Bliver nødt til at anbefale et nummer
Fra : Søren

Dato : 17-11-06 13:34

Hejsa

Jeg bliver simpelthen nødt til at anbefale knaldgodt dancenummer (eller
hvad kategori det nu end er).

Det drejer sig om et remix af Beyonce's Ring The Alarm. Det gør mig
nærmest forpustet hver gang jeg hører det

Beyonce - Ring The Alarm (2006 Freemasons Club Mix)

Nummeret kan høres her - og det anbefales at smide høretelefonerne og
skrue godt op for subben!
http://hype.non-standard.net/track/190889

//Søren

Fra : Propellen

Dato : 17-11-06 16:07

Fri, 17 Nov 2006 13:34:27 +0100, tastede Søren <bay@cool.dk>, i
dk.kultur.musik

>Beyonce - Ring The Alarm (2006 Freemasons Club Mix)
>
>Nummeret kan høres her - og det anbefales at smide høretelefonerne og
>skrue godt op for subben!
>http://hype.non-standard.net/track/190889

Fedt remix... godt med tempo på. Syntes nu osse der er lavet nogle
rigtig fede remix af Madonna...
--
Propellen

Fra : Martin Ploug

Dato : 20-11-06 01:15

Propellen skrev:
> Fri, 17 Nov 2006 13:34:27 +0100, tastede Søren <bay@cool.dk>, i
> dk.kultur.musik

> Fedt remix... godt med tempo på. Syntes nu osse der er lavet nogle
> rigtig fede remix af Madonna...

Ja, det er faktisk et rigtig fedt nummer.

Martin Ploug
Bronzealdervej 34 B
8210 Århus V

Tlf.: 86 28 99 69
Mobil: 22 84 10 57

E-mail: mploug@pc.dk
Web: www.detour.dk

Søger du et øvelokale, eller lejer du øvelokaler ud?
www.musiklokaler.dk

Fra : Martin Ploug

Dato : 20-11-06 01:23

Martin Ploug skrev:

> Ja, det er faktisk et rigtig fedt nummer.

Hej igen

Kan nogen her egentligt give nogle albumtitler og eller navne på
kunstnere til cd'er cd'er i den genre?

Tak.

Fra : ølkusken

Dato : 20-11-06 20:16

Så blir jeg sku osse nødt til at henlede opmærksomheden på
Chicken Lips - He not in
Den fede basgang går igen.. I kan godt høre sammenhængen ikk ?

Jesper W