage, fra en poppelale der var fældet i kvarteret og jeg ville have
> taget lidt men pludselig var alt ved JAgtvej 69 og få dage senere
> hævdede løgnerne i avisen at det var nazier der havde brændt hytten
> af - UNDER EN FEST
> tsk tsk

Det er også strengt at de kommer dig i forkøbet når du vil stjæle
brænde, det kan jeg godt se..

> Sidenhen var det en fejl ved en vareelevator , der var årsagEN - -
> men sjovt at det skete lige efter at brænde i massevis var stjålet til
> huset

Normalt fyrer man i kakkelovnene, det lyder helt ude i hampen at man
skulle finde på at sætte ild på et gulv med vilje.

> Og at alle har været så narkostenede at ingen gad stoppe branden i
> tide

Pladder.

> Hvem kan udelukke at Adam er millionær på narkosalg?

Kan du bevise at han er? i øvrigt må det være tæt på injurier at
anklage Adam for at sælge narko, når du ikke har en skid af have det i.

>> Jeg gider ikke ses sammen med dig, sådan er det bare.
> JEg lover at have badet og deodorantet og jeg pisser ikke på noget i
> huset

Det hjælper ikke meget.

> Hvad er du bange for ? ? - at du får ry for at have plettet BZ-ry ved
> at have været i dialog med mig på nettet?

Næh.

>> Hvornår blev hun fundet?
> I december , efter 2-3 mdr

År?

>> Det er umuligt at svare på.
> Et ordentlig politi havde forhørt alle der havde haft deres gang i
> huset, men politiet holder med visse hårde kriminelle og hader milde
> kriminelle fx Jonni
> Der er flere job i de hårde

De har sikkert afhørt alle dem der har deres daglige gang der.

>> Der findes ikke pusher-BZ'ere.
> Jeg kan også godt lide at tro på det gode i mennesker, og de ny opslag
> i kvarteret er afslørende mht at ledelsen af BZ tror at vi alle hopper
> på deres løgne om Kærlighed og Følsomhed som findes kun i huset og
> ikke andre steder

Kan du ikke løbe med nabogruppen i aften når i skal til mandagsmøde?
hvis du gerne vil ind.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Alucard (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 23-10-06 17:16

On 23 Oct 2006 15:36:43 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Bo Warming wrote:
>> Hvordan mener du at et hus fuld af mennesker futter det hele af og
>> ingen gider slukke i tide - der var stabler af brænde udenfor huset i
>> de dage, fra en poppelale der var fældet i kvarteret og jeg ville have
>> taget lidt men pludselig var alt ved JAgtvej 69 og få dage senere
>> hævdede løgnerne i avisen at det var nazier der havde brændt hytten
>> af - UNDER EN FEST
>> tsk tsk
>
>Det er også strengt at de kommer dig i forkøbet når du vil stjæle
>brænde, det kan jeg godt se..

Du indrømmer jo dermed at møgungerne også er tyveknægte...

Hans Joergensen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 23-10-06 17:17

Alucard wrote:
>>Det er også strengt at de kommer dig i forkøbet når du vil stjæle
>>brænde, det kan jeg godt se..
> Du indrømmer jo dermed at møgungerne også er tyveknægte...

Jeg indrømmer at Bo Warming ikke er en skid bedre når det kommer til
stykket :)

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Alucard (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 23-10-06 18:52

On 23 Oct 2006 16:16:35 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>>>Det er også strengt at de kommer dig i forkøbet når du vil stjæle
>>>brænde, det kan jeg godt se..
>> Du indrømmer jo dermed at møgungerne også er tyveknægte...
>
>Jeg indrømmer at Bo Warming ikke er en skid bedre når det kommer til
>stykket :)

Nej, du sagde at BW bare var sur over at fjolserne fra jagtvej 69
STJAL det først.... Ergo har du erkendt at det er tyveknægte...

Hans Joergensen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 23-10-06 23:24

Alucard wrote:
> Nej, du sagde at BW bare var sur over at fjolserne fra jagtvej 69
> STJAL det først.... Ergo har du erkendt at det er tyveknægte...

Du er en sjov mand :)

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Alucard (24-10-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 24-10-06 05:15

On 23 Oct 2006 22:24:29 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>> Nej, du sagde at BW bare var sur over at fjolserne fra jagtvej 69
>> STJAL det først.... Ergo har du erkendt at det er tyveknægte...
>
>Du er en sjov mand :)

Og du er et naivt barn...

Bo Warming (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 23-10-06 17:10

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnejpocb.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>> Hvem kan udelukke at Adam er millionær på narkosalg?
>
> Kan du bevise at han er? i øvrigt må det være tæt på injurier at
> anklage Adam for at sælge narko, når du ikke har en skid af have det
> i.

Du har altså ikke et eneste indicie der peger imod min mistanke

Nej, jeg er fjernt fra injurie, men kunne han provokeres til at
anlægge sag ville det være festligt



Hans Joergensen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 23-10-06 23:26

Bo Warming wrote:
> Du har altså ikke et eneste indicie der peger imod min mistanke

Man er uskyldig indtil det modsatte er bevist.

Det holder jo ikke det andet du har gang i dér..
Ville du fx. kunne bevise at du måske sælger narko? ;)
(og dette er ikke en anklage)

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Tony (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 22-10-06 21:20


"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
news:8mnmj217kap7tobr5kh8h5a93b6ileshq6@4ax.com...
> On Sun, 22 Oct 2006 13:59:57 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:
>
>>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
>>news:1hnltu9.1i0faofm3a73yN%spambuster@users.toughguy.net...
>>
>>> Hvordan kunne det gå til, at en 40-årig svensk kvinde lå død i mere end
>>> to måneder under en seng i Ungdomshuset?
>>
>>Hvis huset/værelse ikke er opvarmet, og det er vinter, ?
>>ved 0° går der sikkert et stykke tid før et lig begynder at lugte.
>>
>>"den 40-årige er død af en cocktail af narko og alkohol"
>>
>>Alkohol er vel også med til forlænge tiden før et lig går i forrådnelse.
>
> forrådnelsen starter 20 minutter efter død
>
> og hvis der går 2 måneder før nogen lugter liget så må huset enten
> være ekstremt utæt
>
> eller stanken må i forvejen være virkelig stram

eller også er de autonomes lugtesans og hjerneaktivitet blevet ødelagt af at
sniffe lim og lightergas.

Tony



Jim (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 22-10-06 13:29

"Jan Rasmussen" <1@2.3> skrev i en meddelelse
news:453b5d69$0$84032$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
> news:1hnltu9.1i0faofm3a73yN%spambuster@users.toughguy.net...
>
>> Hvordan kunne det gå til, at en 40-årig svensk kvinde lå død i mere end
>> to måneder under en seng i Ungdomshuset?
>
> Hvis huset/værelse ikke er opvarmet, og det er vinter, ?
> ved 0° går der sikkert et stykke tid før et lig begynder at lugte.
>
> "den 40-årige er død af en cocktail af narko og alkohol"
>
> Alkohol er vel også med til forlænge tiden før et lig går i forrådnelse.
>
Så skal man vel være i samme præserveringskategori som enten Otto
Brandenburg eller Dean Martin.



Jesper (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 22-10-06 17:53

Jan Rasmussen <1@2.3> wrote:

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
> news:1hnltu9.1i0faofm3a73yN%spambuster@users.toughguy.net...
>
> > Hvordan kunne det gå til, at en 40-årig svensk kvinde lå død i mere end
> > to måneder under en seng i Ungdomshuset?
>
> Hvis huset/værelse ikke er opvarmet, og det er vinter, ?
> ved 0° går der sikkert et stykke tid før et lig begynder at lugte.
>
> "den 40-årige er død af en cocktail af narko og alkohol"
>
> Alkohol er vel også med til forlænge tiden før et lig går i forrådnelse.
>
>
> Jan Rasmussen

Tænk dig nu om Jan!

Hun blev fundet død d. 21. december og havde været død i 2 måneder. Det
betyder at hun har ligget der siden ultimo oktober og her er
temperatureren udendørs væsentligt over 0°C og indendørs må man formode
der er varmere. Selvom de autonome måske ikke holder stuetemperatur, så
må man rimeligvis gå ud fra at der er mindst 15-17°C. Rigeligt til at
starte en forrådnelse med tilhørernde lugt, fluer, maddiker mv.
--
Formålet med loven er ikke at få færre flygtninge til dette land.
Peter Duetoft (CD), Jyllands-Posten 16/3 1994 om udlændingeloven.

Jan Rasmussen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Jan Rasmussen


Dato : 22-10-06 18:27

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse news:1hnmhk2.1t10vj3bf1qrkN%spambuster@users.toughguy.net...

> Hun blev fundet død d. 21. december

Det fremgik ikke af indlæget,,,

> og havde været død i 2 måneder. Det
> betyder at hun har ligget der siden ultimo oktober og her er
> temperatureren udendørs væsentligt over 0°C og indendørs må man formode
> der er varmere. Selvom de autonome måske ikke holder stuetemperatur, så
> må man rimeligvis gå ud fra at der er mindst 15-17°C. Rigeligt til at
> starte en forrådnelse med tilhørernde lugt, fluer, maddiker mv.

En rimelig vurdering,,,


Jan Rasmussen





Jesper (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 22-10-06 18:46

Jan Rasmussen <1@2.3> wrote:

>
> > Hun blev fundet død d. 21. december
>
> Det fremgik ikke af indlæget,,,

Hvis du nu kigger på datoen af artiklen, d. 24. december, så kan du
nogenlunde regne det ud!
>
> > og havde været død i 2 måneder. Det
> > betyder at hun har ligget der siden ultimo oktober og her er
> > temperatureren udendørs væsentligt over 0°C og indendørs må man formode
> > der er varmere. Selvom de autonome måske ikke holder stuetemperatur, så
> > må man rimeligvis gå ud fra at der er mindst 15-17°C. Rigeligt til at
> > starte en forrådnelse med tilhørernde lugt, fluer, maddiker mv.
>
> En rimelig vurdering,,,

Ja...
--
Formålet med loven er ikke at få færre flygtninge til dette land.
Peter Duetoft (CD), Jyllands-Posten 16/3 1994 om udlændingeloven.

Tony (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 22-10-06 21:28


"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
news:1hnmhk2.1t10vj3bf1qrkN%spambuster@users.toughguy.net...
> Jan Rasmussen <1@2.3> wrote:
>
>> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
>> news:1hnltu9.1i0faofm3a73yN%spambuster@users.toughguy.net...
>>
>> > Hvordan kunne det gå til, at en 40-årig svensk kvinde lå død i mere end
>> > to måneder under en seng i Ungdomshuset?
>>
>> Hvis huset/værelse ikke er opvarmet, og det er vinter, ?
>> ved 0° går der sikkert et stykke tid før et lig begynder at lugte.
>>
>> "den 40-årige er død af en cocktail af narko og alkohol"
>>
>> Alkohol er vel også med til forlænge tiden før et lig går i forrådnelse.
>>
>>
>> Jan Rasmussen
>
> Tænk dig nu om Jan!
>
> Hun blev fundet død d. 21. december og havde været død i 2 måneder. Det
> betyder at hun har ligget der siden ultimo oktober og her er
> temperatureren udendørs væsentligt over 0°C og indendørs må man formode
> der er varmere. Selvom de autonome måske ikke holder stuetemperatur, så
> må man rimeligvis gå ud fra at der er mindst 15-17°C. Rigeligt til at
> starte en forrådnelse med tilhørernde lugt, fluer, maddiker mv.
> --

Det vil de nekrofile autonome da skide på.

Tony



Hans Joergensen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-10-06 21:29

Tony wrote:
> Det vil de nekrofile autonome da skide på.

Nu er du lidt for klam at høre på makker..

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Tony (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 22-10-06 21:59


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnejnl4d.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Tony wrote:
>> Det vil de nekrofile autonome da skide på.
>
> Nu er du lidt for klam at høre på makker..
>
> // Hans

For det første bliver jeg aldrig din makker, og for det andet bliver jeg
aldrig så klam at høre på, som du.

Tony



Hans Joergensen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-10-06 22:06

Tony wrote:
>>> Det vil de nekrofile autonome da skide på.
>> Nu er du lidt for klam at høre på makker..
> For det første bliver jeg aldrig din makker, og for det andet bliver jeg
> aldrig så klam at høre på, som du.

Har du nogen beviser på din påstand om at autonome er nekrofile?
Ellers synes jeg du burde forholde dig saglige til emnet eller holde
bøtte.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Tony (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 22-10-06 22:34


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnejnnag.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Tony wrote:
>>>> Det vil de nekrofile autonome da skide på.
>>> Nu er du lidt for klam at høre på makker..
>> For det første bliver jeg aldrig din makker, og for det andet bliver jeg
>> aldrig så klam at høre på, som du.
>
> Har du nogen beviser på din påstand om at autonome er nekrofile?
>

Egentlige beviser har jeg nok ikke, men jeg kan da ha' min formodning, siden
de har haft hende liggende så længe, at hun var ved at falde helt fra
hinanden.

Du har måske beviser for at de autonome _ikke også_er nekrofile ?
Hvis ikke, så synes jeg _du_ burde forholde dig sagligt til emnet eller
holde bøtte.

Tony

Tony



Hans Joergensen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-10-06 22:41

Tony wrote:
>> Har du nogen beviser på din påstand om at autonome er nekrofile?
> Egentlige beviser har jeg nok ikke, men jeg kan da ha' min formodning, siden
> de har haft hende liggende så længe, at hun var ved at falde helt fra
> hinanden.

Hvis det er om vinteren og hun som man kan læse rundt om lå under en
seng i et rum der normalt ikke bliver brugt, så lyder det rimeligt
realistisk at hun kan ligge der forholdsvist længe før hun bliver
opdaget.

> Du har måske beviser for at de autonome _ikke også_er nekrofile ?
> Hvis ikke, så synes jeg _du_ burde forholde dig sagligt til emnet eller
> holde bøtte.

Du mener ikke at man er uskyldig indtil det modsatte er bevist?

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Tony (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 22-10-06 23:02


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnejnpc0.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Tony wrote:
>>> Har du nogen beviser på din påstand om at autonome er nekrofile?
>> Egentlige beviser har jeg nok ikke, men jeg kan da ha' min formodning,
>> siden
>> de har haft hende liggende så længe, at hun var ved at falde helt fra
>> hinanden.
>
> Hvis det er om vinteren og hun som man kan læse rundt om lå under en
> seng i et rum der normalt ikke bliver brugt, så lyder det rimeligt
> realistisk at hun kan ligge der forholdsvist længe før hun bliver
> opdaget.

Nu ikke så naiv Hans.
Der er da helt bevidst, at hun blev puttet af vejen i et normalt ubenyttet
rum, så der ikke var så stor fare for at blive taget med bukserne nede.


>> Du har måske beviser for at de autonome _ikke også_er nekrofile ?
>> Hvis ikke, så synes jeg _du_ burde forholde dig sagligt til emnet eller
>> holde bøtte.
>
> Du mener ikke at man er uskyldig indtil det modsatte er bevist?
>

Selvfølgelig,-- det mener de nekrofile sikkert også.

Tony



Hans Joergensen (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 22-10-06 23:04

Tony wrote:
> Nu ikke så naiv Hans.
> Der er da helt bevidst, at hun blev puttet af vejen i et normalt ubenyttet
> rum, så der ikke var så stor fare for at blive taget med bukserne nede.

Nåh, nu er du blevet kedelig og latterlig at høre på :) tak for i aften.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Tony (22-10-2006)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 22-10-06 23:18


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnejnqm4.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Tony wrote:
>> Nu ikke så naiv Hans.
>> Der er da helt bevidst, at hun blev puttet af vejen i et normalt
>> ubenyttet
>> rum, så der ikke var så stor fare for at blive taget med bukserne nede.
>
> Nåh, nu er du blevet kedelig og latterlig at høre på :) tak for i aften.
>

Selv tak,--rart med en hyggelig sludder

Tony



Bo Warming (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 23-10-06 07:32

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnejnnag.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Tony wrote:
>>>> Det vil de nekrofile autonome da skide på.
>>> Nu er du lidt for klam at høre på makker..
>> For det første bliver jeg aldrig din makker, og for det andet
>> bliver jeg
>> aldrig så klam at høre på, som du.
>
> Har du nogen beviser på din påstand om at autonome er nekrofile?
> Ellers synes jeg du burde forholde dig saglige til emnet eller holde
> bøtte.

Kan nogen finde indicier på at nekrofili er andet end opdigt?
Er det filmet eller bevidnet af uafhængie upartiske iagttagere, altså
ikke journalister der skal sælge en historie?

Ulykkesfugle praler af pædofili, SM og andet, som er lidt pikant og
helteagtigt og selv afførings og urinsex rummer et oprør mod tabuer
men at nogen har foretrukket en klam, død skede for højrehånden er da
usandsynligt.

"Den der leger med afføringen eller den døde krop, har heller ikke
grebet uhyggen og angsten knyttet hertil," skriver James Joyce i
"Finegans Wake" - ALTSÅ EN SENSATIONSSØGENDE JOURNALISTAGTIG IRSK
MARTYROPSØGENDE TOSSEFORFATTER









lu Der er visdom i, at mangt og meget i verden lugter ilde: men
af selve væmmelsen vokser der vinger og kildevældsvejrende kræfter
frem!
Selv den bedste er der noget at væmmes ved; og selv den bedste er
noget, der må overvindes! - Åh, mine brødre, der er megen visdom i, at
der er meget skidt til i verden! Nietzsche

Lu Dét at optræde, det er at kunne gå almindeligt, selv om man har
skidt i bukserne. Jacob Haugaard

lu Du kan ikke forestille dig lugten før du har gået en mil i
en anden mands mokkasiner. Robert Byrne

lu Et arabisk ordsprog siger: Árbejd, og du vil blive stærk,
sid stille, og du vil stinke. ordsprog

Lu Hvis du tror, at du er frigjort, så smag engang dit
menstruationsblod. Hvis tanken gør dig syg, så har du langt igen,
skat. Germaine Greer

Lu Jeg bliver forelsket i en hver pige der lugter af
"Radiserne" af Charles Schulz

lu Når en mand lugter stegen, venter han ikke længere på
gemysen. Helen Vita

lu Perfumen er duftens sejr over stanken. Edgar W. Hubbard

lusfkærs Alle har en forskellig ide om kærlighed
En pige jeg kender sagde "Jeg vidste han elskede mig, da han ikke
ville komme i munden på mig. Andy Warhol

luvki There is nothing like an odour to stir memories.
William McFeeOG PROUST I SPORET AF TABTE TID





Bo Warming (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 23-10-06 06:01

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message
news:453bd464$0$49205$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
> news:1hnmhk2.1t10vj3bf1qrkN%spambuster@users.toughguy.net...
>> Jan Rasmussen <1@2.3> wrote:
>>
>>> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
>>> news:1hnltu9.1i0faofm3a73yN%spambuster@users.toughguy.net...
>>>
>>> > Hvordan kunne det gå til, at en 40-årig svensk kvinde lå død i
>>> > mere end
>>> > to måneder under en seng i Ungdomshuset?
>>>
>>> Hvis huset/værelse ikke er opvarmet, og det er vinter, ?
>>> ved 0° går der sikkert et stykke tid før et lig begynder at lugte.
>>>
>>> "den 40-årige er død af en cocktail af narko og alkohol"
>>>
>>> Alkohol er vel også med til forlænge tiden før et lig går i
>>> forrådnelse.
>>>
>>>
>>> Jan Rasmussen
>>
>> Tænk dig nu om Jan!
>>
>> Hun blev fundet død d. 21. december og havde været død i 2 måneder.
>> Det
>> betyder at hun har ligget der siden ultimo oktober og her er
>> temperatureren udendørs væsentligt over 0°C og indendørs må man
>> formode
>> der er varmere. Selvom de autonome måske ikke holder
>> stuetemperatur, så
>> må man rimeligvis gå ud fra at der er mindst 15-17°C. Rigeligt til
>> at
>> starte en forrådnelse med tilhørernde lugt, fluer, maddiker mv.
>> --
>
> Det vil de nekrofile autonome da skide på.

Mit hus har fjernvarme så ingen oliefyr giver opvarmning p.t. hvor
alle radiatorer er lukket. Alligevel er der 23 grader i min stue idag
23 okt.
Glemmer jeg kød uden for fryseren p.t. , kommer der ikke fluer og
maddiker, kun råd-lugt.. Spyfluerne kan intet finde i fri luft efter
septemper, så de er i dvale og ignorerer ethvert lig p.t.

At bz går sovende gennem tilværelsen og i hele november ikke har
reageret på en intens liglugt vidner om afstumpethed, nul-empati,
ingen ansvarsfølelse, hjernedødhed, nul-solildaritet og at de ikke
føler ansvar for at se hvordan det går med en gæst de har inviteret ,
matcher at de brændte huset af pga utilgivelig sjusk eller ild-leg på
gulvet og nok vil gøre det igen, hvis man forærer dem en 25 mio kr
værdi for alvor



Hans Joergensen (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 23-10-06 06:49

Bo Warming wrote:
> ingen ansvarsfølelse, hjernedødhed, nul-solildaritet og at de ikke
> føler ansvar for at se hvordan det går med en gæst de har inviteret ,

Hvis man har 400+ gæster, så kan det ikke forventes at man kan holde
øje med dem alle, og sikre at de alle kommer godt hjem igen.

De forsøgte da i det mindste ikke at skjule sagen, hvis de virkeligt
var så slemme forbrydere mon så ikke de ville have forsøgt at slippe
af med liget uden politiets indblanding?

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.
"These goddamn Jesus freaks! They're multiplying like rats!"

Bo Warming (23-10-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 23-10-06 08:09

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message
news:slrnejolul.fnn.haj@HAL6000.bananas.dk...
> Bo Warming wrote:
>> ingen ansvarsfølelse, hjernedødhed, nul-solildaritet og at de ikke
>> føler ansvar for at se hvordan det går med en gæst de har inviteret
>> ,
>
> Hvis man har 400+ gæster, så kan det ikke forventes at man kan holde
> øje med dem alle, og sikre at de alle kommer godt hjem igen.
>

FCK-bestyrelen har flere gæster og hæfter selv for deres hærværk

Det er forskellen mellem sociale sympatiske mennesker og afskum,
sadister, asociale

Selvfølgelig skulle Adam have truet med adgangsnægtelss til
ROTTEMANDEN og de andre store brød der har truet mig med tæv og som
let kan udpeges

Men Adams idol er Blekingegadebande og Rote Arme fraktion han er
sadist og voldsforherligende, men vælger falsk facade når i TV

Hvis et cirkus har elefanter parkeret på offentlig plæne og de tisser
så græsset går ud, så får cirkusset en regning - men når tyske
autonome pisser og lorter i vaskekældre på fortove og i opgange som
protest så drømmer Adam ikke om at tørre op eller henstille til
gæsterne om ikke at gøre sagen upopulær

Giv dem et hus på en ø

Adam er stolt af sin terror når han i avis udbreder sig om at når man
stikker næsen frem med meninger som mine, så KAN MAN VEL LÆRE DET - og
jo, jeg har lært at gå i en bue uden om rottereden.


De unge socialister har meldt sig ud af samfundet men vil bevare
luksus men intet yde og aldrig rydde op ofter sig. OG de er
livsfarlige, menneskehadende

> De forsøgte da i det mindste ikke at skjule sagen, hvis de virkeligt
> var så slemme forbrydere mon så ikke de ville have forsøgt at slippe
> af med liget uden politiets indblanding?


Selvfølgelig ville de risikere mistanke for mord, hvis de begravede
liget i deres have
Men du ser hæderlighed i den banale politianmeldelse? tsk tsk

JEg vil ikke kalde de unge for ONDE, men "typer som kun en mor kan
holde af endsige holde ud"
Og folk der bør have påspændt radiosender - elektronisk fodlænke - og
forbydes at have tændstikker

En lighter i lænke ved bålpladsen og een ved kakkelovenen er nok.
Og krav om en ansvarlig leder tilstede altid - ikke Adam der er
utroværdig. Måske en pædagog som vil arbejde gratis på det udkantshus
de nok får efter 14 dec



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177601
Tips : 31970
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409248
Brugere : 218890

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste