Amin J.
Fra : -V-

Dato : 26-10-06 23:06

Jeg havde det næsten usandsynlige uheld at se Amin Jensen udstille sig
selv på morgentv forleden morgen. To gange i samme udsendelse, endda.

Hvordan, hvordan, hvordan kan den mand få en pladekontrakt med det
materiale?

Han må have bappet kogler på gud og hvermand for at få sin kontrakt,
for der var intet gentager intet formildende ved hans optræden.

Nu er han gudhjælpemig i reklameblokke med sit nye album, og det gør
ham ingen tjenester.

For fanden da, han må have gode kontakter i branchen.

-V-

Fra : Peter Heide

Dato : 27-10-06 00:19

"For fanden da, han må have gode kontakter i branchen."

Og en fed tegnebog. Han har vist i et hvis omfang finansieret CD'en
selv.Har lyttet lidt til udskrabet og den *må* være kandidat til Årest
Rædsel 2006.

Fra : Steen

Dato : 27-10-06 06:57

Peter Heide wrote:
> "For fanden da, han må have gode kontakter i branchen."

> Og en fed tegnebog. Han har vist i et hvis omfang finansieret CD'en
> selv.

Fjernsynet kørte mens jeg tøffede rundt, da Amin var på.
Jeg hørte han fortalte, at han selv havde betalt- og indspillet CD'en,
og derefter var gået til et pladeselskab. På den måde er det vel
begrænset, hvad et selskab skal investere, og AJ står vel nærmest
alene med den økonomiske risiko.

Selve musikken har jeg ingen kommentarer til - den type hører jeg ikke

Fra : Lars Rindsig

Dato : 27-10-06 17:56

Steen skrev:

> Selve musikken har jeg ingen kommentarer til - den type hører jeg ikke

Hvad er det da for noget?

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : -V-

Dato : 27-10-06 09:13

Steen skrev:

> [...]
> og derefter var gået til et pladeselskab. På den måde er det vel
> begrænset, hvad et selskab skal investere, og AJ står vel nærmest

At han selv har finansieret er nyt for mig, men intet chok.

Det der kan undre, er hvordan han har fået lov til at optræde i
morgentv. Der er åbenbart ingen nedre grænser i deres
kvalitetssikring (og så starter indlæggene om TV2 og deres
kvalitetssans...).

-V-

Fra : Holst

Dato : 27-10-06 09:48

-V- wrote:

> [...]
> morgentv. Der er åbenbart ingen nedre grænser i deres
> kvalitetssikring (og så starter indlæggene om TV2 og deres

Kendte mennesker kan altid komme på tv. Er du af en eller anden grund
kendt, og er du villig til at stille op på tv, så vil tv-stationerne
flokkes om dig, blot du slår en prut.

Se blot Paris Hilton, som vel stort set intet har at byde på - ud over
hun som Hilton-arving er kendt. Hun har på forunderlig - ja, måske
skulle man sige professionel - vis fået skabt et kæmpe hype omkring sig
selv. Paris Hiltons cd sælger ikke, fordi musikken er god. Den sælger,
fordi Paris Hilton er kendt.

Og det er det samme med Amin Jensen. Amin Jensens cd sælger heller ikke,
fordi musikken er god. Den sælger, fordi Amin Jensen er kendt.

Fra : Trist

Dato : 27-10-06 13:06

Holst <newsnov06@shelter.dk> wrote in news:4541c7b5$0$162
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Og det er det samme med Amin Jensen. Amin Jensens cd sælger heller ikke,
> fordi musikken er god. Den sælger, fordi Amin Jensen er kendt.

Sådan er det jo med alt moderne "musik".

Fra : Holst

Dato : 27-10-06 13:33

Trist wrote:

> Sådan er det jo med alt moderne "musik".

Det er jo absolut ikke sandt. Der er meget nyt musik, der dukker frem
med ukendte bands.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 27-10-06 14:17

"Trist" <@> skrev i en meddelelse
> Holst <newsnov06@shelter.dk> wrote in news:4541c7b5$0$162
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Sådan er det jo med alt moderne "musik".

Forkert sådan har det været med alt musik i dele af pop og
mainstream-branchen.

Fra : Steffen

Dato : 29-10-06 19:08

"Amin Jensen Goes Helmuth Lotti" skulle den cd da have heddet. Han har da
noget "ok" matriale/sangstemme i det show der lige har været i tv, så han
burde da ikke lege Helmuth Lotti. Måske er han den nye Asfalt Ole =

Fra : Willie Garvin

Dato : 29-10-06 21:27

On Fri, 27 Oct 2006 10:47:45 +0200, Holst <newsnov06@shelter.dk>
wrote:

>Kendte mennesker kan altid komme på tv. Er du af en eller anden grund
>kendt, og er du villig til at stille op på tv, så vil tv-stationerne
>flokkes om dig, blot du slår en prut.

<...>

Og de kan formodentlig kun kommepå, fordi der er nogen som gider se på
dem.
Så i virkeligheden er seerne der er synderen. En hel del af dem har en
pissedårlig smag.

--
Best Regards - Med Venlig Hilsen

Willie Garvin

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-10-06 22:42

> Se blot Paris Hilton, som vel stort set intet har at byde på - ud over
> hun som Hilton-arving er kendt.

Jeg er enig, men hun tjener nederdrægtigt mange millioner på "bare" at være
Paris Hilton. Når hun møder op et sted, så betaler arrangørerne boksen for
det.

Mark

http://mark.gazel.dk/
http://wordpress.dk - til glæde for danske WordPress-brugere

Fra : Holst

Dato : 29-10-06 22:54

Mark Thomas Gazel wrote:

> Jeg er enig, men hun tjener nederdrægtigt mange millioner på "bare" at være
> Paris Hilton. Når hun møder op et sted, så betaler arrangørerne boksen for
> det.

Ja, og det er det, der er fedt ved at være kendt. Kendte danskere tjener
også kassen (i hvert fald i forhold til danske forhold) ved at tage
rundt og holde ligegyldige foredrag og lignende.

Fra : Steen

Dato : 27-10-06 09:31

-V- skrev:
> Det der kan undre, er hvordan han har fået lov til at optræde i
> morgentv. Der er åbenbart ingen nedre grænser i deres
> kvalitetssikring (og så starter indlæggene om TV2 og deres
> kvalitetssans...).

Der er vel fordi han er "kendt", intet andet.

Fra : -V-

Dato : 27-10-06 10:46

Holst skrev:
> [...]
>
> Og det er det samme med Amin Jensen. Amin Jensens cd sælger heller ikke,
> fordi musikken er god. Den sælger, fordi Amin Jensen er kendt.

Jeg håber ikke at du dermed antyder en sammenligning mellem Amin og
Paris....?

Herfra, hvor jeg sidder, så er der væsentlig (kvalitets-)forskel på
de to, og ikke kun i musikken.

-V-

Fra : Holst

Dato : 27-10-06 10:59

-V- wrote:

> Jeg håber ikke at du dermed antyder en sammenligning mellem Amin og
> Paris....?

Nej, jeg vil tro, der går cirka seks Paris på én Amin, vægtmæssigt.

> Herfra, hvor jeg sidder, så er der væsentlig (kvalitets-)forskel på
> de to, og ikke kun i musikken.

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om. Jeg kender ikke rigtig noget til
nogen af dem ud over et overfladisk kendskab til dem via min avis.